MuscleMeat

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
3 x per maand alcohol nuttigen
tja extreme , dat is natuurlijk erg slecht;)
gewoon weer splitten dus

• Topic Starter Topic Starter
:orly:
Spreekt Xtreme Body die ondertussen 160kg vlotjes wegdrukt :)
Cutten ben ik ook van plan. De vriendin kan niet meer lachen met mijn "gorilla achtige uiterlijk" :-)
En als je erover nadenkt kan het niet echt gezond zijn om alleen maar te vreten en ijzer te pompen. Beetje conditie/aftrainen doet een mens geen kwaad.
Succes in ieder geval!

thanks bro! Jij ook succes met het cutten.

Erg jammer dat je niet ff doorzet.
Maargoed eigen keus.
succes

Haha ja heb hekel aan vet zijn. Naar deze cut fatsoenlijk blijven eten en dan zorgen dat ik nooit meer boven de 10% uitkom. Zwaar bulken zal vast wel meer vvm opleveren maar ben liever hele jaar goed droog.

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Ben ik het niet helemaal mee eens. Als Henk echt de 5% aantikt zal hij er super ripped bij staan, en daarna zet hij wel weer door ;)

idd en als ik wat droger ben zie ik er toch een stuk groter uit.

Mijn ervaring is dat je ook met een laag BF flink spiermassa kan kweken, tis maar net hoe je je voeding inricht...

Jammer dat je gaat cutten man, aan de hand van je foto's te zien is het helemaal niet nodig, als ik jou was zou ik gewoon lekker doorgaan met brute massa pakken en brutale trainingen neerzetten maargoed ieder z'n ding....

Wat Kwarkmixer zegt is ook onzin; als je naar 5 % wilt gaan dan moet je diep gaan in je dieet en in zo'n toestand is het zeer uitzonderlijk nog massa cq kracht te gainen.

Foto's zien er goed uit in ieder geval; massive chest die ook nog eens sterk is!:bow:

Jammer dat je gaat cutten man, aan de hand van je foto's te zien is het helemaal niet nodig, als ik jou was zou ik gewoon lekker doorgaan met brute massa pakken en brutale trainingen neerzetten maargoed ieder z'n ding....

Wat Kwarkmixer zegt is ook onzin; als je naar 5 % wilt gaan dan moet je diep gaan in je dieet en in zo'n toestand is het zeer uitzonderlijk nog massa cq kracht te gainen.

Foto's zien er goed uit in ieder geval; massive chest die ook nog eens sterk is!:bow:
+1

Damn, mijn röntgenfoto's zijn nog minder ripped... :bow:

Dumbbell schouder press 15x24kg, 12x30kg, 8x34kg
Upright rows 15x30kg, 2x12x40kg
1 arm cable lateral raise 10x15kg, dropset 6x20kg+9x15kg

Rope extension 15x30kg, 12x50kg, 10x65kg
Dippen tussen 2 bankjes 3x15
Dumbbell kickback 15x8kg, 2x12x12kg

Leg press kuiten 15x100kg, 12x150kg, 8x200kg
Calf raises 15x40kg, dropset 15x60kg+30x40kg

Leg raises 3x
Buikspiermachine 3x

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Thanks Loo zal idd wel wat massa verliezen maar dat komt wel weer trug. Heb beetje vet fobie :D Naja mis me buikspieren(hoezo beachboy haha)

Dat ik wat massa ga verliezen is zeker maar zat vroeger ook altijd rond 7 a 8% en op zon % kan je prima spiermassa opbouwen. Maar we zien wel hoever we komen :)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

+1

Damn, mijn röntgenfoto's zijn nog minder ripped... :bow:

Hahah:D

Ik ga ook maar eens terug wat meer upright rows doen :p

Waarom trouwens die overhead als eerste bij je triceps? En bv niet het dippen, een push down of een cgbp?

vind je persoonlijk low-reps meer effect hebben bij de toepress in de leg press?
ik doe meestal 15-30reps, en doe eigenlijk nooit lager als 15.

mooi volume gedraait:thumbup:

goeie basis-training E
zijn we van je gewend

Dumbbell schouder press 15x24kg, 12x30kg, 8x34kg
Upright rows 15x30kg, 2x12x40kg
1 arm cable lateral raise 10x15kg, dropset 6x20kg+9x15kg

Rope extension 15x30kg, 12x50kg, 10x65kg
Dippen tussen 2 bankjes 3x15
Dumbbell kickback 15x8kg, 2x12x12kg

Leg press kuiten 15x100kg, 12x150kg, 8x200kg
Calf raises 15x40kg, dropset 15x60kg+30x40kg

Leg raises 3x
Buikspiermachine 3x

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Thanks Loo zal idd wel wat massa verliezen maar dat komt wel weer trug. Heb beetje vet fobie :D Naja mis me buikspieren(hoezo beachboy haha)

Dat ik wat massa ga verliezen is zeker maar zat vroeger ook altijd rond 7 a 8% en op zon % kan je prima spiermassa opbouwen. Maar we zien wel hoever we komen :)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Hahah:D

Je hebt inderdaad vaker gecut, kan me die foto's van jaren terug nog wel herrineren. Dus dan weet je wat je kunt verwachten. Ben benieuwd in ieder geval als je nog droger staat.
Wat is je cut-gameplan eigenlijk? kcal's, cardio?

