MuscleMeat

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha bij mij gaat t gelukkig ook altijd snel. Maar om onder de 8% te komen moet ik nu toch maar eens wat cardio gaan doen (wat ik dus echt niet graag doe).
Ik train mn buik zo goed als nooit...denk dat ik dat toch maar eens moet gaan doen!

Succes verder!

abrollers
skippy crunches recht en schuin
hanging leg raises
machine crunches
prone bridge
push press + t heffing

Zet hem op Rob S :D

• Topic Starter Topic Starter
Squat 15x50kg, 12x80kg, 6x110kg
Front squat 12x70kg, 2x8x80kg begint eindelijk een beetje te lukken om de stang goed vast te houden.
leg extension 3x..x...
1 leg legpress 2x..x..

2xwalking lunges met 30kgstang
2xdropset liggende leg curl

Voor rest erg vermoeid alleen als ik aan het trainen ben voel ik me raar genoeg toch weer wat fitter. Maar kracht is bagger.
Lijkt niet meer echt vet af te gaan dus ga vanaf nu wat cardio toevoegen.

Nog 1,5 week cutten!

Laatst bewerkt:
Squat 15x50kg, 12x80kg, 6x110kg
Front squat 12x70kg, 2x8x80kg begint eindelijk een beetje te lukken om de stang goed vast te houden.
leg extension 3x..x...
1 leg legpress 2x..x..

2xwalking lunges met 30kgstang
2xdropset liggende leg curl

Voor rest erg vermoeid alleen als ik aan het trainen ben voel ik me raar genoeg toch weer wat fitter. Maar kracht is bagger.
Lijkt niet meer echt vet af te gaan dus ga vanaf nu wat cardio toevoegen.

Nog 1,5 week cutten!
je begint best laat met cardio, imo kan je nog veel droger komen te staan als je het iets uitbreid, en spierverlies zal ook nihil zijn lijkt mij.

Ja vrees dat ik niet meer onder de cardio uitkom haha.
Taille blijft nu op 82cm zitten wil het nog wel iets onder de 80cm hebben als dat de komende week niet meer lukt dan nog maar een paar week langer cutten.

Ga denk ik zaterdag en zondag een half uur cardio doen op lege maag.
En na de krachttraining nog even 15 a 20min cardio. Ben niet echt fan van cardio naar de krachttraining maar heb door de weeks te weinig tijd om cardio op de lege maag te doen.

Ja vrees dat ik niet meer onder de cardio uitkom haha.
Taille blijft nu op 82cm zitten wil het nog wel iets onder de 80cm hebben als dat de komende week niet meer lukt dan nog maar een paar week langer cutten.

Ga denk ik zaterdag en zondag een half uur cardio doen op lege maag.
En na de krachttraining nog even 15 a 20min cardio. Ben niet echt fan van cardio naar de krachttraining maar heb door de weeks te weinig tijd om cardio op de lege maag te doen.
Toch netjes je taille bij jou size.

zat/zon wel cardio op lege maag? ik persoonlijk zou nog 2-3 weekjes door gaan met cutten, maar Henk, je bent te vroeg begonnen nu moet je deze shape de gehele lente/zomer vast gaan houden hehe.

Toch netjes je taille bij jou size.

zat/zon wel cardio op lege maag? ik persoonlijk zou nog 2-3 weekjes door gaan met cutten, maar Henk, je bent te vroeg begonnen nu moet je deze shape de gehele lente/zomer vast gaan houden hehe.

Ja weekend wat meer tijd. Zaterdag tenminste zondag ligt eraan hoe brak in van het uitgaan ben :p. Ja denk ook nog 2 a 3 week doorgaan dit is het toch nog net niet.

Mwoah dit is meer even omdat ik laatste jaar wat te aso bebulkt heb. Ga als ik klaar ben gewoon clean bulken ipv elke dag junkfood en niet extreem boven onderhoud zitten denk dat ik me vet dan wel redelijk laag kan houden.

In de zomer tijd droog zijn is natuurlijk leuk. Maar ik heb meer dat als me buikspieren niet meer zichtbaar zijn dat het dan een goed moment is om te gaan cutten ipv een bepaald moment in het jaar. Wil er het hele jaar goed uitzien. En niet half jaar als een vet zak en andere deel als een ripped bodybuilder.

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

abrollers
skippy crunches recht en schuin
hanging leg raises
machine crunches
prone bridge
push press + t heffing

Zet hem op Rob S :D

Prone bridge?

prone bridge ja
kraft doet hem altijd in zijn log
je gaat gewoon in een opdrukstand liggen
en probeer dat dan zo lang mogelijk vast te houden
goed voor je core

volgens mij heeft hij er ook een filmpje van geplaatst

Bor 15x60kg, 12x80kg, 12x90kg
Een of andere roei machine 15x60kg, 2x12x90kg
Puldown machine 15x70kg, 12x110kg, 8x120kg
Super set front lat puldown+cable pullover 3x

Dumbbell curl 10x20kg, 8x26kg, 10x26kg
Machine curl 15x30kg, 2x12x40kg
Cabel curl dropset 2x

15 min cardio

Laatst bewerkt:
Nette training voor iemand die cut!.. en anders ook

Incline bench 15x60kg, 12x90kg, 6x105kg
plated chest press 15x80kg, 12x120kg
Super set flyes+dumbbell pullover 15x14kg+15x30kg, 15x20kg+15x40kg
Cable cros machine 4 setjes gewichten vergeten

Dippen 10xbw, 10xbw+20kg, 8xbw+40kg
triceps pushdown 15x50kg, 12x80kg, 5x100kg
1 arm dumbbell extension 15x8kg, 15x14kg, 10x18kg

25min cardio

Morgen denk ik junk/refeed dag

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Nette training voor iemand die cut!.. en anders ook

Thanks bro kracht gaat langzaam wel naar beneden maar het krachtverlies valt me nog heel erg mee om eerlijk te zijn.

die dips:eek:

Leg extension 20x40kg, 15x50kg, 15x60kg
Front squat 15x60kg, 12x70kg, 8x80kg, 9x80kg
Leg press 15x120kg, 12x160kg, 8x200kg
Leg extension dropsets 2x

Superset stifflegged deadlift+seated leg curl 15x60kg+15x40kg, 12x80kg+12x70kg, 8x100kg+8x90kg

25 min cardio

Nog steeds goed bezig in de cut zie ik.
Is je bench fel achteruit gegaan ondertussen?

Ik vind je nog steeds erg sterk tijdens je cut. WTF DIPPEN +40KG!??!?! :nut:

Nog steeds goed bezig in de cut zie ik.
Is je bench fel achteruit gegaan ondertussen?

weet ik om eerlijk niet. laatste weken alleen incline gedaan. zal wel iets lager zijn maar denk dat trugval minimaal is. als ik weer meer carbs eet pak ik die 160 wel weer snel denk ik.

Ik vind je nog steeds erg sterk tijdens je cut. WTF DIPPEN +40KG!??!?! :nut:

Ja dippen gaat nog steeds goed. krachtverlies valt me nog heel erg mee moet ik zeggen.

cutten gaat iets minder dit weekend verschrikkelijke vreetkick beide dagen. zaterdag 3 zakken chips 3 zakken popcorn en 2 pakjes van die tuc koekjes. zondag bijna even erg haha.

komende week weer even goed bezig. taiile nogsteeds 82cm.

Zo'n refeed en je taille nog steeds hetzelfde? Damn kerel, zelfs geen extra vocht erbij?
Dat is gewoon super netjes !

Lekkere trainingen de afgelopen week!

Hoe ist met je energie niveau? (mentaal/fysiek)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven