iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met 3x150 moet je 160 al weer makkelijk pakken man!
Gaat erg goed!Hoe is je BW nu?
Zal wel kicken zijn als ik tegen het eind van het jaar weer op 175 a 180 zit. Kom ik EINDELIJK weer een beetje in de buurt van me oude pr van 190kg.
Moet dus wat minder gaan junken anders ben ik voordat we in augustus op vakantie gaan moddervet 
Gaat idd goedZal wel kicken zijn als ik tegen het eind van het jaar weer op 175 a 180 zit. Kom ik EINDELIJK weer een beetje in de buurt van me oude pr van 190kg.
Gewicht is nu 101kg in de ochtend en buikomtrek 83,5cm 2,5cm er weer bij sinds het cutten dusMoet dus wat minder gaan junken anders ben ik voordat we in augustus op vakantie gaan moddervet
![]()
Zonde dat je zondag niet ff kan bro, maar we spreken ff andere keer af 
Hahaha heerlijk die motivatie van jou! Ik krijg meteen zin om te trainen! Je hebt de t**ten weer gruwelijk te pakken gehad maat![]()
Geeft echt een kick!einde dit jaar druk jij verdomme die 200Zonde dat je zondag niet ff kan bro, maar we spreken ff andere keer af
![]()
Wil voor mezelf haalbare doelen stellen. Te hoge doelen demotiveren alleen maar als het niet lukt.he extreme jj bent een bodybuildert he
dus ik verwacht veel reppies hoor op de bench10x120 of zo
gewicht is toch niet zo belangrijk - je bent toch geen powerlifter/strongman
Idd ben bb'er maar vind kracht ook wel leuk. En blijft toch nog altijd een doel om eindelijk die 200kg te drukken. Probeer een beetje ene training zwaar en andere training wat meer reps te pakken.
Idd kan niet wachten tot ik weer 190kg kan drukkenGeeft echt een kick!
Haha zou mooi wezen maar 175 a 180 is iets realistiser denk ikWil voor mezelf haalbare doelen stellen. Te hoge doelen demotiveren alleen maar als het niet lukt.
Idd in zomervakantie heb ik veel meer tijd. Dus dan moeten we zeker ff een keer samen trainen enz. Dan is je rug vast ook al weer opgeknapt!
10 x 130 of 140 ook goed?Idd ben bb'er maar vind kracht ook wel leuk. En blijft toch nog altijd een doel om eindelijk die 200kg te drukken. Probeer een beetje ene training zwaar en andere training wat meer reps te pakken.
Maar als ik kijk naar me borstspieren lijkt het wel te werken deze manier![]()

Hoop echt dat ik het ga halen ergens volgend jaar ofzo...
Pr van 190kg is ook zo gay. Is het toch net niet![]()

Als je constant traind zie je niet super veel verandering aan jezelf dus heb ik even alle foto's achter elkaar gezet
de eerste foto is van toen ik net weer een aantal maanden begonnen was. Kan met echt niet voorstellen dat ik er zo uit zag haha hoe heb ik ooit kunnen stoppen
Tussen eerste en laatste foto zit ongeveer 1,5. 
Waarom maak je je zo druk om je buik-omtrek man. Gwoon pompen.

Nette foto's kerel. Verschil is echt wel groot.
Een genetische freak ben je vast ook, want anders ga ik je van stiekem juicen beschuldigen!
En klopt wat je zegt over 'kracht is leuk'. **** repjes maken. Oké af en toe moet dat, maar niets is bruter dan een brute fysiek die dan ook nog eens sterk is. Niks zo dom als een kerel die eruit ziet als een beest en die moeite heeft met bv. 120kg bankdrukken :-)

Dam!
Dikke chest man, die blijft me altijd weer opnieuw verbazen. De strepen en striae staat er gewoon permanent op!
Was ****ing ecto 
Hoeveel kg verschil zit er tussen de eerste en de laatste foto?
Netjes om altijd droog te blijven![]()
Zo zie je maar weer eh? spiergeheugen! Ongelofelijke progressie man en dan te bedenken dat je al die tijd zo mooi droog bent gebleven! Petje af!
al kun je op de eerste foto ook zien dat je een over ontwikkelde chest hebt, genetic freak die je d'r rondloopt! Haha
als je jezelf elke dag ziet heb je niet zo door dat je verandert maar als ik die foto's zo trug zie 
mooie progressie man!! Ik zou haast denken dat je een favoriete pose hebt![]()
de side chest en mm zijn wel me favorieten