AndroidHealthClinic

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Was wel lekker :D maar goed... :o

Zo'n refeed en je taille nog steeds hetzelfde? Damn kerel, zelfs geen extra vocht erbij?
Dat is gewoon super netjes !

Yup nu lekker vasculair van ff junken word ik meestal wat voller en vasculairder vocht komt ff later weer :D

Lekkere trainingen de afgelopen week!

Hoe ist met je energie niveau? (mentaal/fysiek)

Thanks bro. Erg wisselend had een paar dagen dat ik echt even kappot was. Nu nog steeds niet echt fit maar knop omgezet. Niet meer nadenken maar gewoon gaan. Dat denken met low carb gaat toch al niet best.
Dus goed te doen zo :roflol:

Alleen is het lastig om die vreetkicks onder controle te houden. Maarja zetten gewoon door :)

Pff zei ik vanmiddag nog kracht verlies is zeer beperkt. Lol vandaag compleet geen kracht meer. Naar eerste oefening was kracht al op. Maar voel me rug en biceps wel heel goed.

Vandaag ff geen bor enz. Beetje last van me onderrug denk door de stifflegged deadlift van gister.

Chins 10xbw, 8xbw+10kg, 6xbw+10kg, 9xbw
Cable row 15x50kg, 10x70kg, 9x80kg, 12x60kg
Puldown machine 8x80kg, 15x40kg, 12x60kg
1arm row 15x20kg, 12x35kg, 10x45kg
Cable pullover 15x20kg, 12x30kg, 10x35kg

Zittende hammer curl 10x20kg, 8x24kg, 8x24kg, 7x24kg
21egen 3x met 30kg
preacher curl 12x14kg, 9x14kg, 6x14kg

30 min cardio

Mooie training hoor, maar is je preacher curl niet iet wat ligt in verhouding tot je andere curls?

Whaha ja kan ik me voorstellen, ik heb niks gezegd! :tanden:

Toch beste training man. Anders ff deloaden? Als je power inelkaar stort

die chin's zijn echt impressive, en dat met jou bw

Toch beste training man. Anders ff deloaden? Als je power inelkaar stort

Doe het voornamelijk op gevoel. Als iets te zwaar voelt pak ik het lichter. Als je met 10kg je spier goed kan voelen is dat misschien nog wel beter dan met 20kg gooien.. Al heeft beide wel zijn meerwaarde natuurlijk.

die chin's zijn echt impressive, en dat met jou bw

Thanks bro! Ben natuurlijk wel paar kilo lichter geworden dus word het wel iets makkelijker :p

Ga jij trouwens ook weer meedoen met de contest?

Je hebt me in ieder geval al zover dat ik er over nadenk hahaha :p

vooral als die KEUN mee gaat doen:eek:

cool zo'n klein middeltje!Hoeveel BF sta je nu?-4 ofzo?

cool zo'n klein middeltje!Hoeveel BF sta je nu?-4 ofzo?

Haha i wish.. gaat niet meer zo hard momenteel. Zal komende dagen even laten opmeten. Die junkdagen helpen ook niet echt :rolleyes:
Ben nu aantal dagen met cardio bezig dus hopen dat ik zo weer een stapje verder kom!

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

haha, ik kom vrij immiterend over he:evil2:
ik denk er over nog over na

Niet denken gewoon doen!

Laatst bewerkt:
doe jij eigenlijk mee?

ik wil ook niet me kg's inleveren die ik nu gepakt hebt, denk je dat ik in de rebound weer snel op oud niveau ben?

Neck press 15x60kg, 8x80kg, 6x80kg
1 arm lateral raise 12x12kg, 8x16kg, 6x18kg
Military press 15x50kg, 5x60kg, 8x50kg energie op!
Superset bend over laterals+front raise 3 sets
Shrugs met dummbels 3x15x40kg

Seated calf raises 15x40kg, 10x65kg, 8x75kg
Kuiten in smith 10x50kg, en nog 2 setjes met...

30 min k*t cardio :p

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

doe jij eigenlijk mee?

ik wil ook niet me kg's inleveren die ik nu gepakt hebt, denk je dat ik in de rebound weer snel op oud niveau ben?

Ben nu nog bezig met me comeback om weer in shape te komen. En ben nu nog een stuk minder dan dat ik vroeger was. Wil er wel weer minimaal uitzien zoals op de foto's van vroeger voordat ik met zoiets mee doe. Dus denk volgens jaar. Maar wie weet... bedenk me wel vaker :roflol:

Je verliest altijd wel wat met cutten. Maar heb je over algemeen snel trug. Maar het is een dbb foto contest.. kijk maar op foto's van vorige jaren zijn maar een paar die echt droog staan.

Laatst bewerkt:
Beetje een klote dag vandaag? Kan gebeuren man, je bent tenminste wel geweest, en dat is belangrijk!

Als jij niet mee doet, doe ik ook niet mee! Je hebt een waanzinnig goed fysiek man, je maakt echt kans om te winnen bro ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven