- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu dan toch gefeliciflapshizzle eh? Dat je er maar dikke plakken biefstuk op mag plakken & zowaar nog imposanter wordt dan je al bent!![]()
Ga er zeker keihard voor werken!
Gaat weer beetje goede kant op..Sterke training hoor, zeker het gewicht op de squat mag je niet over klagen![]()

Heel opmerkelijk dat je presses net zo zwaar zijn als je squats HAHA...
Hoewel je t*ring sterk bent (en ik daar onwijs respect voor heb) zijn de verhoudingen natuurlijk een beetje zoek...
Is dat probleem met je knie iets structureels mis?
Hard gewerkt gozer! Ik hoop dat je wheels straks mooi in de pas lopen met je upper body, die natuurlijk echt beestig is eh!
Nu paar maand geleden naar een andere sportschool gegaan dus daarom lopen ze een beetje achter.Misschien je knieen intapen? Heb je dat al eens overwogen, of helpt dat niet?
Zou ik wel doen. 't Zijn wel je knieen, seun! Wees er zuinig op
Hoelang doe je eigenlijk bodybuilding? Klopt het dat je er een tijd uit bent geweest? Ik zag bij je foto's ineens een gat van een paar jaar...

. Was zo vermoeiend dat ik me ego maar ff aan de kant schoof en er 140 op gegooid heb. Want 145 6x was echt niet gelukt vandaag. Denk dat me 1 rep max nu ergens op 165kg ligt.
En terecht!
Ook je neck press is belachelijk sterk.. doe je 12x60 strikt?
En terecht!
Ook je neck press is belachelijk sterk.. doe je 12x60 strikt?
Nette bp xtreme, maar ace1990 overdrijft natuurlijk. Als je 160kan bp'en is 12x60 neckpress niet veel natuurlijk
Neck press was ik altijd wel goed in. De zittende militarypress compleet niet maar wel lekker als afwisseling.Ik doe regelmatig overhead press (dus van voor je neck (MP) naar achter (neck press) en zo heen en weer drukken).. werkt ook lekker.