MuscleMeat

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind het zelfs wel lekker zo met deze temperaturen trainen.

• Like
Waarderingen: KEUN
  • Topic Starter Topic Starter
Gister rug, biceps

Geen deads vandaag nog veel spierpijn in onderug en benen van maandag. Dus ff een lekkere lichte pomp training gedaan. Misschien vrijdag nog ff deadliften of volgende week weer.

Dy-row
15x60kg
3x12x80kg

Roei machine
15x30kg
12x40kg
10x50kg

Lat pulldown nek
15x50kg
12x60kg
12x50kg

Superset reverse grip pulldowns+cable pullover
12x60kg+15x30kg
10x80kg+12x40kg
4x90kg+12x50kg

Incline dumbbell curl
12x16kg
12x20kg
10x22kg

Oef met barberl curl eerst 6x breed, 6x schouder breedte en 6x smal
3 sets begon met 27,5kg en eindigde met 15kg :p

1 arm preacher curl
10x13kg
15x10kg
12x13kg

Buik en abs

Hoe ziet je trainingsschema eruit?

Hoe ziet je trainingsschema eruit?

Niet echt een vast trainingsprogramma. Net waar ik die dag zin in heb of lekker voelt. En hangt ook beetje vanaf welke dagen ik of loca tijd hebben om te trainen.

Maar wat ik de komende tijd wel een beetje ga aanhouden is dat ik elke trainingsdag of met banken, squaten, deadliften of mp begin. Daarna nog wat bb oef met lichtere gewichten.

En benen doe ik soms 2x per week als het uitkomt.

Laatst bewerkt:
Niet echt een vast trainingsprogramma. Net waar ik die dag zin in heb of lekker voelt. En hangt ook beetje vanaf welke dagen ik of loca tijd hebben om te trainen.

Maar wat ik de komende tijd wel een beetje ga aanhouden is dat ik elke trainingsdag of met banken, squaten, deadliften of mp begin. Daarna nog wat bb oef met lichtere gewichten.

heel goed extreme - jij begrijpt het:thumbs:

Hoe ziet je buiktraining er ongeveer uit?
Jij bent waarschijnlijk iemand die ze nauwelijks traint maar toch bLoKjuZZz heeft?
damn those genetic freaks!

heel goed extreme - jij begrijpt het:thumbs:

:)

Hoe ziet je buiktraining er ongeveer uit?
Jij bent waarschijnlijk iemand die ze nauwelijks traint maar toch bLoKjuZZz heeft?
damn those genetic freaks!

Als ik wat dikker ben train ik me buik nooit. Kan de motivatie er niet voor opbrengen als ik ze niet kan zien. Maar ben nu vrij droog :) Dus pak wel regelmatig even een oefening mee.

Wissel het wel steeds maar meest gebruikte oefeningen zijn crunches op zon decline bankje. Leg of knee raises, side bends en stock twists.

Gaat nog steeds lekker hier beest! Netjes :thumbs:

Als je VP maar laag genoeg is zie je ze vanzelf.
Hoef je geen 1 crunch voor te doen hehehe

Uit verveling nog maar een keer gaan trainen.

Deadlift
8x90kg
6x130kg
3x170kg
3x210kg

45graden legpress
10x120kg
10x200kg
10x240kg
10x240kg

Lunges
3x12x18kg

Was best warm in de sportschool pfffff... al zeik nat van het zweet voordat ik de eerste lift had gemaakt.

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Gaat nog steeds lekker hier beest! Netjes :thumbs:

Thanks G!

Als je VP maar laag genoeg is zie je ze vanzelf.
Hoef je geen 1 crunch voor te doen hehehe

Als ik op oude foto's kijk lijken me abs toch wat dikker toen ik ze regelmatig trainde. Dus blijf het er toch maar wat inhouden.

allemaal straploos weer? wat een beest ben je ook

pfffff 3x210...
Je moet stilaan een log gaan openen in de powerlift/strongman sectie :-)

Vind ook dat je zo zwaar mogelijk zonder straps moet proberen. Ff die grip op zijn donder geven! Zaterdag ga ik proberen een PRtje te zetten op deadlift!

Lekker hardcore ben je Henk ;) DAMN man...

pfffff 3x210...
Je moet stilaan een log gaan openen in de powerlift/strongman sectie :-)

Vind ook dat je zo zwaar mogelijk zonder straps moet proberen. Ff die grip op zijn donder geven! Zaterdag ga ik proberen een PRtje te zetten op deadlift!

Haha was juist vanaf januari in het bb gedeelte begonnen :) Is ook gewoon ff keertje proberen. Hoop zo mijn reps op de 200 weer wat te verhogen!

Lekker hardcore ben je Henk ;) DAMN man...

:D:D:D

Goed bezig! :)

Military press
10xstang
10x40kg
5x70kg
3x3x85kg

Dumbbell shoulder press
12x22kg
10x32kg
10x36kg

Lateral raises
3x12x8kg

achter kant schouders
3x

Dumbbell Shrugs
3x12x50kg

Buik en kuiten

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Whoeh, sterke schouder workout!

sterke jerke weer hier....:thumbs:

Zozo... Nais man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven