AndroidHealthClinic

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Hmmm. Sushi! :D

• Topic Starter Topic Starter
Sushi gains are made :D:D:D

Gister een UB-training gedaan. Voelde me de hele dag niet super, maar een PWO erin en gewoon gaan. Eenmaal aangekomen was het belachelijk druk. Gelukkig kan je bij ons altijd wel ergens pull ups doen dus daar mee begonnen. Halverwege de training werd het wat rustiger en kon ik lekker rustig mijn gang gaan.

Pull ups
10
9
8
7, meteen al zo'n heerlijke pomp bij deze oefening.

DB BP
1x10x22
1x8x28
1x6x30
1x5x34
1x4x38
3x3x40
1x2x40, 3de rep Fail

Incl db flyes
1x8x16
1x8x18
1x8x20
2x8x22

One arm db row
1x8x28
3x8x32

DB shoulder press
1x8x16
1x8x18
1x8x20
1x8x22
1x8x20, man wat gaat deze oefening tegenwoordig lekker!!!:):)

DB curls
1x10x14
1x9x14
1x8x14

Triceps rope pull downs
1x10x20
2x8x25, armen lekker vol :fire:

Al met al een heerlijke training. Kreeg ook nog een compliment van iemand in de gym die nu elke keer dat hij mij daar ziet mij ziet groeien! Laatst met mijn vriendin een broek wezen passen die wat strak rond de bovenbenen zat, zegt ze dat ze heel duidelijk kan zien dat ik mijn benen train.................Lang leve de bulk!!!:flexgrin::flexgrin::flexgrin:

Mooie training, en goed compliment ook. Altijd leuk als anderen het ook beginnen te zien :)
Ik ben altijd confusius over shoulder press, is dat nou een bench press (liggend) of overhead (staand)?

Mooie training, en goed compliment ook. Altijd leuk als anderen het ook beginnen te zien :)
Ik ben altijd confusius over shoulder press, is dat nou een bench press (liggend) of overhead (staand)?

Ik doe de DB press zittend op een bankje met de leuning helemaal omhoog....

En ja die complimentjes zijn erg leuk :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik doe de DB press zittend op een bankje met de leuning helemaal omhoog....

En ja die complimentjes zijn erg leuk :rolleyes:

Altijd leuk, complimentjes krijgen :D.

Je kan hem ook eens doen op flat bench, verlies je de steun in je rug en ga je moeten zorgen dat je stabiel blijft ook. Gaat ie weer wat zwaarder aaanvoelen :cool:.

Van het weekend grieperig, snotverkouden en koppijn......voelde me echt niet in orde en had zo'n hoop te doen. Gewoon niet aan toegegeven en toch lekker wezen trainen......nou ja lekker......

Zal eerst even de zaterdagtraining loggen:

Het was drukker dan ik had verwacht en juist nu gaat iedereen benen trainen......nou ja andere volgorde dan maar...

Leg Press
1x20x80
1x14x120
1x10x160
3x10x200, pffffff afzien....

Squats
1x10x60
10x10x80, stond na sommige sets te duizelen, maar ik wilde niet opgeven.

Rack Pulls
1x20x20
1x10x60
1x8x80
5x8x100

Leg Curl
1x10x40
3x10x50

Leg extensions
1x10x40
1x10x50
1x10x60
1x10x70

Zo dat hebben we gehad......ik heb me erdoorheen moeten worstelen, maar achteraf wel blij dat ik gegaan was.
Herstel duurt wel wat langer merk ik want op het moment dat ik dit typ heb ik nog steeds zware benen. Op de fiets naar het werk heeft hier ook wel een debet aan........

Zondag training log ik zo ook nog wel ff

Of het nou altijd verstandig is om te gaan trainen als je grieperig bent vraag ik je af. Het vraagt allebei veel energie voor herstel...

Of het nou altijd verstandig is om te gaan trainen als je grieperig bent vraag ik je af. Het vraagt allebei veel energie voor herstel...

Misschien heb je gelijk, maar ik wilde er deze keer niet aan toegeven. Als ik me slechter had gevoeld dan had ik het niet gedaan hoor

Zo even tijd om ook de training van gisteren te loggen. Ook nu nog niet helemaal lekker, maar wel in de ochtend lekker uitgeslapen. PWO'tje erin en gaan met die banaan........

BOR
1x20x20
1x10x60
3x10x80, mweh........

Bench Press
1x20x20
1x10x40
1x8x60, easy.......so easy dat ik meteen verhoog naar 80
1x4x80, mwah had hier wel iets meer reps verwacht door de easy beurt op de 60
3x3x80
3x10x60, leeg pompen........

Reverse lateral pull down
1x10x50
1x10x60
1x10x70
1x10x80
1x10x90, PR.....zit nog wel wat in de tank.......
1x7x100 (Full Stack!) ....... Dikke PR!!!!

Incl DB BP
1x10x22
1x8x24
1x8x28
1x8x30
2x10x24

EZ bar curls
5x10x30, :fire::fire::fire::fire:

Skull crushers
5x12x30, :fire::fire::fire::fire:

Side raises
1x10x6
3x8x12

Pfffff klaar.........maar wat een goeie training uiteindelijk zeg! Ook nu weer blij dat ik gegaan ben! Nu even een paar dagen herstellen en pas woensdag weer trainen! Hopelijk dan weer helemaal fit.

Heb je echt griep of eerder wat verkoudheid? Want bij een echte griep lijkt het me niet zo verstandig om te trainen. Gaat ook meer kwaad dan goed doen. Wat neet zegt eigenlijk.

Hopelijk sta je snel weer sterk op je benen. Maar als ik je training zo bekijk zal het wel goed meevallen:thumbs:.

Heb je echt griep of eerder wat verkoudheid? Want bij een echte griep lijkt het me niet zo verstandig om te trainen. Gaat ook meer kwaad dan goed doen. Wat neet zegt eigenlijk.

Hopelijk sta je snel weer sterk op je benen. Maar als ik je training zo bekijk zal het wel goed meevallen:thumbs:.

Was inderdaad meer een flinke verkoudheid, met daarnaast wel hoofdpijn en nog wat meer klachten....stijf enzo.......is nu bijna helemaal weg op de verkoudheid na.........morgenavond weer lekker trainen.

Als je die lekker vindt dan moet je de skull overs eens proberen.

Als dat een oefening is waarbij je de bar vanachter je hoofd omhoog haalt dan is dat eigenlijk wat ik doe.

Ik denk dat dit wordt bedoeld met skullover, ik voer ze ook zo uit.

Terug
Naar boven