AndroidHealthClinic

Wovano's road to get big and shredded

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn toch gwn box squats, of ben ik nou gek?

Dat bedoelde ik ja :o
We hebben bij haefland van die blokken die ik ervoor opstapel. Vandaar de verwarring denk ik.

Wel nette box/blocksquats hoor! Vooral goed die snelheid erin houden! Komt je reguliere squat zeker ten goede!:thumbs:
Heb ze lang geleden wel eens gedaan. Denk dat ik hem nu weer wat vaker erbij pak ja. Die ssb was daar ook erg handig voor.

Kan ik me voorstellen! Leuke extra zo'n boxsquat ter onderbouwing van je squat. Je zou hem eventueel ook excentrisch langzamer kunnen uitvoeren. Bijv. 3-4 sec en dan explosief omhoog. Ook heel heel pittig haha
Deed de excentrische fase sowieso vrij rustig. Wilde niet in een keer op die stapel blokken neerploffen met 140 kg in mijn nek :roflol:

Sorry voor eventuele logvervuiling Wovanooborrelnootje.. Maar kan het toch echt niet nalaten het te vragen..
Wat vindt men hier dan eventuele con's en pro's van een box/block squat dan?
Het beantwoorden van deze vraag laat ik over aan de experts, voordat ik verkeerde dingen ga roepen.
Ik weet dat @Pleurklaat ook wel eens box squats deed. Misschien dat hij hier zijn licht over kan laten schijnen.

Tsja, de beweging van een boxsquat is wel duidelijk anders dan die van een normale squat. Ik heb mijn twijfels of het wat voor je squat gaat doen. Pause squats zijn een stuk nuttiger. De mannen die box squatten als een malle (WSB) maken met hun squat sowieso een andere beweging dan raw squatters, die zijn allemaal multiply of meer.
We zullen zien wat het doet :)

Er zijn ook verschillende manieren om box squat te doen.

Touch & go of echt gaan zitten, tel wachten en omhoog

Dat is zo t*fus zwaar :D

Er zijn ook verschillende manieren om box squat te doen.

Touch & go of echt gaan zitten, tel wachten en omhoog

Dat is zo t*fus zwaar :D
Zwaar is het zeker, maar de bewegingsbaan is anders. Bij een box moet je meer naar achteren zitten, bij een normale squat meer omlaag zakken. Maar we zullen zien idd.

Zwaar is het zeker, maar de bewegingsbaan is anders. Bij een box moet je meer naar achteren zitten, bij een normale squat meer omlaag zakken. Maar we zullen zien idd.
Dit idd, misschien is het goed voor mensen die teveel een goodmorning knik voorover hebben in hun gewone squat, om dat af te leren?

Gisteren rustdag. Deed me even goed, vandaag weer volle bak chest/triceps. Vanavond weer cheaten, sushi eten. Dan komende 2 weken geen cheat meer.

Training

Flat db press

Warmup
12x44
10x46
8x48
6x50

Incline bench
10x80
8x90
6x100

Flat db flyes
20x10
18x12
15x14
12x16
8x18

Decline plate loaded press
15x60
12x80
10x100
8x100 > 10x60 > 12x40 dropset

Cable crossover
20x20
15x25
12x30
8x35 > 15x20

Vbar pushdown
Seated db extension
Lying db extension

dem 50 kilo dumbells.

Eetse vanavond, dat zijn de goede gains ;)

Lekker man en eetse!

Vanavond reünie van de basisschool. Zijn mensen bij die me 10 jaar niet hebben gezien.
Vorige week was van middelbare en die hadden me 4 jaar niet gezien en schrokken allemaal al van mijn fysiek. Wordt nog leuk zo dan :P

Plek op de wall of fame gekregen na 9 rondes (5 gerechten elke ronde) sushi excl dessert.

Haha, goede food gains gemaakt dan !

Altijd leuk zulke reünies :)
Mensen nog verbaasd over je fysiek?
Weet nog dat ze bij mij vroegen of ik in een bad met anabolen gevallen was :D

Goed gegeten man :thumb: Komende trainingen weer flink knallen begrijp ik :D

Terug
Naar boven