Waarom dip jij niet op een dipmachine trouwens, eventueel met een dikke dumbbell of schijf tussen je kloten hangend? Tussen twee bankjes is voor k*tjes man, veels te licht.

Ik ga ook maar eens terug wat meer upright rows doen :p

Waarom trouwens die overhead als eerste bij je triceps? En bv niet het dippen, een push down of een cgbp?

Beetje afwisseling doe bijna elke training dippen en smal bankdrukken even een keer wat anders.

vind je persoonlijk low-reps meer effect hebben bij de toepress in de leg press?
ik doe meestal 15-30reps, en doe eigenlijk nooit lager als 15.

mooi volume gedraait:thumbup:

Ik wissel het een beetje af low en high reps. En train kuiten nu 2x per week.
Kuiten zijn laatste maanden van een miezerige 40 naar 42 gegaan. Nog steeds veel te klein maar begin weer beetje hoop te krijgen dat ze toch kunnen groeien :D Mega kuiten zal ik nooit krijgen... Maar hoop toch wel dat ze ergens richting de 45> gaan..

goeie basis-training E
zijn we van je gewend

Thanks bro! :)

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Je hebt inderdaad vaker gecut, kan me die foto's van jaren terug nog wel herrineren. Dus dan weet je wat je kunt verwachten. Ben benieuwd in ieder geval als je nog droger staat.
Wat is je cut-gameplan eigenlijk? kcal's, cardio?

Waarom dip jij niet op een dipmachine trouwens, eventueel met een dikke dumbbell of schijf tussen je kloten hangend? Tussen twee bankjes is voor k*tjes man, veels te licht.

Nog geen concreet plan. Bepaal het een beetje aan de hand hoe het gaat. Heb nu voornamelijk mijn dieet wat opgeschoont. Niet meer 3 a 4x per week chips of junkfood :D en nu max 1 a 2x alcohol per maand.

Verder aantal calls verlaagt naar 3000. Bulkte met ongeveer 4000 cal wat opzich niet veel is.. maar door vele junken er nog naast is waarschijnlijk het probleem geweest. Merk wel een groot verschil nu ik wat ouder ben en ik een kantoorbaantje heb en niet meer elke dag een uur naar school en terug hoef te fietsen mijn call behoefte toch een stuk lager is.

Verder blijf ik de zelfde dingen nog een beetje eten. Dus gewoon brood enz.. Aantal weken voordat ik stop met cutten verander ik het in rijst met vis enz. Om ook het vocht wat weg te krijgen.

Cardio ga ik pas toevoegen als ik niet meer voldoende afval met dieet. Zal dan cardio op de lege maag worden.
Verder zal ik afentoe een refeed dag doen als ik te leeg word. Maar dat is pas als ik lager in call ga.

Laatst bewerkt:
Squat 15x60kg, 12x80kg, 12x100kg
Legpress free weight machine half/heel 10x120kg, 6x160kg, 6x160kg 1 halve en een hele rep reken ik als 1 rep.
Legextension dropset 5x70+5x60+5x50+5x40+5x30kg, 5x80+5x60+5x40+5x30+5x20kg

Stiff legged deadlift 15x60kg, 10x80kg, 10x90kg
Seated leg curl 15x50kg, 2x12x70kg

Whoops ik liep een training achter :o

Leg extentesions dropset bam die hakt erin! (hoveel sec. rust tussen de sets?) top training zowel je benen als schouders triceps training :thumbs:

Whoops ik liep een training achter :o

Leg extentesions dropset bam die hakt erin! (hoveel sec. rust tussen de sets?) top training zowel je benen als schouders triceps training :thumbs:

Vrij korte rust 30 a 45 sec. Was binnen een half uur klaar lol :p volgende keer maar wat meer setjes.

Laatst bewerkt:
Henk gaat goed, maar werk aan die benen van je ! :)

Chins 8xbw, 8xbw+10kg, 7xbw+10kg, 9xbw
Bor 12x60kg, 10x80kg, 6x100kg
Pulldown machine free weight 12x80kg, 6x120+9x80kg
Cable row 12x60kg, 6x90kg, 8x80kg

Barbel curl 10x50kg, 6x60kg
Hammer curl 2x8x26kg
1 arm cabel curl 12x20kg, 10x30kg

Abs 2 oefeningen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven