Fitness Seller

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik hoor heir en daar wat verhalen dat front squats beter zijn om een inhaal slag mee te maken dan gewone squats. Volgens verschillende mensen groeien je wielen er iig harder op. Of het waar is weet ik niet. Maar als dat beter bevalt, ga je dat toch lekekr doen man?

Sommige oefeningen liggen je gewoon niet, heeft iedereen ook ik. ;)

Ga zo door beescht :bow:

Vind als je puur naar het gevoel in de spier kijkt front squats veel beter voor je quads zijn. Alleen is het lastig met niet stikken door de stang tegen je strot :P dus om lekker zwaar te gaan toch maar wat normale squats :P

En ben slecht in squaten dus wil ik er beter in worden :)

Laatst bewerkt:
Goede edit. ;)

Vind als je puur naar het gevoel in de spier kijkt front squats veel beter voor je quads zijn. Alleen is het lastig met niet stikken door de stang tegen je strot :P dus om lekker zwaar te gaan toch maar wat normale squats :P

En ben slecht in squaten dus wil ik er beter in worden :)

gewoon effe beginnen met die oly gripp - het zal even wennen zijn want je vingers zullen in het begin spartelen , maar ik vind hem geweldig - goed voor de variatie

Goeie trainingen hoor!
@Kwark: niks mis met zijn squat vind ik, menig BB'er mocht willen dat ze zoveel squatten ;)

Keurig hoor, meer kan ik er niet over zeggen (oja dat je bank nog steeds echt schandalig sterk is :bow:).

jeetje wat een insane bench alweer!

Goeie trainingen hoor!
@Kwark: niks mis met zijn squat vind ik, menig BB'er mocht willen dat ze zoveel squatten ;)

Keurig hoor, meer kan ik er niet over zeggen (oja dat je bank nog steeds echt schandalig sterk is :bow:).

Ja, ongelofelijk eh Jaap, hoe die gozer kan banken... :eek:

Tuurlijk is er niks "mis" met zijn squats, maar loopt wel wat achter in vergelijking met de rest. Of de rest loopt zo bruut voor, dat kan natuurlijk ook eh? haha

:P spierpijn is nog erger dan gister! Lekkah :D

gewoon effe beginnen met die oly gripp - het zal even wennen zijn want je vingers zullen in het begin spartelen , maar ik vind hem geweldig - goed voor de variatie

Maybe toch maar eens gaan proberen... Hoop dat me polsen het trekken!

Goeie trainingen hoor!

Thanks ace! Gaat weer de goede kant op!

jeetje wat een insane bench alweer!

Thanks bro. Zat voor het cutten op 7 a 8x140kg en kon toen 160 2x. Was deze x bij 130 al redelijk max gegaan. Dus komende week maar gelijk naar 140 dan zitten er vast nog wel wat extra reps in :)

Ja, ongelofelijk eh Jaap, hoe die gozer kan banken... :eek:

Tuurlijk is er niks "mis" met zijn squats, maar loopt wel wat achter in vergelijking met de rest. Of de rest loopt zo bruut voor, dat kan natuurlijk ook eh? haha

Je kan het op 2 manieren zien... Ik bank 160, deadlift met gemak 210 maar squat maar 140... Maar als ik kijk dat ik de laatste periode hele tijd met 120 kg zat te kloten. En ik nu setjes kan maken met 140 ben ik al redelijk tevreden.

Maaarrrrrrr het moet natuurlijk wel naar setjes van 200+ :D

Pulldown machine
15x80kg
12x120kg
8x150kg

Bor
15x60kg
12x80kg
8x90kg

Roei machine
15x30kg
15x60kg
10x90kg
15x40kg

Cable row
12x50kg
8x80kg
6x90kg

Cable pullover

3 sets +-15reps

Bent over laterals
15x5kg
10x10kg
11x8kg
11x8kg

Upright rows
15x40kg
8x50kg
13x40kg

Dumbbell curl
8x22kg
5x30kg
8x24kg

21'gen
3 sets met 30kg

Pose curls
15x20kg
10x25kg
12x20kg

Abs

Dik wederom Xtreme.

ik weet niet of ik het al gevraagt had, maar wat zijn pose-curls?

wat een geheugen heb ik ook!
ik had het vorige week toen je ze deed opgezocht op google:o

Whahaha man man wat een volume! :eek: Lekker bezig baas! :thumbs:

Lekkere training vanavond 2e x benen vandaag en ff met me trainingsmaatje bankdrukken meegedaan.

Bankdrukken
20xstang
15x80kg
8x110kg
4x140kg
5x140kg laatste rep met hulp

Squat
12x60kg
8x90kg
5x120kg
5x140kg laatste rep met hulp

Deadlift
8x90kg
8x140kg
6x180kg

Legpress
15x200kg
12x240kg
10x240kg

Leg extension
12x50kg
12x80kg
12x80kg
12x50kg

Seated leg curl
15x50kg
15x70kg

Misschien morgen vroeg nog ff bi- en triceps als ik optijd wakker word. Zware motivatie ineens weer :)

DAMN Xtreme.... heel dik deze training! Lekker dat je zo gemotiveert bent man, heerlijk aanstekelijk is dat RAWRRRRRR beest!

verdarre die bench gaat te hard,ik voorspel binnen 6 weken 3x160kg!

heb je een nieuwe pre-sup extreme ? vanwege je motivatie:D
effe over je rugtraining , waarom pak je daar je lats als eerste aan - gewoon wat afwisseling

3 compounds in 1 training :-) zware afstraffing!
Bank gaat echt weer goed hé. 2x4x140kg is buffelen
keep it up!

zat hier ff mee te lezen over voor lopen met banken tov squaten......vind dat allemaal een beetje gelul. niemand kan zien hoe jij de oefening uitvoert, gewoonsquaten met 140/150 en dan zakken met je reet op de grond...of setjes maken met 200 nog geen eens paralel en nauwelijks voelbaar:)

verder lekkere trainingen :thumbs:

Laatst bewerkt:
Gaat weer goed met je bench Henk, kan ik wat van je genen lenen? :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven