Fitness Seller

Wovano's road to get big and shredded

VOlgend jaar toch in string op podium bro?

Dat doen echte mannen :P

VOcht hoef je je nooit zorgen om te maken. Dat is er zo weer af na paar lage dagen.

Djees..die dumbelpresses!:eek!:

my god die dumbell presses.

Echt zo ontzettend gaaf die PR op je SQ, zat in gedachten gewoon mee te cheeren, props voor jou!

Ook hier weer in. Ik zag de foto op INSTA voorbij komen. Toen moest ik toch weer even op zoek naar je log!! Mooie lifts neergezet de laatste tijd trouwens :thumb:!

Veins on shoulders? Check!

Echt gaaf dat je ook filmpjes etc deelt met ons. Dat geeft mij heel veel beleving erbij.. en ja.. wtf dit zijn mooie filmpjes!!

"lekker jongûh" haha :D

O nee, je eigen antwoord vind je niet leuk :p

Like the photo Wovano :thumbs:. Goed dooraderde schouders, buffe voorkant :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allen voor de reacties. Houdt mijn log een beetje levendig :)

training van vandaag: rug en biceps

deadlift
aangezien ik op squat en bench al pr's had gezet vandaag maar eens gek gedaan en ook op deadlift nog een pr gezet. Op alle 3 de grote lifts dus PR in één week #yolo

10x60
5x110
3x140
1x190 kreeg hier techniekcomplimenten van Enzo, 3e sterkste man van NL. Enige tip was stang onderin meer naar me toe trekken dus proberen toe te passen hierna
1x220 nette lift
1x235 PR video onderin post

bent over row
20x60
15x80
11x100
8x110
5x120

plate loaded row
lat pulldown
straight arm pushdown

ez-bar curls
hammer curls

video:

Goeie dl! Stang kan iets dichter naar je toe idd. Waar komt die kracht opeens vandaan bro??

Nette lift hoor. Je durft al in tanktop te trainen dus shredz gaan goed :D

Dikke deadlift en bor man!

bohh, ben blij dat ik eindelijk weer aan deadlifts kan werken anders ging je me nog inhalen ook :P

• Topic Starter Topic Starter
Goeie dl! Stang kan iets dichter naar je toe idd. Waar komt die kracht opeens vandaan bro??
Nu ik de video nog eens goed terugzie kan het nog meer idd.
Had afgelopen weken goed gecheat en daar heb ik nu blijkbaar nog profijt van :roflol:
Verbaasde me trouwens wel nog dat dit er vandaag in zat want had weinig gegeten en lange dag gewerkt, weinig slaap gehad gisternacht van gf was hier maar goed ik klaag niet :rolleyes:

Nette lift hoor. Je durft al in tanktop te trainen dus shredz gaan goed :D
Gaat de goede kant op ja :D
Was een stringer zelfs.

Thx!

bohh, ben blij dat ik eindelijk weer aan deadlifts kan werken anders ging je me nog inhalen ook :P
Meer dan dit gaat er tot mijn bulk niet in zitten denk ik, maar als 3 weken cheaten dit teweeg brengt belooft dat veel goeds voor mijn bulk :cool:
Ik kan nu 'achterover leunen' en kijken wat jij voor pr's gaat zetten in je bulk zodat ik ze erna kan gaan inhalen :D

VOlgend jaar toch in string op podium bro?

Dat doen echte mannen :P

VOcht hoef je je nooit zorgen om te maken. Dat is er zo weer af na paar lage dagen.
Ik had eigenlijk de flexcup/s.a.p. cup gepland in 2016 maar heb besloten gewoon te gaan bouwen straks en dan te kijken welke wedstrijden er zijn en hoe alles uitkomt. Ben nog jong dus tijd zat.

'' 3 weken cheaten ''

:roflol:

Terug
Naar boven