Fitness Seller

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Thanks bro's!

Hoe leg je de barbell bij frontsquats? En hoe hou je je armen tijdens de oefening?

Stang tussen me strot en me schouderkoppen. Heb me armen gekruisd.

sterke training Extreme
altijd zwaar squats en deadlifts in één training
goed om en om ook

lekkere beentraining extreme!!!

Thanks! Sinds ik weer begonnen ben met trainen heb ik volgens mij nog niet 3x150kg gesquat dus er zelf ook zeer happy mee :)

2x per week benen trainen helpt dus wel!

Sjemig Xtreme.... ik ben stik jaloers op op jouw power met banken man! Mag ik niet paar plakkies pecs van je afsnijden?

zooooo respect bro :bow:

Die dikke t**ten van jou zijn echt bizar sterk man dang! :eek:
Haha kwark, een paar plakkies pecs afsnijden :roflol:

Laatst bewerkt:
Deadlift
8x100kg
8x140kg
8x180kg
5x190kg

Bor
12x60kg
12x90kg
12x90kg

Cable row
15x60kg
10x90kg
12x70kg

Chins
5x
6x
4x
3x Moet dit weer wat vaker doen :D zwaar drama :D

Dumbbell curl
8x22kg
8x26kg
8x26kg

Barbel curl
12x40kg
10x50kg
10x50kg

Cable curl
12x50kg
12x70kg
12x70kg

Lekkere training :)

Vrijdag of zaterdag schouder en kuiten.

Laatst bewerkt:
8x180kg deadlift is sterk ...

Zo te zien mis je je trainingsmaatje nog niet. ;)

Goed bezig!

nice deads man!Nog ff en je kan de nieuwe SM bodybuilder van NL worden!

DAMN... je DL komt wel eng in de buurt van mij..... yikes!!! :zweet:

lekkere training, wat betreft die chin's....ik heb ze een tijdje ''voor'' elke training gedaan, dus elke dag 1 setje tot bijna fail. dan schiet die weer omhoog!

8x180kg deadlift is sterk ...

Gaat weer de goede kant op! Met meer dan 5 reps deadliften is wel weer ff wennen.

Zo te zien mis je je trainingsmaatje nog niet. ;)

Goed bezig!

...

nice deads man!Nog ff en je kan de nieuwe SM bodybuilder van NL worden!

Als me schouders niet zo weak waren had me dat zeker wel wat geleken in de toekomst!

DAMN... je DL komt wel eng in de buurt van mij..... yikes!!! :zweet:

:p 230kg deadlift zie ik op de korte termijn wel gebeuren :) Die 200kg squat nog niet echt.... :p

lekkere training, wat betreft die chin's....ik heb ze een tijdje ''voor'' elke training gedaan, dus elke dag 1 setje tot bijna fail. dan schiet die weer omhoog!

Thanks bro! Merk ook dat als je van die bw oefeningen zoals dippen en chins even niet doet je gelijk weer helemaal opnieuw kan beginnen. Maar ben ook al redelijk weer wat zwaarder geworden toen ik stopte met cutten.

Vandaag erg laat thuis dus niet kunnen eten voor het trainen. Ging toch nog best goed :D

Neckpress
15x50kg
12x70kg
8x85kg nice!
4x90kg nog beter!

Lateral raises
15x8kg
8x16kg
6x18kg
15x12kg

Face pulls
15x30kg
15x40kg
15x40kg

Mp
10x50kg
4x70kg
15x50kg

Upright rows
15x30kg
10x50kg

Smal bankdrukken
12x60kg
8x90kg
9x100kg weer reppie meer

Dippen
10xbw
8xbw+20kg
8xbw+40kg yeah :D:D:D

Reverse benchpress
10x60kg
5x90kg

Kuiten

sommige hebben last van de warmte
jij dus niet - beren training Extreme
ik weet niet of de mp nog nut had
goed gedaan

Belangrijk deel van je kracht met banken zit dus in je triceps, zoveel is wel duidelijk.

Sterke training maat ;)

Belangrijk deel van je kracht met banken zit dus in je triceps, zoveel is wel duidelijk.

Sterke training maat ;)

volgens mij is Henk meer een borst bankdrukker, omdat zijn close grip en regular grip vrij ver uit elkaar lopen, terwijl bij echte triceps drukkers er maar 5-10kg verschil in zit..... desalnietemin toch allemaal sterke shit :eek:

Thanks bro! Merk ook dat als je van die bw oefeningen zoals dippen en chins even niet doet je gelijk weer helemaal opnieuw kan beginnen. Maar ben ook al redelijk weer wat zwaarder geworden toen ik stopte met cutten.

precies, ik heb dat met triceps ook wel ervaren....12 bw +40/50 kilo, toen woog ik ook dik 100. nu 10/12 x bw en daar houd het mee op.

vind trouwens met alle oefeningen die je laat liggen je kracht daar minder op wordt.

grt.

bizar dat je neckpress hoger is dan mp!

heavy workout Henk eerst neck-presses vervolgens nog 70kg mp's.
harde dips!

volgens mij is Henk meer een borst bankdrukker, omdat zijn close grip en regular grip vrij ver uit elkaar lopen, terwijl bij echte triceps drukkers er maar 5-10kg verschil in zit..... desalnietemin toch allemaal sterke shit :eek:

Zit wel wat in natuurlijk, maar zijn tri's zijn ook achetrlijk sterk. En laten we wel wezen. zijn borst trainingen zijn wel enorm sterk natuurlijk. Ik mag blij zijn dat ik over een jaar of 2 bij benadering in zijn buurt kom.

bizar dat je neckpress hoger is dan mp!

Snap ik zelf ook niet :D ben om een of andere reden niet sterk met mp maar ook niet met incline bench. Dus ben denk ik gewoon slecht in die hoek.

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Sterke training maat ;)

Zit wel wat in natuurlijk, maar zijn tri's zijn ook achetrlijk sterk. En laten we wel wezen. zijn borst trainingen zijn wel enorm sterk natuurlijk. Ik mag blij zijn dat ik over een jaar of 2 bij benadering in zijn buurt kom.

Denk dat de borst bij mij de sterkste spiergroep is en de schouders en triceps de weak link zijn. Smal drukken ligt echt ver onder de normale bench. Met small doe ik nu 9x100kg en met normaal doe ik dat wel met 130 a 135kg.

Maar druk nu 3x150kg... en voordat ik dieete deed ik smal ook zon 10x110kg dus denk dat als ik me triceps power weer wat omhoog heb 160 met reps er wel snel in moet zitten! :)

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

precies, ik heb dat met triceps ook wel ervaren....12 bw +40/50 kilo, toen woog ik ook dik 100. nu 10/12 x bw en daar houd het mee op.

vind trouwens met alle oefeningen die je laat liggen je kracht daar minder op wordt.

grt.

Niet met alles... als ik bijvoorbeeld een half jaar niet deadlift ofzo kan ik nog steeds wel een gewicht pakken rond de 200kg. Ga nu weer vaker deadliften zodat die gewichten ook nog een stuk omhoog gaan:) Deadlift is gewoon basis kracht denk ik dat blijft altijd wel als je tenminste niet te rare dingen doet.

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

sommige hebben last van de warmte
jij dus niet - beren training Extreme
ik weet niet of de mp nog nut had
goed gedaan

Welke warmte? :D Vind dit juist lekker! Door warmte ook veel minder last van overal :) Eerste dag dat het warm was wel ff wat benauwt maar nu gaat het lekker!

Maakte altijd de grootste gains in de zomer dus ik heb er zin in :)

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

heavy workout Henk eerst neck-presses vervolgens nog 70kg mp's.
harde dips!

Yeaah het gaat weer de goede kant op! :):):)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven