- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!Zat ik me ook over te verbazen. Zit je nu als een dolle op elk antwoord te leuken, of kan je hele topics tegelijk leuken?
Mdma?

Nu ik de video nog eens goed terugzie kan het nog meer idd.Goeie dl! Stang kan iets dichter naar je toe idd. Waar komt die kracht opeens vandaan bro??

Gaat de goede kant op jaNette lift hoor. Je durft al in tanktop te trainen dus shredz gaan goed![]()

Thx!
Meer dan dit gaat er tot mijn bulk niet in zitten denk ik, maar als 3 weken cheaten dit teweeg brengt belooft dat veel goeds voor mijn bulkbohh, ben blij dat ik eindelijk weer aan deadlifts kan werken anders ging je me nog inhalen ook![]()

Ik had eigenlijk de flexcup/s.a.p. cup gepland in 2016 maar heb besloten gewoon te gaan bouwen straks en dan te kijken welke wedstrijden er zijn en hoe alles uitkomt. Ben nog jong dus tijd zat.VOlgend jaar toch in string op podium bro?
Dat doen echte mannen
VOcht hoef je je nooit zorgen om te maken. Dat is er zo weer af na paar lage dagen.