AndroidHealthClinic

Wovano's road to get big and shredded

• Topic Starter Topic Starter
Update pic

n6nw2.jpg

Them veins! Abs beginnen ook aardig goed doortekomen man!

Them veins! Abs beginnen ook aardig goed doortekomen man!
Abs blijft het lastigste bij mij, maar het gaat wel prima nu idd. Hele week lekker op schema gebleven qua voeding en dat merk ik wel. De rest stond er sowieso nog aardig droog en vasculair bij, vooral vasculair :p

Damn.... die abs en aders ..... :eyebrow:
Ik ben helaas weer een vol % vetter geworden :(

Goed bezig.

Nu wel door cutten toch?

training met @floris.sp

squat
10x20
10x60
5x90
3x120
1x150
1x170
3x180
1x180 raakte de focus helemaal kwijt dus 2e rep zakte ik wat naar achter waardoor faal :mad:
5x180 hoppa!

hack squat
15x50
11x70
8x90
5x110
boh dikke pomp

leg extension elk been apart
20x21
18x28
15x35
12x42 > 12x21 drop

dumbbell SLDL
15x16
12x20
10x24
8x30

lying leg curls elk been apart
18x15
12x20
8x25

standing calf raises elk been apart
3x20xbw

Goede squat man.

Nu altijd high bar?

Nice progressie foto man en sicke trainingen ook. Lekker sterk :)

Was een lekkere training

Goede pic! En IN ofcourse!

Harde kwats!!

Lekkere training en goede foto kerel!

Goede squat man.

Nu altijd high bar?
Ja
High bar voelt goed en dat voelde low bar eerder niet dus zie geen reden om te wisselen.

Nice progressie foto man en sicke trainingen ook. Lekker sterk :)
Thanks bro

Zekers :cool:

Thanks en welkom :)

Lekkere training en goede foto kerel!
Dank mannen!

Highbar is lekker he. doet eindelijk geen pijn meer op m'n traps. Voelt je quads 100x beter :D

Highbar is lekker he. doet eindelijk geen pijn meer op m'n traps. Voelt je quads 100x beter :D
Dit idd. Kan me de eerste keer nog herinneren met 60 kg wat al pijn deed aan mijn traps en nu zonder erbij na te denken 200 unracken zonder pijn :p
En idd, glutes en hams lopen al dik voor op quads dus high bar is daar ook nog eens handig voor.

Dit idd. Kan me de eerste keer nog herinneren met 60 kg wat al pijn deed aan mijn traps en nu zonder erbij na te denken 200 unracken zonder pijn :p
En idd, glutes en hams lopen al dik voor op quads dus high bar is daar ook nog eens handig voor.
Bij mij deed zelfs 20kg pijn. Ik dacht na een paar maanden; ik probeer het weer eens. En 0 pijn, toch blijft ik bij lowbar. Maar voor wat backoff werk zeker highbar er in houden.

Pffff, kon ik dat maar, amper in gewicht zakken (103 naar 100) en dan heel snel droger worden + soms PRs zetten ook! Die tijd heb ik gehad helaas...not fair! :sad:

Terug
Naar boven