biejest
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie skwatjes!Dumbbells tot 70kg is te gek!Dan kan je nog ff vooruit!
eigenaar wil er een wat meer hardcore sportschool van maken.
press monster!Maare waar zijn de 70kg incline dumbbell benches?!
die 47,5 zijn al lastig om op je borst te krijgen in je eentje. Om te drukken valt het me nog erg mee! Wel relaxt weer een keer zwaar kunnen dumbbell drukken.Haha ff rustig opbouwendie 47,5 zijn al lastig om op je borst te krijgen in je eentje. Om te drukken valt het me nog erg mee! Wel relaxt weer een keer zwaar kunnen dumbbell drukken.

Haha ff rustig opbouwendie 47,5 zijn al lastig om op je borst te krijgen in je eentje. Om te drukken valt het me nog erg mee! Wel relaxt weer een keer zwaar kunnen dumbbell drukken.
. Wel jammer eigenlijk, je kan wss nog gemakkelijk een stuk meer maar het is niet gemakkelijk om die DB's op positie te krijgen.lekkere borsttraining, op de borst vind ik nog wel meevallen...maar de eerste swing omhoog, die zorgt vaak voor blessures. als dat niet helemaal goed gaat hehe![]()
Ja ken het probleem. Wel jammer eigenlijk, je kan wss nog gemakkelijk een stuk meer maar het is niet gemakkelijk om die DB's op positie te krijgen.
Anyway , brute training!

dikke bench kerel
dat tricep werk erna mag er ook wezen !
Rustig opbouwen zegt ie dan.... man, ik haal die 47,5 niet eens![]()
we kunnen dan wel 70kg db-rows verwachtte volgende rug trainen he?
sterke chest workout weer Henk

Waarom doe je dumbbell presses zo weinig in je training?
Vind je het maar een rotoefening of heb je andere redenen?
Bench is weer lekker 6x140 hehe goed bezig.
Ze in positie krijgen is inderdaad soms lastig, soms laat ik er eentje aangeven.

Waar ik train gaan ze ook tot 40, maar zelf kan je nog 42.5, 45 en 50 maken.
Vind het ook een superoefening. It separates the men from the boys :-)

ik denk dat jij eerder 200 squat dan ik 160 bank hahaha

Ja kep er ook zin in! Ik hoop alleen wel dat het met de hitte wat meevalt in de gym want ik moet wielen doen...