AndroidHealthClinic

X-box 360

Een Japanner die een xbox koopt is bijna hetzelfde als gespierd worden door het gebuik van een sauna belt, onwerkelijk.

Ik had wel verwacht dat de xbox in de VS wel beter zou verkopen dan de PS2.
Wel zullen zien hoe de verhoudingen zijn over een jaartje of 2.....

IK bedoelde dermee dat de kans dat een Japanner een xbox koopt net zo groot is als dat je gespierd wordt door het gebruik van een sauna belt....
Een erg kleine kans dus,
Ik lul soms een beetje moeilijk, sorry :)

Seg man, wat heb jij tegen de sauna belt, joh?:mad:
Volgens mij is de kans groot dat zelfs jappen daar gespierd van zullen worden!:cool:

Guido20 zei:
Kennen jullie waarschijnlijk al, maar hier kijk ik altijd trailers van games, ook veel 360 zooi trouwens,
http://http://www.gametrailers.com/
Ik heb wel veel filmjes gezien over de PS3, maar ik betwijfel of het in-game zooi is of niet....

Nope, is pre-rendered.

@ Cyan, wat een k*t lijst zeg.. Een van Xbox's populairste games (Splinter Cell 1,2 en 3) zit er niet tussen? :(

Hebben der mensen hier al een 360 besteld? Ik zit te twijfelen om dit te gaan doen, of denken jullie dat ik als ik een beetje vroeg voor de MediaMarkt sta op de release dag dat ik dan (opnieuw met een beetje geweld desnoods) wel met een 360 naar huis ga? Ik wil hem echt zo snel mogelijk hebben!

Denk dat je dan misgrijpt, ik heb in ieder geval een pre-order kit aangeschaft en je ziet nu al dat in de meeste winkels de kits op zijn. Bij de MM weet ik niet, omdat ze er niet mee adverteren dat ze kits hebben.

Das allemaal zever in pakskes!
Ik ben er zeker van als ik de 2de december naar de fnac ga dat ik sowieso een xbox360 ga hebbe (met Kameo of project gotham of perfect dark (kben nog aant twijfelen)). Das bij iedere release van een nieuwe console altijd hetzelfde lieke, van "bestel nu er zijn er maar zoveel!", en nog nooit ben ik met lege handen naar huis gekomen terwijl ik nooit bestelde. Kheb mijn ps2, gamecube, dreamcast, n64 en playstation allemaal de eerste dag in huis gehaald zonder probs.

Ik snap dat gewoon niet. Ze weten dat er dadelijk gewoon super hoge vraag naar die 360's is. Waarom zorgen ze niet gewoon dat ze de schappen vol hebben liggen met die dingen? Of kunnen ze er gewoon nog nietg genoeg produceren voor die tijd?

Zal inderdaad aan de capaciteit liggen, deels met opzet zo gedaan. Mochten de verkopen onverwacht tegenvallen dan blijven ze niet met grote voorraden zitten. Denk dat ze precies zoveel Xbox360's hebben gemaakt als ze van te voren hadden verwacht te verkopen direct na de launch. Doelstellingen halen, markt verzadigen kan altijd nog.

Het is toch ook zo dat er een bijna wereldwijdse simultane launch is? Daarom zal het aanbod de eerste tijd denk ik ook niet overweldigend zijn. Ik ga gewoon 2 december voor openingstijd voor de deur wachten, ik hoop dat ik hem dan nog kan krijgen....

Metal_Wolf zei:
Nope, is pre-rendered.
@ Cyan, wat een k*t lijst zeg.. Een van Xbox's populairste games (Splinter Cell 1,2 en 3) zit er niet tussen? :(

I know. Shenmue2, outrun2, rainbox sic,pop2/3 nergen ste bespueren, maar wel brol spelletjes als Codename Kids Next Door, Caballa en Jurassic Park en SeaWorld:rolleyes:

Guido20 zei:
Hebben der mensen hier al een 360 besteld? Ik zit te twijfelen om dit te gaan doen, of denken jullie dat ik als ik een beetje vroeg voor de MediaMarkt sta op de release dag dat ik dan (opnieuw met een beetje geweld desnoods) wel met een 360 naar huis ga? Ik wil hem echt zo snel mogelijk hebben!

Ze durven wel eens zeveren om er zo vroeg mogelijk bij te zijn...maar aangezien xbox wereldwijd gaat launchen(max 4 weken verschil tss Eu, Jap en USA) dan kan het wel zijn dat je op de 2de schipping moet wachten. Mijne is alleszinds al besteld. Waarom zou je het niet doen als je toch zeker op lauchday gaat kopen?

Morgen dan toch maar ff bestellen, kost dat nog wat ofzo?

Zijn er nu ook mensen die voor de xbox 360 een HD TV gaan kopen?

Rob G zei:
Zijn er nu ook mensen die voor de xbox 360 een HD TV gaan kopen?

Was het wel van plan ja, maar heb me bedacht. De huidige modellen vind ik zuigend qua beeldkwaliteit. Heb een vrij goede CRT TV uit 2001, die kan dan geen HDTV aan maar het beeld is bij normale tv uitzendingen en DVD's uitstekend. Een LCD is gemaakt voor hoge resoluties, maar er is amper content voor beschikbaar. En dan vind ik de beeldkwaliteit eigenlijk ook best ruk vergeleken met mijn huidige tv.

Amped 3
Call of Duty 2
Condemned: Criminal Origins
FIFA Soccer 06 Road to 2006 FIFA World Cup
GUN
Kameo: Elements of Power
Madden NFL 06
NBA LIVE 06
Need for Speed: Most Wanted
Perfect Dark Zero
Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie
Project Gotham Racing 3
Quake 4
Tiger Woods PGA TOUR 06
Tony Hawk's American Wasteland

De ietwat tegenvallend launch line-up. Teveel ports van pc-games en op sportgames zit ik ook niet echt te wachten. Wordt dan alleen PGR3 kopen bij de launch.

Ik zie er anders toch wel 3 instant classics tussen staan:
kameo, PGR, PDzero
Kan me geen launch voor de geest halen met zo'n sterke titels. Alleen GUN, Madden en Tiger Woods zou ik voor geen geld willen. De rest is oké.

Kameo is leuk als je van het genre houd, grafisch zit het in ieder geval goed in elkaar.

Van PDZ wil ik eerst de reviews lezen, die zijn er volgende week bij de USA launch.

Terug
Naar boven