- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen hielp de pijn in me kuiten niet echt mee haha 
?weer lekker die benen aangepakt Henk, ben wel benieuwd naar die wielen van jou!
staan ook geen eerdere been foto's in de gallerij
Wat voor oefeningen pak je dan voor de kuiten, ook al staat er gewoon ergens in je trainingen.
En wat is een dy-row? verder erg nette chins met jou bw!

wat bij mij heel erg geholpen heeft zijn de standing calve-raises in de smith..ik weet nog dat ik vorig jaar zomer totaal geen kuiten had, nu is er wel een en ander zichtbaar.We hebben dinsdag een superset gedaan met
Eerst 20x op legpress kuiten
Samen met op zon verhoging kuiten en dan zonder gewicht.
En dat zonder pauze 4 sets en dan wisselen met voeten naar buiten recht en naar binnen enz. Eens zien of het helpt! Pijn doet het in iedergeval wel
Dy-row=Dorian yates row dus bent over row maar dan reverse grip.
wat bij mij heel erg geholpen heeft zijn de standing calve-raises in de smith..ik weet nog dat ik vorig jaar zomer totaal geen kuiten had, nu is er wel een en ander zichtbaar.
doe je je yates-rows altijd met reverse-grip?

Ja toch maar ffAlleen hielp de pijn in me kuiten niet echt mee haha
Vandaag eindelijk wat minder. En jij deed eerst zo 3x per week kuiten?
Had jij gister nog getraind?

Stevig volume op die laatste training zeg.
Ben je bewust wat strikter aan het trainen? Binnenkort weer de beuk erin?

45 min.Pffff vooraleer ik zoveel reps kan squatten met 130 heb ik nog werk aan de winkel.
Die goodmornings lijken me wel pokkezwaar om te doen. Echt een oefening die je rustig moet opbouwen of je helpt je rug naar de klote. We kunnen niet allemaal zoals g-men met 180kg goodmornings doen hé.
Stevig getraind weer!

Hey Henk (tenminste, zo heet je toch ?) je squats moet je nog wat aan doen maar de training ervoor DAMN!!! erg brutaal!
Ben niet zo super lenig helaas. Als ik full doe gaat me rug bol. Daarom doe ik er ook vaak front squats bij omdat ik daar veel dieper mee kan zakken en me rug in de goede houding blijft.Deze training maakt het weer dik goed Xtreme. Wat is je upper body toch belachelijk sterk man!