Fitness Seller

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Deadlift
8x90kg
8x130kg
8x170kg (bovenhands)
6x200 (om en om) not bad :)
3x200kg

Als ik 10 reps met 200kg kan dan ga ik weer een keer kijken waar me tijdelijke pr ligt.

Bor
12x60kg
12x80kg
8x90kg

Cable row
12x50kg
12x70kg
8x90kg
12x70kg

Chins

6x
5x
7x met hulp
4x met hulp

Barbel curl
12x40kg
10x50kg
4x60kg

Dumbbell extension
12x15kg
12x20kg
8x24kg

Hammer curls
8x20kg
8x24kg
7x28kg

Smal bankdrukken
12x60kg
8x90kg
8x100kg

Superset pushdown+cable curl
3 sets

Lekkere training!

Laatst bewerkt:
hoe lang deadlift je al?

absurt sterk die rug - 260kg:eek:

dikke dl alweer!Wordt een beetje vervelend!

Mooie deads, beest!

absurt sterk die rug - 260kg:eek:

1 rep max was 260 en kon 6 reps doen met 240kg dus misschien heeft het nog iets hoger gezeten..

Kan niet wachten tot ik het weer kan :)

---------- Toegevoegd om 07:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------

Thanks bro! Las dat je wedstrijdplannen had? Waar en wanneer?

---------- Toegevoegd om 07:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:31 ----------

dikke dl alweer!Wordt een beetje vervelend!

Moet wel anders krijg ik klappen van me trainingsmaatje :p Dus volgende week maar 8 reps doen!

Ik mik op YBF 2011 (Oktober) of Mei er al in zit, denk ik niet, maar we zullen zien.
Ik word nu begeleid door Mascha Tieken (2 voudig wereldkampioene, IFBB) en haar vriend Rob. Ik heb afgelopen zondag eerste gesprek en metingen gehad... binnenkort komt er een strijdplan. Doel is om volgend jaar op 100kg te staan bij 5% volgens mijn begeleider moet dat makkelijk te doen zijn...

De pest is alleen, dat gezien mijn bouw er geen Atletische klasse in zal zitten, :( dus moet ik met de wat zwaardere dudes concurreren :angstig:

Laatst bewerkt:
Ik mik op YBF 2011 (Oktober) of Mei er al in zit, denk ik niet, maar we zullen zien.
Ik word nu begeleid door Mascha Tieken (2 voudig wereldkampioene, IFBB) en haar vriend Rob. Ik heb afgelopen zondag eerste gesprek en metingen gehad... binnenkort komt er een strijdplan. Doel is om volgend jaar op 100kg te staan bij 5% volgens mijn begeleider moet dat makkelijk te doen zijn...

De pest is alleen, dat gezien mijn bouw er geen Atletische klasse in zal zitten, :( dus moet ik met de wat zwaardere dudes concurreren :angstig:

De Heren Body Extreme klasse! Vet! Daar heb ik me nick name op gebasseerd! Die andere klasses zijn ook niet zo veel aan... Alleen heavy weight tellen!!!! :D

Laat maar weten wanneer de wedstrijd is dan kom ik wel even kijken!

Spreek je mossad nog vaak? Ook al geband op br zag ik :D

misschien eens tijd om je nickname te koppelen aan de real deal (die wedstrijd dus)??

hehheh :p zo is dat, flink massa erop! Reken maar dat ik op 5% er wel bruut bij sta. Maar er moet nog veel gebeuren hoor. Ik zie er momenteel ook niet uit met mijn bulk pens. Dat word wel anders als ik 3 weken niks meer mag eten :eek: de laatste 12 weken worden een hel...

Zit er dik in dat ik in de super body 1 word ingedeeld, Athletic is uitgesloten en in moet het ook niet van mijn symmetrie hebben, daarom zoveel mogelijk massa erop plakken en als ik super hard en droog kom maak ik wel een kans.

In ieder geval ben ik in goede handen, ze regelen alles voor me!

Ja, ik spreek hem zowat dagelijks man. Idd, ook daar gebanned, maar dat schijnt nogal makkelijk te gaan daar. Iets hoeft ze niet aan te staan en je bent meteen pleite. Ik log daar inmiddels ook niet meer.

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Zelf geen wedstrijd ambities trouwens? Ik vind je fysiek echt geweldig!

Idd 100kg met 5% is een mooi streven moet er behoorlijk huge uitzien met jouw lengte!

Mossad nog een beetje goed aan het groeien?

Wedstrijd ambitie heb ik zeker wel! Alleen om 1,92 te vullen met massa is vrij pittig, dus zijn nog genoeg verbeter punten.

Dat het gaat gebeuren... JA! Wanneer.. geen id.

Laatst bewerkt door een moderator:
Idd 100kg met 5% is een mooi streven moet er behoorlijk huge uitzien met jouw lengte!

Mossad nog een beetje goed aan het groeien?

Wedstrijd ambitie heb ik zeker wel! Alleen om 1,92 te vullen met massa is vrij pittig, dus zijn nog genoeg verbeter punten.

Dat het gaat gebeuren... JA! Wanneer.. geen id.

je hebt een hele grote chest, dat maakt veel goed hoor gozer. Ik weet niet echt hoe je benen zijn,. maar je upper body is echt huge. En bij jouw lengte nog wel!

Ik zou er gewoon voor gaan, al ga je ook 2011, is een mooi doel & makkelijk haalbaar.

Moss is net weer een beetje on track. Hioj was een tijdje gestopt, druk enzo. Maar hij pakt het weer op nu.

je hebt een hele grote chest, dat maakt veel goed hoor gozer. Ik weet niet echt hoe je benen zijn,. maar je upper body is echt huge. En bij jouw lengte nog wel!

Ik zou er gewoon voor gaan, al ga je ook 2011, is een mooi doel & makkelijk haalbaar.

Moss is net weer een beetje on track. Hioj was een tijdje gestopt, druk enzo. Maar hij pakt het weer op nu.

Benen en rug moeten beter. Daarna wie weet :) Maar zal vermoedelijk wel later dan 2011 zijn.

Laatst bewerkt:
:bow:sterke deads voor een bodybuilder
hier pak je heel wat strongmans mee
mooi man

Mp
6x40kg
6x50kg
6x60kg
6x70kg
6x70kg nice :)
3x70kg

Upright rows
12x30kg
10x50kg
8x60kg

Dumbbell shoulder press
12x20kg
10x30kg
8x34kg

Superset lateral raises+front raises
12x10kg+12x10kg
12x12kg+12x12kg
8x14kg+8x14kg

Bend over laterals met kabels
15x10kg
12x15kg
12x10kg

Shruggs
12x90kg
8x130kg
8x130kg

Abs

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

:bow:sterke deads voor een bodybuilder
hier pak je heel wat strongmans mee
mooi man

Thanks Ove! Als me schouders wat sterker worden wie weet...

mooie complete schouder training, mp's gaan ook lekker laatste tijd he;)

Gaat goed beest!

goede training extreme....doet je naam weer eer aan!

grt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven