XXL Nutrition

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zelfs in de cut en half ziek bankt hij nog meer dan ik :sad:

Gelukkig kan je weer eten, toch niet onbelangrijk! mooie training ook, kort maar krachtig :thumbs:

Hoelang doe jij gemiddeld over een training?

• Topic Starter Topic Starter
Voeding is nu wel goed,alleen die koolvis en tonijn gaat em echt niet worden.Doe nu veel kip uit de oven/grill.
Over VVM verlies maak ik me niet zo druk.En de kracht blijft ook hard gaan.
Het oude vet gaat alleen niet zo snel als ik wil.

Lekker toch koolvis ;) Bepaald merk kruiden maakt zelf koolvis lekker zal het even opzoeken wel met zout maarja vocht maakt nog weinig uit lijkt me.

Dacht dat je vooral kracht gericht trainde, hoe droog wil je worden12%?
Als mijn hoofpijn over is en jullie zo droog als garnaaltjes zijn daag ik jou en xtreme uit voor een pl training?

Haha me uitdagen als ik droog en zwak ben lekker ben jij ;) Ipv me uit te dagen op me hoogtepunt ;)

:)

Henk wil tot zo'n 8% gaan right?

Zit ik al zon beetje op. Twijfel of ik nog lager ga. Zeker door paar dagen ziek zijn lijk ik voor me zelf erg klein.. Maarja dat komt door niks eten. Ga denk ik even refeed dagje doen als me maag wat beter voelt en dan ff op onderhoud zitten en dan kijken of ik tevreden ben. Buikspieren komen er verder al goed uit. Hoef het niet meer aan te spannen is nu altijd goed zichtbaar.

1% perweek, tjuuus zeker nice!

In het begin he :p tot 7% daaronder gaat het langzaaaam! Oud vet is lastig.

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Zelfs in de cut en half ziek bankt hij nog meer dan ik :sad:

Gelukkig kan je weer eten, toch niet onbelangrijk! mooie training ook, kort maar krachtig :thumbs:

Hoelang doe jij gemiddeld over een training?

Meestal rond de 45 a 50 min. Probeer max een uur aan te houden.

ligt er een beetje aan hoeveel me trainingsparnter zit te praten..

Of het ligt aan mij :D

lekker intensief weer E
50 min moet idd kunnen
het is altijd een kwestie van doortrainen
doen waarvoor je gekomen bent in de gym
dat vergeten mensen nog wel eens
toppie man

Trainen begint wat zwaarder en vermoeiender te worden door het call tekort.

Seated calf raise 15x40kg, 12x60kg, 10x70kg
Horizontal calf raise 15x100kg, 12x120kg, 12x140kg

Neckpress 12x60kg, 8x80kg, 10x70kg
Dumbbell shoulder press+front raise 8x30kg+8x10kg, 6x30kg+8x12kg, 10x24kg+8x13kg
Bend over laterals+lateral raise 12x8kg+12x8kg, 10x10kg+10x10kg, 10x8kg+10x8kg
Shruggs 15x100kg, 12x140kg, 9x140kg

Side bends en stoktwists

Lekkere training opzich!
ik moet er binnekort ook aan geloven qua calorieen:p

10 procent is best genog! moet niet te skinny worden natuurlijk haha

Binnen hoeveel tijd wil je dat berijken?
Hoop in 2 maand.. is wel schijt dieet maar het werkt voor mij:)
Meet het bf volgende week maandag ff op.. denk op zon 15-16 te zitten momenteel als het niet hoger is:p

goeie training, leuke opbouw ook misschien zelf eens doen voor de variatie.
hoe verloopt de cut so far? je zat al op 10% zei je laatst

Mooie training hoor, leuk supersetje ook!
Tja het energieverlies is natuurlijk niet te vermijden in de cut, maar begin je al zichtbaar resultaat te boeken? ;)

goeie training, leuke opbouw ook misschien zelf eens doen voor de variatie.
hoe verloopt de cut so far? je zat al op 10% zei je laatst

Laatste meting zat ik op 8.6% nu al weer stukje droger dus denk iets onder de 8% nu.

Mooie training hoor, leuk supersetje ook!
Tja het energieverlies is natuurlijk niet te vermijden in de cut, maar begin je al zichtbaar resultaat te boeken? ;)

Begint al goed zichtbaar te worden! eerst waren mijn buikspieren bijna verdwenen nu zijn zelfs de onderste alweer een beetje zichtbaar. heb weer aders aan de onderkant van me buik enstrepen in me benen dus gaat lekker!

Taiile omvang is van 88cm>82cm gegaan dus dat gaat ook goed.
verder wel wat platter natuurlijk door het gebrek aan carbs en door ziek te zijn geweest.

Ben vanplan om denk ik nog 2 week te gaan cutten denk dat ik dan wel goed droog sta!

Laatst bewerkt:
GVD HENK! Foto's willen we zien :P

t*ring, snelle vet verbranding heb je Henk, ik denk dat er heel wat leden jaloers zijn hoe snel jij op 8% staat! inclusief ik, hoewel ik niet hoef te cutten.

maar volgens mij stond je al aardig droog voor je cut, alleen hield je nog hier en daar wat vocht vast voornamenlijk buik, right?

foto's nu!

Had vandaag erg weinig tijd ook pas om kwart over 9 in de sportschool. Maar wou gewoon ff trainen :D

Alles suppersets

Ez curl+Dippen 15x40kg+20xbw, 10x50kg+15xbw, 7x60kg+15xbw
Dumbbell curl+dumbbell extension 15x18kg+15x32kg, 10x24kg+15x40kg, 8x26kg+15x40kg
Cable curl+rope pushdown 15x50kg+15x50kg, 12x60kg+12x60kg, 12x70kg+9x70kg
1 arm preacher curl+dumbbell kickback 6x18kg+15x10kg, 10x15kg+10x14kg

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

GVD HENK! Foto's willen we zien :P

t*ring, snelle vet verbranding heb je Henk, ik denk dat er heel wat leden jaloers zijn hoe snel jij op 8% staat! inclusief ik, hoewel ik niet hoef te cutten.

maar volgens mij stond je al aardig droog voor je cut, alleen hield je nog hier en daar wat vocht vast voornamenlijk buik, right?

Was niet extreem dik maar vond het wel net iets te hoog ja..

Komt binnenkort wel :)

Laatste meting zat ik op 8.6% nu al weer stukje droger dus denk iets onder de 8% nu.

Begint al goed zichtbaar te worden! eerst waren mijn buikspieren bijna verdwenen nu zijn zelfs de onderste alweer een beetje zichtbaar. heb weer aders aan de onderkant van me buik enstrepen in me benen dus gaat lekker!

Taiile omvang is van 88cm>82cm gegaan dus dat gaat ook goed.
verder wel wat platter natuurlijk door het gebrek aan carbs en door ziek te zijn geweest.

Ben vanplan om denk ik nog 2 week te gaan cutten denk dat ik dan wel goed droog sta!

Goed bezig! Gaat lekker snel he ;)
Train je je buik wel eens? Met ca 8% moeten de blokken er dik opliggen!

Goed bezig! Gaat lekker snel he ;)
Train je je buik wel eens? Met ca 8% moeten de blokken er dik opliggen!

Ja cutten ben ik goed in! Massa opbouwen gaat juist erg moeizaam en moet dan erg veel call eten.

Als ik aan het bulken ben train ik me buik bijna nooit. Nu het weer goed zichtbaar is wat meer motivatie :p.

Wissel het af de ene dag doe ik een paar oefeningen voor de obliques en andere dag voor de buikspieren. Dus beide nu 2x per week.

Haha bij mij gaat t gelukkig ook altijd snel. Maar om onder de 8% te komen moet ik nu toch maar eens wat cardio gaan doen (wat ik dus echt niet graag doe).
Ik train mn buik zo goed als nooit...denk dat ik dat toch maar eens moet gaan doen!

Succes verder!

Haha bij mij gaat t gelukkig ook altijd snel. Maar om onder de 8% te komen moet ik nu toch maar eens wat cardio gaan doen (wat ik dus echt niet graag doe).
Ik train mn buik zo goed als nooit...denk dat ik dat toch maar eens moet gaan doen!

Succes verder!

Haha ik haat cardio ook! Maar ga het de laatste 2 week nog even toevoegen denk ik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven