XXL Nutrition

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
HST, good shit.

Echter zie ik niet in waarom je 4setjes moet doen inplaats van 3 in week 3 en 4.

Daarnaast vind ik je gekozen oefeningen echt ruk. Waarom niet wat meer compounds?

Zo had ik het vroeger ook gedaan. Weet niet meer precies waar ik het weg had.

Verdeel de compounds en isolatie oefeningen beetje over de week. Wel voornamelijk compounds.

Deed bijv. vandaag lateral raises en dan woensdag neck press of iets dergelijks.

Dacht dat je een paar weken terug nog tegen me zei dat je HST ruk vond?
haha en nu er zelf mee bezig:D;)
succes

lekker gewerkt, wist niet dat je FB deed

Dacht dat je een paar weken terug nog tegen me zei dat je HST ruk vond?
haha en nu er zelf mee bezig:D;)
succes

Klopt ivm tijdgebrek toch nog even alles kunnen doen. Ben geen fan van 3 dagen split dus even zo proberen voor komende tijd. Tot ik het weer wat minder druk heb. Maar idd klopt maybe ben ik er zo flauw van en verander ik het weer.. Mwoah gewoon ff 6 weekies aankijken.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

lekker gewerkt, wist niet dat je FB deed

Voor een poosje. Ivm tijd en ook wel leuk weer een keer wat anders.

Laatst bewerkt:
HST, good shit.

Echter zie ik niet in waarom je 4setjes moet doen inplaats van 3 in week 3 en 4.

Daarnaast vind ik je gekozen oefeningen echt ruk. Waarom niet wat meer compounds?

hoezo ruk?
hij heeft gekozen voor een 3 daagse -routine in hst
dat kan ook

Nou dat hst word hem toch niet :p Heb maar ff beetje rustweekje gehouden.

Nu is de planning
dag 1 schouders, kuiten
dag 2 benen
dag 3 rug, biceps
dag 4 borst, triceps

Ga voortaan me rug maar op vrijdag doen ipv zaterdag. Zaterdag ochtend nooit echt fit en weinig eten naar binnen. Dus is vaak mindere training. Dus ga borst triceps op zaterdag doen en rug op vrijdag. Zodat meer prioriteit op rug ligt. Borst is goed zat dus dan kan ook wel iets minder intensief.

Vandaag
Puldown machine 15x40kg, 15x80kg, 10x110kg
Chins 10xbw, 8xbw, 8xbw
Reverse grip bor 12x60kg, 10x80kg, 8x100kg laatste set niet echt nette uitvoering.
Dumbbell row 12x24kg, 2x8x30kg

Dumbbell curl 8x20kg, 8x24kg, 8x26kg
21gen met 30kg en 3e set met 20kg.

Abs 2 oefeningen

Laatst bewerkt:
Heb ook besloten toch een beetje te gaan cutten. Zag tot mijn schrik dat mijn buikomvang 88cm was :eek: Laatste jaar was bulken bij mij toch veel junkfood chips enz. Stowisseling is blijkbaar toch wat minder dan toen ik 20 was :P

Ga nu cutten tot me taille omvang ergens tussen de 80 en 82cm is. En vet 5 a6% is ongeveer het zelfde.. Maar omdat ik momenteel niemand heb die me vet goed kan opmeten ga ik maar even van me taille omvang en de spiegel uit.

Zal ook regelmatig ff een fototje plaatsen om te laten zien hoe de progressie is.

Als zover ben weer clean bulken. En alleen junken op zaterdag ipv bijna elke dag... :D En minder vaak alcohol ipv 2 a 3x per maand naar 1 x ofzo...

Gewichten zullen dus ook weinig omhoog gaan komende tijd..
Vroeger was ik hele jaar droog en nu heb ik het toch wat laten verslonsen. En vind zelf dat je er niet alleen ind e zomer uit meot zien als bber en rest van jaar als een vetz*k :P

Hopen dat de buikspieren snel weer zichtbaar zijn haha.

Laatst bewerkt:
5 a 6% vet is wel héél mager. ;)

inderdaad 7 a 9% is imo ook al meer dan voldoende.
hard getraint zo vroeg in de morgen nog.

5 a 6% vet is wel héél mager. ;)

Wil ff goed laag gaan. En heb ik wat meer marge als ik weer ga bulken ;)

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

inderdaad 7 a 9% is imo ook al meer dan voldoende.
hard getraint zo vroeg in de morgen nog.

Als ik voor 9% zou gaan ben ik er binnen een maand. Ga heel makkelijk naar 7% toe in vrij korte tijd. Daaronder is lastiger maar hou van een uitdaging :D

Goeie training weer, heb je nooit meer werksets gedaan trouwens?

Cutten zou ik nog niet gedaan hebben, maar goed.. 5% is wel geil natuurlijk :thumbup:

Damn, en dat met jouw kracht... :(
Je hebt echt een xtreme body. :thumb:

Ben nogal ecto achtig. En heb eigenlijk altijd erg laag vet gehad. Ben nu redelijk vet voor mijn doen. Met laag vet is mijn lichaam zegmaar meer in homeostase dus kan ik daar ook snel weer heen..

Daarom gaat tot 7% ook makkelijk. Maar daaronder het oude vet wat er al lang zit dat is eruuuuuug lastig :D

Ben nogal ecto achtig. En heb eigenlijk altijd erg laag vet gehad. Ben nu redelijk vet voor mijn doen. Met laag vet is mijn lichaam zegmaar meer in homeostase dus kan ik daar ook snel weer heen..

Daarom gaat tot 7% ook makkelijk. Maar daaronder het oude vet wat er al lang zit dat is eruuuuuug lastig :D
Volgens de spiegel sta ik nu op een 93%... :o

Volgens de spiegel sta ik nu op een 93%... :o

Ligt ook aan je doel natuurlijk. Als je meer kracht gericht bent zou ik me er minder druk om maken.

En spiegels bedriegen je :p vooral als je poos aan cutten en depleted bent. Lijk je heel klein :p Tot je weer wat carbs binnenkrijgt dan :p

Hahaha, I was only kiddin' ;)
Ik ben altijd al "dik" geweest, al wordt het ieder jar wat erger... :o
Ik ben weer een poging aan het doen om er "wat vanaf" te krijgen, maar dat valt me niet mee.
Ik eet graag te weinig, verkeerd, en op alle manieren die niet goed voor de lijn zijn! :rolleyes:
Oh ja, ik drink ook graag eens een biertje... :D

Goeie training weer, heb je nooit meer werksets gedaan trouwens?

Cutten zou ik nog niet gedaan hebben, maar goed.. 5% is wel geil natuurlijk :thumbup:

Ja wissel het aantal werksets een beetje. Een poos veel werksets en superset dropset enz gedaan. Nu ff weer een iets rustigere fase met meer basisdingen.

Mm vind cutten ook leuk! Elke week verschil zien dat je droger word :)
Met dat betrefd zijn ecto genen met cutten wel makkelijk maar met bulken.. :D

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Hahaha, I was only kiddin' ;)
Ik ben altijd al "dik" geweest, al wordt het ieder jar wat erger... :o
Ik ben weer een poging aan het doen om er "wat vanaf" te krijgen, maar dat valt me niet mee.
Ik eet graag te weinig, verkeerd, en op alle manieren die niet goed voor de lijn zijn! :rolleyes:
Oh ja, ik drink ook graag eens een biertje... :D

Haha ken het. Heb een chipsverslaving helpt niet altijd haha.
Deze week maar paar zakken van die lays baked gehaald zit 10 gram vet per 100gram in ongeveer. En smaakt ook nog best goed!
En laatste tijd drink ik weer afentoe wat en dat is toch wel een van de boosdoenders kwa vet% geweest :D
Voortaan maar bacardi met cola light ipv bier :bierbang::klink:

Laatst bewerkt:

:orly:
Spreekt Xtreme Body die ondertussen 160kg vlotjes wegdrukt :)
Cutten ben ik ook van plan. De vriendin kan niet meer lachen met mijn "gorilla achtige uiterlijk" :-)
En als je erover nadenkt kan het niet echt gezond zijn om alleen maar te vreten en ijzer te pompen. Beetje conditie/aftrainen doet een mens geen kwaad.
Succes in ieder geval!

Erg jammer dat je niet ff doorzet.
Maargoed eigen keus.
succes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven