XXL Nutrition

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nog zo weten te bankdrukken in de cut.. man man man :thumbs:

8,6% is al heel laag trouwens, maar ik ben erg benieuwt hoe je erbij gaat staan op 5% ;)

echt al 8,6 procent, weet je het zker?. dan is het in 1,5week wel heel erg snel omlaag gegaan? toch nice

• Topic Starter Topic Starter
echt al 8,6 procent, weet je het zker?. dan is het in 1,5week wel heel erg snel omlaag gegaan? toch nice

Laatste keer dat ik heb laten meten is maand geleden... En nu 2 week aan het cutten 1% per week is heel normaal voor mij.

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Nog zo weten te bankdrukken in de cut.. man man man :thumbs:

8,6% is al heel laag trouwens, maar ik ben erg benieuwt hoe je erbij gaat staan op 5% ;)

Ik ben ook erg benieuwt :p

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Toch nog steeds verrekte sterk hoor. :thumb:

Yup nu nog wel redelijk. Als ik ga verlagen naar 2500 of 2000 call gaat de kracht wel hard naar beneden.

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

Vandaag ff junkdagje uit eten en aan de drank. Maandag weer verder met dieeten :P

Yup nu nog wel redelijk. Als ik ga verlagen naar 2500 of 2000 call gaat de kracht wel hard naar beneden.

Wat gebeurt er dan? kan je dan nog maar reps maken met 150kg op de bench? ;-)
Had daarstraks nog een post gedaan in je topic maar kreeg één of andere melding dat de moderators deze gingen nakijken - vreemd...
Dat toestel waarmee je 6x160 had gedaan was volgens mij de iso-lateral horizontal benchpress. Kan dat? Doe ik ook soms - lekker zwaar kan je daar mee gaan

Nope helaas :D is een soort bankdrukmachine waar je schijfen op de zijkant kan gooien ipv steekgewicht.
hammer strength machine, plate loaded..
hoe moest je drukken, wij hebben namenlijk 3 verschillende apparaten daarvan, een voor de upper-middel-onder chest
wel t*ring zwaar!

Hoe meet je je vet eigenlijk, met de tang of op een weegschaal?

Wat gebeurt er dan? kan je dan nog maar reps maken met 150kg op de bench? ;-)
Had daarstraks nog een post gedaan in je topic maar kreeg één of andere melding dat de moderators deze gingen nakijken - vreemd...
Dat toestel waarmee je 6x160 had gedaan was volgens mij de iso-lateral horizontal benchpress. Kan dat? Doe ik ook soms - lekker zwaar kan je daar mee gaan

Haha denk nog wel stukje lager haha. Als ik minder carbs gaat eten gaat het wel een stuk nog naar beneden haha. Maar boeit niet alleen tijdelijk zodra ik weer meer ga eten is de kracht zo weer trug. Post van je nakijken? Wat heb je uitgespookt :p

hammer strength machine, plate loaded..
hoe moest je drukken, wij hebben namenlijk 3 verschillende apparaten daarvan, een voor de upper-middel-onder chest
wel t*ring zwaar!

Helaas geen hammer strenght machine maar wel enigsinds vergelijkbaar. Bij dit apparaat druk je een beetje decline. Hebben ook iets van 2 a 3 van die dingen andere druk je meer naar boven. Gewcihten zitten zegmaar aan die armen vast waarmee je mee drukt.

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Hoe meet je je vet eigenlijk, met de tang of op een weegschaal?

weegschaal is net zo nauwkeurig,als steroiden Klaas met de stierennek die het wel ff zal vertellen.
Neem aan dat dit met tang is gedaan

Huidplooimeting natuurlijk!

Iron hoe gaat het cutten bij jouw momenteel?

Laatst bewerkt:
eey Henk.K*t gaat goed!verwacht volgende week onder de 100kg te gaan.
Ga cut wel verlengen,nu nog zo'n 10 weken denk ik!

Henk hoe staat het cutten ervoor? en krijgen we nog wat spectaculaire trainingen? ;)

Neckpress 20xstang, 15x50kg, 8x70kg, 10x80kg
Seated lateral raise 15x8kg, 10x12kg, 8x14kg
Super set Dumbbell press+front raise 10x26kg+10x12kg, 10x26kg+5x12kg, 10x26kg+12x8kg
Shruggs 15x80kg, 12x120kg, 6x150kg grip hield ermee op.

Kuiten smitch machine 15x50kg, 12x70kg, 12x90kg
Seated claf raise 3x15x40kg

2 oefeningen abs

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Henk hoe staat het cutten ervoor? en krijgen we nog wat spectaculaire trainingen? ;)

Zaterdag asociale junkdag gehad. Alle calls van hele week er bij gevreten haha. Dus ff weer iets voller. Zal morgen wel weer wat wegtrekken.

Wat een sterke neckpress.. 10x80? zo brutaal! :thumbs:

Hoe gaat het cutten? zo te zien geen krachtafname ;)

eey Henk.K*t gaat goed!verwacht volgende week onder de 100kg te gaan.
Ga cut wel verlengen,nu nog zo'n 10 weken denk ik!

Beter man! Nog veel dingen aan je voeding verandert? Zou als je nog 10 weken wil gaan cutten. Wel even een paar week weer wat hoger gaan zitten in calls om je stofwisseling weer iets op te krikken en niet teveel spiermassa verliezen.

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Wat een sterke neckpress.. 10x80? zo brutaal! :thumbs:

Hoe gaat het cutten? zo te zien geen krachtafname ;)

Zal binnenkort wel even een fototje maken van hoe het cutten gaat. Tenzij ik te depleted ben dan :P

Kracht gaat idd nog goed valt me nog erg mee! Hopen dat het zo blijft maar zal wel niet.

Laatst bewerkt:
Beter man! Nog veel dingen aan je voeding verandert? Zou als je nog 10 weken wil gaan cutten. Wel even een paar week weer wat hoger gaan zitten in calls om je stofwisseling weer iets op te krikken en niet teveel spiermassa verliezen.
.

Voeding is nu wel goed,alleen die koolvis en tonijn gaat em echt niet worden.Doe nu veel kip uit de oven/grill.
Over VVM verlies maak ik me niet zo druk.En de kracht blijft ook hard gaan.
Het oude vet gaat alleen niet zo snel als ik wil.

Voeding is nu wel goed,alleen die koolvis en tonijn gaat em echt niet worden.Doe nu veel kip uit de oven/grill.
Over VVM verlies maak ik me niet zo druk.En de kracht blijft ook hard gaan.
Het oude vet gaat alleen niet zo snel als ik wil.

Dacht dat je vooral kracht gericht trainde, hoe droog wil je worden12%?
Als mijn hoofpijn over is en jullie zo droog als garnaaltjes zijn daag ik jou en xtreme uit voor een pl training?

Monster :thumb:

Henk wil tot zo'n 8% gaan right?

Paar dagen beetje ziek geweest. Vandaag voelde ik me weer iets beter dus maar weer even sporten. Dacht zal wel niks worden :D maar gewoon bijna niks lager in gewicht al zie ik er wel zwaaaar depleted en k*t uit maar ook niet raar na een paar dagen grotendeels op de wc :toilet: hebben doorgebracht. Gelukkig krijg ik vandaag weer wat eten naar binnen. Al had ik beter geen koffie kunnen drinken :D

Incline bench 15x50kg, 12x80kg, 11x100kg
Plated chest press(incline) 15x80kg, 9x120kg, 15x80kg
Peck deck 15x40kg, 12x70kg
Cable cros machine 20x.., 15x...

Smalbankdrukken 15x60kg, 3x90kg wou ff niet meer dus maar gekapt
Rope pushdown 15x40kg, 12x50kg, 10x70kg
1 arm cable extension 12x20kg, 10x30kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven