Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet echt een vast trainingsprogramma. Net waar ik die dag zin in heb of lekker voelt. En hangt ook beetje vanaf welke dagen ik of loca tijd hebben om te trainen.
Maar wat ik de komende tijd wel een beetje ga aanhouden is dat ik elke trainingsdag of met banken, squaten, deadliften of mp begin. Daarna nog wat bb oef met lichtere gewichten.
heel goed extreme - jij begrijpt het![]()
Niet echt een vast trainingsprogramma. Net waar ik die dag zin in heb of lekker voelt. En hangt ook beetje vanaf welke dagen ik of loca tijd hebben om te trainen.
Maar wat ik de komende tijd wel een beetje ga aanhouden is dat ik elke trainingsdag of met banken, squaten, deadliften of mp begin. Daarna nog wat bb oef met lichtere gewichten.
heel goed extreme - jij begrijpt het![]()
Hoe ziet je buiktraining er ongeveer uit?
Jij bent waarschijnlijk iemand die ze nauwelijks traint maar toch bLoKjuZZz heeft?
damn those genetic freaks!
Als ik wat dikker ben train ik me buik nooit. Kan de motivatie er niet voor opbrengen als ik ze niet kan zien. Maar ben nu vrij droogDus pak wel regelmatig even een oefening mee.
Wissel het wel steeds maar meest gebruikte oefeningen zijn crunches op zon decline bankje. Leg of knee raises, side bends en stock twists.
Als je VP maar laag genoeg is zie je ze vanzelf.
Hoef je geen 1 crunch voor te doen hehehe

pfffff 3x210...
Je moet stilaan een log gaan openen in de powerlift/strongman sectie :-)
Vind ook dat je zo zwaar mogelijk zonder straps moet proberen. Ff die grip op zijn donder geven! Zaterdag ga ik proberen een PRtje te zetten op deadlift!
Is ook gewoon ff keertje proberen. Hoop zo mijn reps op de 200 weer wat te verhogen!