AndroidHealthClinic

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Yup maar dan hebben we er zon apparaat voor. Echt ****ing zwaar. Hopenlijk volgende week wat meer reps :D

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Ondanks het feit dat je je niet helemaal lekker voelde toch een sterkte training. Voelde je je kuiten niet gigantisch met het squatten? ;)

Eerste paar keer dat ik het zo deed had ik er idd wel veel last van. Begint nu wat te wennen. Maar verander binnenkort me schema dan ga ik kuiten en schouder doen enz.. Denk wat fijner dan kuiten voor benen.

Had vandaag niet zo zin. Beide trainingsmaatjes konden niet. En zat daardoor ook ff te twijfelen om te gaan. Toch altijd wat meer gemotiveerd als ik met iemand samen train. maar toch blij dat ik ben gegaan :D

Bankdrukken 10x80kg, 5x110kg, 3x140kg, 2x160kg :):):):) Het voelde niet mega zwaar ofzo dus 165 moet echt makkelijk lukken :):):)
Incline bench 8x80kg, 8x100kg, 2x120kg.. werd iets te fanatiek:D lol wou 6x doen.
Super set flyes+pullover 15x16kg+15x30kg, 12x20kg+10x40kg, 12x20kg+12x40kg

Schouder dumbbell press 8x26kg, 8x34kg, 8x36kg
Zittende front raise 8x10kg, 8x12kg, 8x14kg

Laatst bewerkt:
A-sociale training (as usual) .. heb je daar nu 2x160 gebankt? ............ die PR's op de bank houden niet op hé :thumbs:

Heb je dat nu gedrukt zonder spotter? :eek:

A-sociale training (as usual) .. heb je daar nu 2x160 gebankt? ............ die PR's op de bank houden niet op hé :thumbs:

Heb je dat nu gedrukt zonder spotter? :eek:

Haha stond wel spotter achter die het gewicht ff uittilde. Met dat gewicht zonder spotter durf ik ook weer neit echt aan :P

Naja.. echte pr is het opzich niet.. Heb vroeger 190 gedaan. Maar dat is al zo lang geleden dat ik het amper meer vind tellen.

Dus dit is wel weer een comback pr :D

Nog 40kg te gaan tot mij bech doel :)

Laatst bewerkt:
Bankdrukken 10x80kg, 5x110kg, 3x140kg, 2x160kg :):):):) Het voelde niet mega zwaar ofzo dus 165 moet echt makkelijk lukken :):):)
Incline bench 8x80kg, 8x100kg, 2x120kg.. werd iets te fanatiek:D lol wou 6x doen.

Netjes netjes...
2x160kg! Als een spotter mee helpt uitheffen bespaar je toch een hoop kracht. proficiat :D
En die 2x120kg op incline - heb dat soms ook dat ik denk "kom we zwieren er 20 bij" en opeens zit je gewoon vast. 20kg meer kan soms 50kg lijken.

Netjes netjes...
2x160kg! Als een spotter mee helpt uitheffen bespaar je toch een hoop kracht. proficiat :D
En die 2x120kg op incline - heb dat soms ook dat ik denk "kom we zwieren er 20 bij" en opeens zit je gewoon vast. 20kg meer kan soms 50kg lijken.

Ja zwaar verkeerd ingeschat. Had vorige keer volgens mij 6x115kg incline dus dacht 120 moet ook wel lukken... Maarja nu was ik veel meer vermoeid van die 160 :p Maarja soms word je enthousiast en denk je ff dat alles kan en steeds meer meer gewicht :D

Gaat zeer lekker
Maar nu wil ik ook zulke pr's op het squaten zien!

OMG! 2x160 :bow:
En ooit al eens 190 gedrukt..?
Wat doen ze in het water daar bij jullie?
Een maatje van Champ toch..? :thumb:

Bor reverse grip 15x50kg, 12x70kg, 12x90kg
Roei machine 15x40kg, 12x80kg, 6x120kg
Puldwon machine 15x40kg, 12x80kg, 6x110kg
Revese pec deck 15x40kg, 12x50kg, 12x60kg

Ez curl 10x50kg, 8x60kg, 7x60kg
Dumbbell curl 3x12x20kg

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

OMG! 2x160 :bow:
En ooit al eens 190 gedrukt..?
Wat doen ze in het water daar bij jullie?
Een maatje van Champ toch..? :thumb:

Yup was voor mijn stop. Dus moet er weer in zitten hoop ik over een poos.
Maar het gaat in iedergeval weer de goede kant op!

Mooie training man, het enige wat me opvalt is dat het verschil tussen het gewicht op de bent over row best wel dichtbij je curl gewicht ligt :roflol:

Zegt dat wat over je armen of over je rug? ;)

Biceps is ook flink sterk, maar je rugtraining is wat matig qua gewichten éh..? ;)
BB training natuurlijk, squeezzzzz, squeezzzzz! :thumb:

Mooie training man, het enige wat me opvalt is dat het verschil tussen het gewicht op de bent over row best wel dichtbij je curl gewicht ligt :roflol:

Zegt dat wat over je armen of over je rug? ;)

Biceps is ook flink sterk, maar je rugtraining is wat matig qua gewichten éh..? ;)
BB training natuurlijk, squeezzzzz, squeezzzzz! :thumb:

Doe het idd op gevoel. Maar pak volgende keer wel meer gewicht ;)

Doe het idd op gevoel. Maar pak volgende keer wel meer gewicht ;)

Ik ga ook altijd op gevoel af, ik pak het gewicht waarmee elke set voor mij een uitdaging is. Gewicht is niet zo belangrijk als de uitvoering van de oefeningen. Als jij een mooie ROM kan maken, goed kan squeezen en je spieren stimuleren met minder gewicht moet je dat gewoon doen! :thumbs:

die ez's zijn ziekelijk!

damn wat gaat je bench hard man!170 haal je al denk ik..:mad:

Heb komende tijd beetje druk dus ff een dagje minder trainen. En had ook wel zin in wat anders dus ga weer een keer hst schema doen.

Doe
week 1/2 3x15
Week 3/4 4x10
week 5/6 5x6
week 7/8 Dropsets
week 9 rust..

Of tot ik er geen zin meer in heb :D

Ga ma, wo, vr trainen.

Vandaag

Squat 15x60kg, 15x70kg, 15x80kg
Lat puldown 15x40kg, 15x60kg, 15x65kg
Incline bankdrukken 15x60kg, 15x70kg, 15x80kg
Lateral raise 15x8, 15x10, 15x12
Triceps pudsown 15x40kg, 15x50kg, 15x60kg
Hammer curl 3x15x20kg
Calf raises 3x15x40kg
Abs op decline bankje 3x15

Ff lekker ligt vandaag. Laatse tijd vrij zwaar getraind dus deze week niet tot het uiterste. Volgende week wel weer. Eens zien hoe het bevalt. Wat afwisseling is altijd leuk.

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

damn wat gaat je bench hard man!170 haal je al denk ik..:mad:

165 wel 170 net niet denk ik... Of wel.. :D

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Vind ez curl ook fijner dan met rechte stang om eerlijk te zijn.
Maar wissel het over het algemen af.

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Ik ga ook altijd op gevoel af, ik pak het gewicht waarmee elke set voor mij een uitdaging is. Gewicht is niet zo belangrijk als de uitvoering van de oefeningen. Als jij een mooie ROM kan maken, goed kan squeezen en je spieren stimuleren met minder gewicht moet je dat gewoon doen! :thumbs:

Idd gevoel in de spier is het belangrijkste.

Lekkere training hoor, zo laag in gewicht vind ik het nog niet eens :thumbs:

HST, good shit.

Echter zie ik niet in waarom je 4setjes moet doen inplaats van 3 in week 3 en 4.

Daarnaast vind ik je gekozen oefeningen echt ruk. Waarom niet wat meer compounds?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven