- Waardering
- 14.131
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voeding is nu wel goed,alleen die koolvis en tonijn gaat em echt niet worden.Doe nu veel kip uit de oven/grill.
Over VVM verlies maak ik me niet zo druk.En de kracht blijft ook hard gaan.
Het oude vet gaat alleen niet zo snel als ik wil.
Bepaald merk kruiden maakt zelf koolvis lekker zal het even opzoeken wel met zout maarja vocht maakt nog weinig uit lijkt me.Dacht dat je vooral kracht gericht trainde, hoe droog wil je worden12%?
Als mijn hoofpijn over is en jullie zo droog als garnaaltjes zijn daag ik jou en xtreme uit voor een pl training?
Ipv me uit te dagen op me hoogtepunt 

tot 7% daaronder gaat het langzaaaam! Oud vet is lastig.Zelfs in de cut en half ziek bankt hij nog meer dan ik
Gelukkig kan je weer eten, toch niet onbelangrijk! mooie training ook, kort maar krachtig![]()
Hoelang doe jij gemiddeld over een training?

Lekkere training opzich!
ik moet er binnekort ook aan geloven qua calorieen![]()
10 procent is best genog! moet niet te skinny worden natuurlijk haha
Hoop in 2 maand.. is wel schijt dieet maar het werkt voor mij

goeie training, leuke opbouw ook misschien zelf eens doen voor de variatie.
hoe verloopt de cut so far? je zat al op 10% zei je laatst
Mooie training hoor, leuk supersetje ook!
Tja het energieverlies is natuurlijk niet te vermijden in de cut, maar begin je al zichtbaar resultaat te boeken?![]()

t*ring, snelle vet verbranding heb je Henk, ik denk dat er heel wat leden jaloers zijn hoe snel jij op 8% staat! inclusief ik, hoewel ik niet hoef te cutten.
maar volgens mij stond je al aardig droog voor je cut, alleen hield je nog hier en daar wat vocht vast voornamenlijk buik, right?

Laatste meting zat ik op 8.6% nu al weer stukje droger dus denk iets onder de 8% nu.
Begint al goed zichtbaar te worden! eerst waren mijn buikspieren bijna verdwenen nu zijn zelfs de onderste alweer een beetje zichtbaar. heb weer aders aan de onderkant van me buik enstrepen in me benen dus gaat lekker!
Taiile omvang is van 88cm>82cm gegaan dus dat gaat ook goed.
verder wel wat platter natuurlijk door het gebrek aan carbs en door ziek te zijn geweest.
Ben vanplan om denk ik nog 2 week te gaan cutten denk dat ik dan wel goed droog sta!

Goed bezig! Gaat lekker snel he
Train je je buik wel eens? Met ca 8% moeten de blokken er dik opliggen!
.Haha bij mij gaat t gelukkig ook altijd snel. Maar om onder de 8% te komen moet ik nu toch maar eens wat cardio gaan doen (wat ik dus echt niet graag doe).
Ik train mn buik zo goed als nooit...denk dat ik dat toch maar eens moet gaan doen!
Succes verder!