- Waardering
- 14.131
Erg jammer dat je niet ff doorzet.
Maargoed eigen keus.
succes
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als Henk echt de 5% aantikt zal hij er super ripped bij staan, en daarna zet hij wel weer door

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maargoed eigen keus.
succes

Spreekt Xtreme Body die ondertussen 160kg vlotjes wegdrukt
Cutten ben ik ook van plan. De vriendin kan niet meer lachen met mijn "gorilla achtige uiterlijk" :-)
En als je erover nadenkt kan het niet echt gezond zijn om alleen maar te vreten en ijzer te pompen. Beetje conditie/aftrainen doet een mens geen kwaad.
Succes in ieder geval!
Maargoed eigen keus.
succes
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als Henk echt de 5% aantikt zal hij er super ripped bij staan, en daarna zet hij wel weer door![]()

+1Jammer dat je gaat cutten man, aan de hand van je foto's te zien is het helemaal niet nodig, als ik jou was zou ik gewoon lekker doorgaan met brute massa pakken en brutale trainingen neerzetten maargoed ieder z'n ding....
Wat Kwarkmixer zegt is ook onzin; als je naar 5 % wilt gaan dan moet je diep gaan in je dieet en in zo'n toestand is het zeer uitzonderlijk nog massa cq kracht te gainen.
Foto's zien er goed uit in ieder geval; massive chest die ook nog eens sterk is!![]()

Jammer dat je gaat cutten man, aan de hand van je foto's te zien is het helemaal niet nodig, als ik jou was zou ik gewoon lekker doorgaan met brute massa pakken en brutale trainingen neerzetten maargoed ieder z'n ding....
Wat Kwarkmixer zegt is ook onzin; als je naar 5 % wilt gaan dan moet je diep gaan in je dieet en in zo'n toestand is het zeer uitzonderlijk nog massa cq kracht te gainen.
Foto's zien er goed uit in ieder geval; massive chest die ook nog eens sterk is!![]()
Naja mis me buikspieren(hoezo beachboy haha) 
+1
Damn, mijn röntgenfoto's zijn nog minder ripped...![]()

Dumbbell schouder press 15x24kg, 12x30kg, 8x34kg
Upright rows 15x30kg, 2x12x40kg
1 arm cable lateral raise 10x15kg, dropset 6x20kg+9x15kg
Rope extension 15x30kg, 12x50kg, 10x65kg
Dippen tussen 2 bankjes 3x15
Dumbbell kickback 15x8kg, 2x12x12kg
Leg press kuiten 15x100kg, 12x150kg, 8x200kg
Calf raises 15x40kg, dropset 15x60kg+30x40kg
Leg raises 3x
Buikspiermachine 3x
---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------
Thanks Loo zal idd wel wat massa verliezen maar dat komt wel weer trug. Heb beetje vet fobieNaja mis me buikspieren(hoezo beachboy haha)
Dat ik wat massa ga verliezen is zeker maar zat vroeger ook altijd rond 7 a 8% en op zon % kan je prima spiermassa opbouwen. Maar we zien wel hoever we komen
---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------
Hahah![]()
Ik ga ook maar eens terug wat meer upright rows doen
Waarom trouwens die overhead als eerste bij je triceps? En bv niet het dippen, een push down of een cgbp?
vind je persoonlijk low-reps meer effect hebben bij de toepress in de leg press?
ik doe meestal 15-30reps, en doe eigenlijk nooit lager als 15.
mooi volume gedraait![]()
Mega kuiten zal ik nooit krijgen... Maar hoop toch wel dat ze ergens richting de 45> gaan..
Je hebt inderdaad vaker gecut, kan me die foto's van jaren terug nog wel herrineren. Dus dan weet je wat je kunt verwachten. Ben benieuwd in ieder geval als je nog droger staat.
Wat is je cut-gameplan eigenlijk? kcal's, cardio?
Waarom dip jij niet op een dipmachine trouwens, eventueel met een dikke dumbbell of schijf tussen je kloten hangend? Tussen twee bankjes is voor k*tjes man, veels te licht.
en nu max 1 a 2x alcohol per maand.Whoops ik liep een training achter
Leg extentesions dropset bam die hakt erin! (hoveel sec. rust tussen de sets?) top training zowel je benen als schouders triceps training![]()
volgende keer maar wat meer setjes.Kom op man!

Alstie ze squeeeezed wel éh Rob?!Nou nou, als dat allemaal nette reps zijn, is dat aardig sterk imo![]()