XXL Nutrition

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooie schouder/triceps training man - dat benchen van jou is toch elke keer weer super

GOGOGO! Je bent toch al weer vrij sterk he:D

No shit Extreme! Dat is weer als van ouds sterk. Wel grappig om te zien dat jij ook lager in gewicht bent gegaan en meer focust op explosiviteit en techniek. Ik doe momenteel hetzelfde.. lager in gewicht, en echt maximaal op de techniek focussen, en dan pas weer langzaam gewicht toevoegen. Ik moet zeggen dat het zo ver erg effectief voelt!

Thanks schouders gaan nu idd zeeeer lekker :)

Wil zo snel mogelijk naar 100kg mp's want vind dat ik er nog te zwak in ben. Als ik dat heb bereikt weer meer reps maken en weer meer focus op spiermassa!
Idd lekker als afwisseling!

Thanks! Smal bankdrukken gaat ook eindelijk weer een beetje de goede kant op dus 165kg bench moet er snel inzitten! :)

lekkere training weer, met banken zullen we wel wat gelijk zitten ....zal de volgende keer is kijken wat ik pak nu ik lichter en in de cut ben:)

schouders trainen vind ik ook altijd lekker, en toch een jaar of vier terug dat ik blessure... had die zo ernstig was dat 30 kilo presses al te veel was hehe:D

maar nu gelukkig weer back on track!

Met nekdrukken is bij mij de 1e altijd met legdrive.
Zwaar gewicht dat dood in je nek ligt.

Alleen de 1e rep.
Ik leg bij nekdrukken nooit het gewicht weer dood in me nek.
Constant spanning

• Topic Starter Topic Starter
Doe je die MP zonder legdrive?

Geen leg drive.

mooie schouder/triceps training man - dat benchen van jou is toch elke keer weer super

GOGOGO! Je bent toch al weer vrij sterk he:D

Ja gaat weer lekker de goede kant op!

No shit Extreme! Dat is weer als van ouds sterk. Wel grappig om te zien dat jij ook lager in gewicht bent gegaan en meer focust op explosiviteit en techniek. Ik doe momenteel hetzelfde.. lager in gewicht, en echt maximaal op de techniek focussen, en dan pas weer langzaam gewicht toevoegen. Ik moet zeggen dat het zo ver erg effectief voelt!

Idd zeker het proberen waard!

lekkere training weer, met banken zullen we wel wat gelijk zitten ....zal de volgende keer is kijken wat ik pak nu ik lichter en in de cut ben:)

schouders trainen vind ik ook altijd lekker, en toch een jaar of vier terug dat ik blessure... had die zo ernstig was dat 30 kilo presses al te veel was hehe:D

maar nu gelukkig weer back on track!

Achja licht en op gevoel pakken werkt ook prima! Vind beide lekker afentoe goed zwaar en andere keren meer op intensiteit.

Das wel te hopen om een paar redenen.
1.Als het met legdrive is,is Henk slap.
2.Als het met legdrive is noem je het een PP (pushpress)

Idd!

Met nekdrukken is bij mij de 1e altijd met legdrive.
Zwaar gewicht dat dood in je nek ligt.

Dat heet cheaten!
Maar een mp en een pp moet je gewoon als 2 verschillende oefeningen zien.

Alleen de 1e rep.
Ik leg bij nekdrukken nooit het gewicht weer dood in me nek.
Constant spanning

Doe dus gewoon mp en geen leg drive!

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Training zondag

Bankdrukken
15x80kg
6x110kg
6x130kg
3x150kg maar gay spotter was zo enthousiast dat hij bij de 2e rep al met zijn poten aan de stang zat terwijl het nog easy ging :fire:

Superset incline plated chest press+Cable cross
15x40kg+15x30kg
15x80kg+15x40kg
8x120kg+10x50kg

Guilatine press
3x12x60kg

Superset dippen+flyes
15xbw+12x17kg dit 3 sets

Superset dumbbell extension+dumbbell kickback
3 sets

Abs

Taille omtrek is nog maar 80cm lol. En gewicht blijft constant. Lekkere bulk is dit :roflol:

eey bulkking,dikke bench alweer man!

Squat
10x60kg
8x90kg
2x3x120kg

45 graden legpress
8x120kg
8x200kg
8x240kg
8x280kg

Good mornings
2x8x60kg

Liggende leg curl
3x12x40kg

Leg extension

3x12x40kg

Kuiten

Goed bezig! :kiss:

Wat zijn dat voor squats die ik daar zie Henk? :P

Guilatine press?

http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/BBGuillotineBenchPress.html

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Wat zijn dat voor squats die ik daar zie Henk? :P

Begin even met een licht gewicht en ga er elke week of 2 week 5kg bij gooien. Even kijken of ik er wat aan heb op die manier.

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Mp
15xstang
10x50kg
5x70kg
3x2x90kg

Bedoeling was 3x3x90kg maar lukte niet. Eerste 2 reps gingen super easy maar 3e lukte niet.

Dumbbell schouder press
10x22kg
10x30kg
8x38kg
6 of 7x42,5kg

Triceps bend overlaterals+lateral raise+front raise
4 sets begon met 8kg en eindigde met 3kg :p

Face pulls
3x12x35kg

Kuiten en buik

t*ring sterk die schouders van jou zo ineens!

waarom nog die db shoulder press erachter aan Extreme
puur nog voor het gevoel of extra reps

Bedoeling was 3x3x90kg maar lukte niet. Eerste 2 reps gingen super easy maar 3e lukte niet.

Die 10x50 heeft je genekt imo. Anders had je hem gepakt.
Als je toch volume gaat draaien om je DB press nadien, kan je rustig laag in reps blijven bij je mp imo.

Solide training kerel !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven