XXL Nutrition

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Beetje een klote dag vandaag? Kan gebeuren man, je bent tenminste wel geweest, en dat is belangrijk!

Als jij niet mee doet, doe ik ook niet mee! Je hebt een waanzinnig goed fysiek man, je maakt echt kans om te winnen bro ;)

Opzich wel goede dag alleen energie is steeds sneller op. Als je bezig bent is het best te doen.

Haha je moet gewoon meedoen! Als ik met zoiets mee doe wil ik wel minimaal of hoger dan me oude top zitten. En winnen dat zit er nu niet in. Moet wel realitstisch blijven natuurlijk :)

Hoezo zit winnen er niet in? Het grote gevaar van vorig jaar is er niet bij hahaha Rob S. ;) En trouwens, je hebt een moord fysiek een van de betere van DBB... dus wat let je?

Ik denk er nog over na, wil eerst de voorwaarden weten, dan neem ik een beslissing.

Hoezo zit winnen er niet in? Het grote gevaar van vorig jaar is er niet bij hahaha Rob S. ;) En trouwens, je hebt een moord fysiek een van de betere van DBB... dus wat let je?

Ik denk er nog over na, wil eerst de voorwaarden weten, dan neem ik een beslissing.

Was vroeger 108kg en nog wat droger dan nu.. nu zon 10kg lichter...
Ook al zou ik dan winnen heb ik nog niet alles eruitgehaald.

En ben vrij competatief ingesteld :D

Dus als ik mee doe wil ik ook er goed voor staan. (tenminste een verbetering sinds de vorige keer zegmaar)

Laatst bewerkt:
Was vroeger 108kg en nog wat droger dan nu.. nu zon 10kg lichter...
Ook al zou ik dan winnen heb ik nog niet alles eruitgehaald.

En ben vrij competatief ingesteld :D

Dus als ik mee doe wil ik ook er goed voor staan. (tenminste een verbetering sinds de vorige keer zegmaar)

Maja, je bent er toch een tijdje uit geweest? Don't be so hard on yourself man. Gewoon meedoen, al weer ik dat ik door je verslagen word, is dat voor mij alleen maar een eer ja toch?

Mee doen met die contest jullie! en niet zo lopen wanken:p;)

Mee doen met die contest jullie! en niet zo lopen wanken:p;)

Haha jij ook al :p

---------- Toegevoegd om 06:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:11 ----------

Taille is 81cm nice! Helpt die k*t cardio tenminste toch een beetje :D
Hopen dat het de komende 2 week nog lukt onder de 80 te krijgen.

Laatst bewerkt:
vind je de neckpress t.a.v de mill press nog wat opleveren extreme?

Ik vind jou ook wel een goede candidaat man, je hebt een goed fysiek en kan zeker ver komen!

Ik zie jou samen met Kwark nog wel in de top 5 staan :thumb:

vind je de neckpress t.a.v de mill press nog wat opleveren extreme?

Afwisseling. Met mp verneem ik het meer in me voorste schouderkop. Bij neckpress pak je een groter deel van je schouder. En neckpres kan altijd lekker zwaar!

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Ik vind jou ook wel een goede candidaat man, je hebt een goed fysiek en kan zeker ver komen!

Ik zie jou samen met Kwark nog wel in de top 5 staan :thumb:

Idd top 5.. Veel hoger kom ik met me shape van nu niet.

Zo stond ik er toen bij top was nog iets hoger. Maar dit is al redelijk in de buurt.

[Link niet meer beschikbaar]

Vorige keer dat ik mee deed werd ik 2e in 2005. Als ik meedoe wil ik winnen in iedergeval niet lager dan 2e eindigen. En zon goede shape om dat te doen heb ik nu nog lang niet terug.

ik heb de neckpress altijd een klote-oef gevonden
mijn nekje was er niet kapot van
dus afgeschaft , met de frontpress/mil press overhead press ( hoe noemen we hem ook alweer ? ) pak ik de voorste koppen genoeg aan

Ik vind hem altijd wel fijn. De stang voor voelt wel wat natuurlijker dat wel.

Schouder dumbbell drukken vind ik weer helemaal niks. Grappig dat het zoveel wisselt per persoon.

Afwisseling. Met mp verneem ik het meer in me voorste schouderkop. Bij neckpress pak je een groter deel van je schouder. En neckpres kan altijd lekker zwaar!

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Idd top 5.. Veel hoger kom ik met me shape van nu niet.

Zo stond ik er toen bij top was nog iets hoger. Maar dit is al redelijk in de buurt.

[Link niet meer beschikbaar]

Vorige keer dat ik mee deed werd ik 2e in 2005. Als ik meedoe wil ik winnen in iedergeval niet lager dan 2e eindigen. En zon goede shape om dat te doen heb ik nu nog lang niet terug.

Poehhh.... Dat ziet er wel woest uit ja.... damn man, door die smalle taille is je borst partij en schouder breedte al helemaal imposant, en je pecs zijn al huge :eek:

Poehhh.... Dat ziet er wel woest uit ja.... damn man, door die smalle taille is je borst partij en schouder breedte al helemaal imposant, en je pecs zijn al huge :eek:

Idd snap je mijn beweegreden nu :D Als we nu een beachboy contest zouden doen zou ik hoog scoren :p Maar de dbb contest gaat ff niet lukken nu tenminste niet zo als ik wil staan dan.

Idd snap je mijn beweegreden nu :D Als we nu een beachboy contest zouden doen zou ik hoog scoren :p Maar de dbb contest gaat ff niet lukken nu tenminste niet zo als ik wil staan dan.

Jawel, maar als ik naar je laatste foto's kijk, vooral de een na laatste, dan zie ik nog steeds een enorm bruut fysiek, waar ik het gegarandeerd tegen afleg (ja, ook na mijn kuur). Ik zou gewoon meedoen man.

Er zullen vast nog wel een paar goeie jongens mee doen, maar ik vind jou toch wel 1 van de grootste kanshebbers en vergeet niet dat je al een reputatie hebt eh?

Leg extension 20x30kg, 15x50kg, 15x60kg
Front squat 15x60kg, 10x80kg, 6x90kg
Squat 8x100kg, 6x120kg, 9x100kg
Leg extension dropset 3x

Lunge 10x16kg, 10x22kg, 5x32kg iets te zwaar
Good morning 2x ff geoefend nog geen id hoever ik moet door zakken enz.
Liggende leg curl 15x40kg, 12x60kg, 8x70kg

Laatst bewerkt:
Goeie training man, eerst extensions en dan squatten is echt killing!

Goeie training man, eerst extensions en dan squatten is echt killing!

Ja vind ik veel relaxter. Heb een poosje gelijk squaten gedaan maar vind het zo toch een stuk beter voelen. Front squat beginnen ook eindelijk een beetje de goede kant op te gaan.

beter dan mij benen workout:o
wanneer krijg je we update pic. btw

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven