XXL Nutrition

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nu dan toch gefeliciflapshizzle eh? Dat je er maar dikke plakken biefstuk op mag plakken & zowaar nog imposanter wordt dan je al bent! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Benen en kuiten.

Vorige week last van de achterkant van me knie. Voelde het vandaag maar ging toch wel goed vandaag. Ff extra uitgebreide warminup gedaan.

Squat 15x50kg, 15x70kg, 8x90kg, 6x110kg, 5x130kg :) Gaat weer beetje goede kant op..
Front squat 12x70kg, 7x80kg
Leg extension 20x40kg, 12x70kg, 8x100kg te zwaar gewicht voelde niet lekker.
Deadlift 8x60kg, 8x90kg, 6x120kg, 6x150kg durf ff niet veel zwaarder te gaan omdat ik aantal keer last van me rug erdoor heb gehad.

Leg press kuiten 20x100kg, 15x125kg, 10x150kg
Zittende kuitmachine 20x40kg, 12x60kg, 8x80kg

Sterke training hoor, zeker het gewicht op de squat mag je niet over klagen ;)

Sterke training hoor, zeker het gewicht op de squat mag je niet over klagen ;)

Mwoah... het is natuurlijk gewoon laag. Maar als er maar progressie in zit ben ik tevreden:)

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Heb vandaag een dipriem besteld. Met zon dumbbell tussen me voeten is ook niks.
Kan ik wat zwaarder gaan met dippen en optrekken.

Heel opmerkelijk dat je presses net zo zwaar zijn als je squats HAHA...
Hoewel je t*ring sterk bent (en ik daar onwijs respect voor heb) zijn de verhoudingen natuurlijk een beetje zoek...

Is dat probleem met je knie iets structureels mis?

Hard gewerkt gozer! Ik hoop dat je wheels straks mooi in de pas lopen met je upper body, die natuurlijk echt beestig is eh!

Heel opmerkelijk dat je presses net zo zwaar zijn als je squats HAHA...
Hoewel je t*ring sterk bent (en ik daar onwijs respect voor heb) zijn de verhoudingen natuurlijk een beetje zoek...

Is dat probleem met je knie iets structureels mis?

Hard gewerkt gozer! Ik hoop dat je wheels straks mooi in de pas lopen met je upper body, die natuurlijk echt beestig is eh!

Heb redelijk wat blesures aan me knie gehad dus dat heeft niet echt meegeholpen. En bij de vorige sportschool waar ik trainde hadden ze geen squatkooi alleen smithmachine dus dat helpt ook niet echt :D Nu paar maand geleden naar een andere sportschool gegaan dus daarom lopen ze een beetje achter.

Dus denk dat ze nog genoeg vooruitgaan de komende tijd!

Misschien je knieen intapen? Heb je dat al eens overwogen, of helpt dat niet?

Zou ik wel doen. 't Zijn wel je knieen, seun! Wees er zuinig op ;)
Hoelang doe je eigenlijk bodybuilding? Klopt het dat je er een tijd uit bent geweest? Ik zag bij je foto's ineens een gat van een paar jaar...

Zou ik wel doen. 't Zijn wel je knieen, seun! Wees er zuinig op ;)
Hoelang doe je eigenlijk bodybuilding? Klopt het dat je er een tijd uit bent geweest? Ik zag bij je foto's ineens een gat van een paar jaar...

Yup ben er poos uit geweest. Ben begonnen toen ik 15,5 was toen getraind tot ik 20 of 21 was. Ben er toen een jaar of 3 uit geweest.

Was wel moeilijk weer helemaal opnieuw beginnen. Maar gaat lekker dus heb weinig te klagen nu :)

Ben nu denk ik weer 1,5 jaar bezig.. En sinds ik dit log ben begonnen weer echt seriues en gemotiveerd(plus weer wat letten op eten) om weer vooruit te gaan :)

Laatst bewerkt:
Vandaag ff wat nieuws geprobeert. Naar wat van 3xl te lezen over 1-6 training werd ik nieuwschierig en dacht ik probeer het een keer(wel aangepast opmzelf). Bedoeling was om 1x155kg te drukken en dan 6x145kg..

Bankdrukken 15x80kg, 5x110kg, 1x140kg, 3x155kg laatste rep met hulp, 6x140kg

Wou 1x155kg doen... maar werd iets te enthousiast :p. Was zo vermoeiend dat ik me ego maar ff aan de kant schoof en er 140 op gegooid heb. Want 145 6x was echt niet gelukt vandaag. Denk dat me 1 rep max nu ergens op 165kg ligt.

Rest van training ff lichte gewichten gebruikt en ff puur op gevoel getraind. Om me lichaam niet te overbelasten.

Bankdrukmachine freeweight 15x40kg, 15x60kg, 15x80kg
Peck deck fly 15x50kg, 15x60kg, 15x70kg

Neckpress 15x40kg, 12x60kg
Front raise stang 15x20kg, 15x25kg, 15x27,5kg

Zeer teverden :)

Laatst bewerkt:
sterk dat banken van jou :thumbup:

Nette bp xtreme, maar ace1990 overdrijft natuurlijk. Als je 160kan bp'en is 12x60 neckpress niet veel natuurlijk

Klopt zit ook nog veel meer in :) Neck press was ik altijd wel goed in. De zittende militarypress compleet niet maar wel lekker als afwisseling.

Ik doe regelmatig overhead press (dus van voor je neck (MP) naar achter (neck press) en zo heen en weer drukken).. werkt ook lekker.

Ik doe regelmatig overhead press (dus van voor je neck (MP) naar achter (neck press) en zo heen en weer drukken).. werkt ook lekker.

Geloof wel dat het goed in je spieren voelt... Maar lijkt me persoonlijk erg belastend voor je schouder gewricht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven