wovano
wvncoaching.nl
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Coach
Anabolen
Supplementen
Voeding
Training
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 49.852
Dat bedoelde ik ja

We hebben bij haefland van die blokken die ik ervoor opstapel. Vandaar de verwarring denk ik.
Heb ze lang geleden wel eens gedaan. Denk dat ik hem nu weer wat vaker erbij pak ja. Die ssb was daar ook erg handig voor.Wel nette box/blocksquats hoor! Vooral goed die snelheid erin houden! Komt je reguliere squat zeker ten goede!![]()
Deed de excentrische fase sowieso vrij rustig. Wilde niet in een keer op die stapel blokken neerploffen met 140 kg in mijn nekKan ik me voorstellen! Leuke extra zo'n boxsquat ter onderbouwing van je squat. Je zou hem eventueel ook excentrisch langzamer kunnen uitvoeren. Bijv. 3-4 sec en dan explosief omhoog. Ook heel heel pittig haha

Het beantwoorden van deze vraag laat ik over aan de experts, voordat ik verkeerde dingen ga roepen.Sorry voor eventuele logvervuiling Wovanooborrelnootje.. Maar kan het toch echt niet nalaten het te vragen..
Wat vindt men hier dan eventuele con's en pro's van een box/block squat dan?
Ik weet dat @Pleurklaat ook wel eens box squats deed. Misschien dat hij hier zijn licht over kan laten schijnen.
We zullen zien wat het doetTsja, de beweging van een boxsquat is wel duidelijk anders dan die van een normale squat. Ik heb mijn twijfels of het wat voor je squat gaat doen. Pause squats zijn een stuk nuttiger. De mannen die box squatten als een malle (WSB) maken met hun squat sowieso een andere beweging dan raw squatters, die zijn allemaal multiply of meer.