Fitness Seller

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Borst loopt heel ver achter? Heb jij een andere foto gezien dan? ha ha

Henk goed bezig. Ik zou doorgaan met je voeding zoals je bezig bent (tenminste je hebt het over bulken) ben wel benieuwd hoe dat er bij jou uitziet.

Rugdikte en triceps geef je aan en daar ben ik het mee eens. Ikzelf ben ook hard aan het werk voor de dikte en grotere benen. Hoe staat het met jouw onderstel?

Ben benieuwd naar andere poses!;)

Benen gaan wel redelelijk. Kuiten is k*t maar sinds ik 3 oefeningen voor de kuiten doe voor de beentraining zijn ze al een stuk vooruit gegaan.

Zal als ik klaar ben met bulken even wat meer foto's van poses maken.
Voeding stuur ik wel ff op msn.

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

Brute pics Henk, misschien een keer duo poseren met REUS? :P

Haha wil er dan nog wel ff wat kilo's bij anders val ik helemaal in het niet haha. Reus is iets van 40kg zwaarder dus mag ik nog wel heel ff lol :p

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

pfff.... wat kan jij banken man! Ik ben stik jaloers!

side chest is bruut man!je staat ook nog goed droog!
Je kan nog wel ff doorbulken!

^ wat hij zegt. Ik schat je tegen de 10%.. misschien 11 :thumbs:

Hahaha brutale chest man.. ik ben serieus jaloers.
Dikkere rug, tri's en wat rondere delts en je bovenlichaam is zowat perfect.

Ik schat je ook niet hoger dan 12%

Henkkkk is teruuugggg in businesssss:clap:

Thanks al. Mmm zat me schatting toch wat te hoog denk ik. Ben ook niet gewent om zon hoog vet% te hebben. Best hoog voor deze ecto :p

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Ga in Mei cutten dan, op in juli op 8% te staan :)

Heb meestal aan een maand wel genoeg om 4 a 5% te dalen in vet%. Gaan in augustus op vakantie. Dus misschien in juni of julli ff.. Naja maar ff kijken. eerst maar ff wat zwaarder nog worden :)

goeie pics E
gewoon zo doorgaan imo

Vandaag biceps, triceps. Gister was me dip riem binnen gekomen dus vandaag ff geprobeerd. Stuk relaxter dan met zon dumbeltje tussen je benen. En kan gelijk stuk zwaarder :)

Doe voortaan triceps als eerste ipv om en om omdat me triceps wat achterloop vergeleken mijn biceps.

Smalbankdrukken 10x60kg, 10x80kg, 10x105kg
Dippen 12xbw, 10xbw+20kg, 10xbw+40kg, 5xbw+60kg zwaar!!!
Rock N Rols 15x.. ,10x20kg, 8a 10 x24kg

Dumbbell curl 12x20kg, 10x26kg, 8x28kg
21en 3setjes gewicht weet ik niet precies
Preacher curl 12x16kg, 8x18kg, 15x14kg

Wat een gewichten.. ff dippen met 60kg extra.. sterkte training! :eek:

Kun je 21en eens toelichten? heb er veel van gehoord, maar weet nog steeds niet goed wat het is.

Wat een gewichten.. ff dippen met 60kg extra.. sterkte training! :eek:

Kun je 21en eens toelichten? heb er veel van gehoord, maar weet nog steeds niet goed wat het is.

Doe het soms met ez stang of met normale stang.

Doe eerst 7 reps in het bovenstende deel van de barbell curl.
Dan 7 reps in onderste deel dus van gestrekte armen tot bijna 90 graden.
En dan 7 reps over de hele beweging.

Sommige mensen doe het iets anders volgens mij.

Brand lekker :D

Oh nice klinkt goed ;)

Geloof ik graag dat je daarmee je spieren frituurd!

Smalbankdrukken 10x60kg, 10x80kg, 10x105kg
Dippen 12xbw, 10xbw+20kg, 10xbw+40kg, 5xbw+60kg zwaar!!!
Rock N Rols 15x.. ,10x20kg, 8a 10 x24kg

Dumbbell curl 12x20kg, 10x26kg, 8x28kg
21en 3setjes gewicht weet ik niet precies
Preacher curl 12x16kg, 8x18kg, 15x14kg

Die Rock N Rolls zie je niet veel in trainingsschema's verschijnen. Heb ze ook wel eens gedaan (afgekeken uit een benchpressDVD van Ryan Kennelly). Stevige dumbbell curls ook. 8x28 per arm neem ik aan? Strikt of beetje zwieren? :-)
21'en is ook een goeie. Doe ze soms met EZ bar ipv barbell.
Lekkere training weer.

Die Rock N Rolls zie je niet veel in trainingsschema's verschijnen. Heb ze ook wel eens gedaan (afgekeken uit een benchpressDVD van Ryan Kennelly). Stevige dumbbell curls ook. 8x28 per arm neem ik aan? Strikt of beetje zwieren? :-)
21'en is ook een goeie. Doe ze soms met EZ bar ipv barbell.
Lekkere training weer.

Trainde gister even met iemand anders dan me normale trainingsparnter. En die liet mij die oefening zien. Voelt best goed!

Per arm! Laatste rep moest ik een klein beetje gooien voor rest behoorlijk strikt.

Lekkere training gisteren, beescht!

