- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Ook flink met isolatie en bij-oefeningen bezig tegenwoordig.....
Moet van zijn vriendin

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook flink met isolatie en bij-oefeningen bezig tegenwoordig.....

Ja vind ik wel lekker, dat pompenOok flink met isolatie en bij-oefeningen bezig tegenwoordig.....

lol

Abs blijft het lastigste bij mij, maar het gaat wel prima nu idd. Hele week lekker op schema gebleven qua voeding en dat merk ik wel. De rest stond er sowieso nog aardig droog en vasculair bij, vooral vasculairThem veins! Abs beginnen ook aardig goed doortekomen man!

Jazeker!

Ja
Thanks broNice progressie foto man en sicke trainingen ook. Lekker sterk![]()
Zekers

Thanks en welkom

Dank mannen!
Dit idd. Kan me de eerste keer nog herinneren met 60 kg wat al pijn deed aan mijn traps en nu zonder erbij na te denken 200 unracken zonder pijnHighbar is lekker he. doet eindelijk geen pijn meer op m'n traps. Voelt je quads 100x beter![]()

Bij mij deed zelfs 20kg pijn. Ik dacht na een paar maanden; ik probeer het weer eens. En 0 pijn, toch blijft ik bij lowbar. Maar voor wat backoff werk zeker highbar er in houden.Dit idd. Kan me de eerste keer nog herinneren met 60 kg wat al pijn deed aan mijn traps en nu zonder erbij na te denken 200 unracken zonder pijn
En idd, glutes en hams lopen al dik voor op quads dus high bar is daar ook nog eens handig voor.