Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope helaasis een soort bankdrukmachine waar je schijfen op de zijkant kan gooien ipv steekgewicht.
echt al 8,6 procent, weet je het zker?. dan is het in 1,5week wel heel erg snel omlaag gegaan? toch nice
Nog zo weten te bankdrukken in de cut.. man man man
8,6% is al heel laag trouwens, maar ik ben erg benieuwt hoe je erbij gaat staan op 5%![]()

Yup nu nog wel redelijk. Als ik ga verlagen naar 2500 of 2000 call gaat de kracht wel hard naar beneden.
hammer strength machine, plate loaded..Nope helaasis een soort bankdrukmachine waar je schijfen op de zijkant kan gooien ipv steekgewicht.
Hoe meet je je vet eigenlijk, met de tang of op een weegschaal?
Wat gebeurt er dan? kan je dan nog maar reps maken met 150kg op de bench? ;-)
Had daarstraks nog een post gedaan in je topic maar kreeg één of andere melding dat de moderators deze gingen nakijken - vreemd...
Dat toestel waarmee je 6x160 had gedaan was volgens mij de iso-lateral horizontal benchpress. Kan dat? Doe ik ook soms - lekker zwaar kan je daar mee gaan

hammer strength machine, plate loaded..
hoe moest je drukken, wij hebben namenlijk 3 verschillende apparaten daarvan, een voor de upper-middel-onder chest
wel t*ring zwaar!
Hoe meet je je vet eigenlijk, met de tang of op een weegschaal?
weegschaal is net zo nauwkeurig,als steroiden Klaas met de stierennek die het wel ff zal vertellen.
Neem aan dat dit met tang is gedaan
Henk hoe staat het cutten ervoor? en krijgen we nog wat spectaculaire trainingen?![]()
eey Henk.K*t gaat goed!verwacht volgende week onder de 100kg te gaan.
Ga cut wel verlengen,nu nog zo'n 10 weken denk ik!
Wat een sterke neckpress.. 10x80? zo brutaal!
Hoe gaat het cutten? zo te zien geen krachtafname![]()

Beter man! Nog veel dingen aan je voeding verandert? Zou als je nog 10 weken wil gaan cutten. Wel even een paar week weer wat hoger gaan zitten in calls om je stofwisseling weer iets op te krikken en niet teveel spiermassa verliezen.
.
Voeding is nu wel goed,alleen die koolvis en tonijn gaat em echt niet worden.Doe nu veel kip uit de oven/grill.
Over VVM verlies maak ik me niet zo druk.En de kracht blijft ook hard gaan.
Het oude vet gaat alleen niet zo snel als ik wil.
Laatste keer dat ik heb laten meten is maand geleden... En nu 2 week aan het cutten 1% per week is heel normaal voor mij.
maar gewoon bijna niks lager in gewicht al zie ik er wel zwaaaar depleted en k*t uit maar ook niet raar na een paar dagen grotendeels op de wc
hebben doorgebracht. Gelukkig krijg ik vandaag weer wat eten naar binnen. Al had ik beter geen koffie kunnen drinken