- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks schouders gaan nu idd zeeeer lekker
Wil zo snel mogelijk naar 100kg mp's want vind dat ik er nog te zwak in ben. Als ik dat heb bereikt weer meer reps maken en weer meer focus op spiermassa!
Idd lekker als afwisseling!
Thanks! Smal bankdrukken gaat ook eindelijk weer een beetje de goede kant op dus 165kg bench moet er snel inzitten!![]()

Met nekdrukken is bij mij de 1e altijd met legdrive.
Zwaar gewicht dat dood in je nek ligt.
mooie schouder/triceps training man - dat benchen van jou is toch elke keer weer super
No shit Extreme! Dat is weer als van ouds sterk. Wel grappig om te zien dat jij ook lager in gewicht bent gegaan en meer focust op explosiviteit en techniek. Ik doe momenteel hetzelfde.. lager in gewicht, en echt maximaal op de techniek focussen, en dan pas weer langzaam gewicht toevoegen. Ik moet zeggen dat het zo ver erg effectief voelt!
lekkere training weer, met banken zullen we wel wat gelijk zitten ....zal de volgende keer is kijken wat ik pak nu ik lichter en in de cut ben
schouders trainen vind ik ook altijd lekker, en toch een jaar of vier terug dat ik blessure... had die zo ernstig was dat 30 kilo presses al te veel was hehe
maar nu gelukkig weer back on track!
Das wel te hopen om een paar redenen.
1.Als het met legdrive is,is Henk slap.
2.Als het met legdrive is noem je het een PP (pushpress)
Met nekdrukken is bij mij de 1e altijd met legdrive.
Zwaar gewicht dat dood in je nek ligt.
Dat heet cheaten!
Maar een mp en een pp moet je gewoon als 2 verschillende oefeningen zien.
Alleen de 1e rep.
Ik leg bij nekdrukken nooit het gewicht weer dood in me nek.
Constant spanning

Bedoeling was 3x3x90kg maar lukte niet. Eerste 2 reps gingen super easy maar 3e lukte niet.