Onbeschoft brutaal getraind, ik ga deze volgen !

de t*ring 3x155KG!
fysiek ziet er indrukwekkend uit, vooral je front, je latspread vind ik op een of andere manier tegenvallen, kan door licht inval komen.

ben zelf ook begonnen met 15,5e leeftijd, dus dat hebben we wel gemeen:D
heb je al die jaar p-lift gerricht getraint, of eerste paar jaar ''fitness'' vervolgens p-lift en nu ''pas'' bodybuilden of hoe zit het in elkaar Henk?

stevige arm training kerel ... doe je ook iets voor de onderarmen?

de t*ring 3x155KG!
fysiek ziet er indrukwekkend uit, vooral je front, je latspread vind ik op een of andere manier tegenvallen, kan door licht inval komen.

ben zelf ook begonnen met 15,5e leeftijd, dus dat hebben we wel gemeen:D
heb je al die jaar p-lift gerricht getraint, of eerste paar jaar ''fitness'' vervolgens p-lift en nu ''pas'' bodybuilden of hoe zit het in elkaar Henk?

Vind me rug opzich wel wijd genoeg. Alleen veel te weinig dikte. Dus veel roeien komende tijd :)

Toen ik begon waren de eerste 1 a 2 jaar gewoon aankloten met trainen 1 a 2x per week(maar toch binnen een jaar 100kg drukken). Maar merkte dat ik toch wel wat aanleg had en begon daardoor fanatieker te trainen tot wel 6x per week alles 2x haha. Had toen geen id dat ik alleen maar overtrainde was wel extreeem droog toen.

Toen me steeds meer gaan verdiepen in hoe je als bber moet trainen. En later ook eten.

Heb in principe jaren dat ik seriues trainde altijd bb gericht getraind. Als vind ik kracht toch ook wel erg leuk.. Dus heb ik een paar keer een kort uitstapje gemaakt naar pl.

En ben nu weer een jaar a 1,5 jaar aan het trainen. Daarvoor er 3 jaar uit geweest. En vanaf begin 2010 ben ik weer echt seriues begonnen met trainen. Van health centre naar echte sportschool gewisseld. En sindien gaat het wel erg lekker mag ik zeggen.

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

stevige arm training kerel ... doe je ook iets voor de onderarmen?

Nope niet echt. Doe wel regelmatig hammer curls dus daar pak je het ook wel wat mee.. Maar geen wrist curls enz.

Trainingsmaatje had poos geleden van die grippers aangeschaft. Heb die toen ook een poosje gebruikt. Maar dat begon snel te vervelen :o Dus nu in principe niks meer.

Laatst bewerkt:
Vind me rug opzich wel wijd genoeg. Alleen veel te weinig dikte. Dus veel roeien komende tijd :)

Toen ik begon waren de eerste 1 a 2 jaar gewoon aankloten met trainen 1 a 2x per week(maar toch binnen een jaar 100kg drukken). Maar merkte dat ik toch wel wat aanleg had en begon daardoor fanatieker te trainen tot wel 6x per week alles 2x haha. Had toen geen id dat ik alleen maar overtrainde was wel extreeem droog toen.

Toen me steeds meer gaan verdiepen in hoe je als bber moet trainen. En later ook eten.

Heb in principe jaren dat ik seriues trainde altijd bb gericht getraind. Als vind ik kracht toch ook wel erg leuk.. Dus heb ik een paar keer een kort uitstapje gemaakt naar pl.

En ben nu weer een jaar a 1,5 jaar aan het trainen. Daarvoor er 3 jaar uit geweest. En vanaf begin 2010 ben ik weer echt seriues begonnen met trainen. Van health centre naar echte sportschool gewisseld. En sindien gaat het wel erg lekker mag ik zeggen.
de dikte bedoelde ik ja, wijdte is zeker in orde, hoge lat aanhechtingen ook.

100kg met hoeveel reps? ik zat op 2 1/4 jaar ook op 100kg, 110kg om precies te zijn, maar nu train ik heel anders, massa gericht en niet uiterst zwaar.

ik dacht al zo'n fysiek door p-liften zou wel extreem zijn, hoewel er zeker goede fysieken zijn in de p-lift sectie!
aantal jaar al bezig dus! jammer van je tijdelijke stop

Heb gisteren je triceps/biceps training van in de week even geïmiteerd als je het niet erg vindt.
Had geen inspiratie dus letterlijk overgenomen (behalve dan verzwaarde dips zijn dips met een bankje geworden). Was wel een goede training :-)

Heb gisteren je triceps/biceps training van in de week even geïmiteerd als je het niet erg vindt.
Had geen inspiratie dus letterlijk overgenomen (behalve dan verzwaarde dips zijn dips met een bankje geworden). Was wel een goede training :-)

Dat dippen tussen 2 bankjes doe ik ook vaak. Altijd we lekker als laatste oefening nog ff wat reps maken.

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Voelde me vandaag niet echt sterk. Morgen beter! Maar weer eens proberen optijd te gaan slapen..

Smith kuiten 20x60kg, 12x80kg, 8x90kg
Kuit machine gesterkte benen 15x80kg, 15x100kg, 12x120kg
Seated calf raises 15x40kg, 12x60kg, 8x80kg

Squat 10x60kg, 8x80kg, 8x100kg, 5x125kg
Leg press free weight 15x120kg, 12x200kg, 8x220kg
Leg extension 15x50kg, 15x70kg, 12x90kg

Stiff legged deadlift 10x60kg, 10x80kg
Soort leg curl waarbij je lichaamsgewicht gebruikt. Kwam amper omhoog erg zwaar.

Laatst bewerkt:
Ondanks het feit dat je je niet helemaal lekker voelde toch een sterkte training. Voelde je je kuiten niet gigantisch met het squatten? ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven