- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik moet alleen een beetje rustigaan doen met cheaten voorlopig

Niet echt tijd bijgehouden maar denk ongeveer 2,5-3 uur. Maar sneller kon ook niet. Ronde 1 ging wel met hetzelfde tempo naar binnen als ronde 9.9 rondeswtf ik zit meestal na 4 heel soms 5 al ram vol, hoe lang ben je bezig met 9rondes?
Ik weet niet eens meer wat ik allemaal gegeten heb. Kreeg overigens elke keer ook nog alle gerechtjes van onze tafel waarvan niemand wist van wie het was.
Van 12 bedoel jeZe keken behoorlijk op ja
Moest je zelf aangeven.
Volgende keer ga ik voor het all time record van 11 rondes.
) die ik met foto maken niet erop kreeg. Op naar team dickskin.Over paar weken

cgbp even geen zin in. En had machine dips, dips met bw vindt mijn schouder niet zo leuk, chest dips lukt wel nog.
Voeding gaat top. Gewicht zal nu 101 zijn gok ik. Deze week tot nu toe 3x 45 min cardio gedaan. Morgenochtend en zondagochtend staan nog op de planning wat betreft cardio.Nette DL's hoor. En goed gegeten de laatste tijd: 102 kg.... Hoe staat de shape er bij?
Niks slapen nu... zie hieronder wat welMooie training voor iemand die op dit moment waarschijnlijk heel veel zin heeft intens met zijn bed te kuffelen!![]()