MuscleMeat

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Leg extension
20x35kg
20x50kg
20x50kg

Front squat
10x60kg
10x80kg
10x90kg

Legpress
10x160kg
10x240kg
10x240kg

Leg extension
12x60kg
12x80kg
10x90kg

Goodmornings
3x12x60kg

Seated legcurl
15x50kg
12x70kg
12x70kg

Kuiten

Ik ga geen 40 pagina's lezen.
Hoe oud ben je?

sterke frontsquats jonge!

Super vooruitgang geboekt sinds je terug dedicated bezig bent !

Hoe lang train je al?
Goed fysiek.

Ben begonnen met trainen toen ik 15,5 was tot mijn 20ste ongeveer. Ben toen 3 jaar gestopt en ben nu weer zon 1,5 jaar bezig :) Zit nog lange niet op mijn oude niveau maar het gaat zeker weer de goede kant op :)

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Super vooruitgang geboekt sinds je terug dedicated bezig bent !

Thanks! Gaat idd lekker vooral het laatste half jaar. Was een goed plan om van sportschool te wisselen.

Vorige sportschool was meer zon homo fitness en vrouwen sportschool. Deze sportschool is stuk meer hardcore en gemotiveerdere lui hier. En dat helpt toch echt wel erg goed! :)

Ben begonnen met trainen toen ik 15,5 was tot mijn 20ste ongeveer. Ben toen 3 jaar gestopt en ben nu weer zon 1,5 jaar bezig :) Zit nog lange niet op mijn oude niveau maar het gaat zeker weer de goede kant op :)

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Thanks! Gaat idd lekker laatste half jaar. Was een goed plan om van sportschool te wisselen.

Vorige sportschool was meer zon homo fitness en vrouwen sportschool. Deze sportschool is stuk meer hardcore en gemotiveerdere lui hier. En dat helpt toch echt wel erg goed! :)

Que shape ben je toch niet zo veraf lijkt me ... :D

Gaat idd steeds beter! Veel minder problemen met het stikken door die stang tegen me strot :P En benen voel ik toch beter dan met normale squat.

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Que shape ben je toch niet zo veraf lijkt me ... :D

Haha ja nog wel behoorlijk :p top periode was ik 108kg met een erg laag vet% 4 a 5% ofzo. Nu 102kg met vet% ergens tussen de 8 en 10% denk ik. Dus nog stukkie te gaan :) Komende zomer en winter lekker bulken. Dan moet ik volgende zomer wel weer zoals vroegah zijn denk ik :)

pics van toen!?

Van me echte top periode heb ik helaas geen foto's dus maar hard me best doen en dan deze keer wel een foto'tje maken ipv stoppen met trainen :roflol:

Deze komt een beetje.. in de buurt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn dit recente pics Henk? rug ziet er ook goed uit! En je pecs uiteraard :P

goed droog extreme
+ een goeie rug man:thumbs:

Mp
10xstang
8x40kg
3x60kg
3x80kg
3x80kg
3x85kg mmm ben sterker dan ik dacht. 3x90kg lukt ook wel.

Dumbbell shoulder press
12x24kg
12x36kg
8x36kg

Seated latteral raises
3x12x10kg

Reverse pecdeck
15x50kg
2x12x70kg

Face pulls
3x15x30kg

Dumbbell shrugs
3x15x40kg

Buik

what 'bout 1x100kg mp, is die sitting btw?

Goeiemorgen! jij bent ook vroeg wakker :D
Sterke training man, ik doe het je niet na! (:duh:)

Sterke grip ook trouwens, zomaar 6x200 deadliften zonder straps. Lijkt me als je 10x200 deadlift dat je max toch zeker rond de 225-230 ligt!

Laatst bewerkt:
Goeiemorgen! jij bent ook vroeg wakker :D
Sterke training man, ik doe het je niet na! (:duh:)

Sterke grip ook trouwens, zomaar 6x200 deadliften zonder straps. Lijkt me als je 10x200 deadlift dat je max toch zeker rond de 225-230 ligt!

Ja sliep om half 2 ofzo werd om 6 uur al wakker ??? Nu wachten tot ik moet werken.

Denk idd dat me 1 rep max dan wel richting de 230 gaat. Maar eerst maar eens 10x200kg. Grip gaat best goed voorral nu ik magnesium poeder gebruik. Al faal ik nog wel steeds op grip anders zat er nog wel meer in!

Hoe gaat het op de basis? Nog beetje te doen om daar te trainen en eten? En hoelang zit je nog intern?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven