- Waardering
- 134
Borst loopt heel ver achter? Heb jij een andere foto gezien dan? ha ha
Henk goed bezig. Ik zou doorgaan met je voeding zoals je bezig bent (tenminste je hebt het over bulken) ben wel benieuwd hoe dat er bij jou uitziet.
Rugdikte en triceps geef je aan en daar ben ik het mee eens. Ikzelf ben ook hard aan het werk voor de dikte en grotere benen. Hoe staat het met jouw onderstel?
Ben benieuwd naar andere poses!![]()
Benen gaan wel redelelijk. Kuiten is k*t maar sinds ik 3 oefeningen voor de kuiten doe voor de beentraining zijn ze al een stuk vooruit gegaan.
Zal als ik klaar ben met bulken even wat meer foto's van poses maken.
Voeding stuur ik wel ff op msn.
---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------
Brute pics Henk, misschien een keer duo poseren met REUS?![]()
Haha wil er dan nog wel ff wat kilo's bij anders val ik helemaal in het niet haha. Reus is iets van 40kg zwaarder dus mag ik nog wel heel ff lol

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------
pfff.... wat kan jij banken man! Ik ben stik jaloers!
side chest is bruut man!je staat ook nog goed droog!
Je kan nog wel ff doorbulken!
^ wat hij zegt. Ik schat je tegen de 10%.. misschien 11![]()
Hahaha brutale chest man.. ik ben serieus jaloers.
Dikkere rug, tri's en wat rondere delts en je bovenlichaam is zowat perfect.
Ik schat je ook niet hoger dan 12%
Thanks al. Mmm zat me schatting toch wat te hoog denk ik. Ben ook niet gewent om zon hoog vet% te hebben. Best hoog voor deze ecto

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------
Heb meestal aan een maand wel genoeg om 4 a 5% te dalen in vet%. Gaan in augustus op vakantie. Dus misschien in juni of julli ff.. Naja maar ff kijken. eerst maar ff wat zwaarder nog worden

Dus nu in principe niks meer.