- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes Jos!
Je mag vooral trots zijn op je squat---> netjes.
Ik vind dat je erg goed bezig bent de laatste tijd mijn complimenten.
Bedankt mannen! Ik vind het behoorlijk fijn dat jullie mij steunen!Nette squat. Trek je van die andere gasten niks aan. Ik neem het juist op als een compliment als ze blijven kijken. Ze kunnen natuurlijk ook denken "Wow, die kerel pakt veel!"
Keep up te good work!

Hmm...ja misschien wel, de deadlift is wel een behoorlijk slopende oefening...wat als dat mijn squat en bench press weer ten nadele komt?hey man
je squat gaat keihard
je deadlift daarentegen loopt een beetje achter.
Is het niet een idee om je deadlift en squat even om te wisselen, zodat je niet al je kracht al hebt weggegeven bij het squaten voor het deadliften?

Hmm...het enige probleem is dat bijna iedereen in onze gym niet weet wat squatten of deadliften is...![]()

Nee hoor, geen health centero my god zeker zo`n health center...de twee beste basis oefeningen en ze voeren hem niet uit![]()
Maar echt...massas superdude's zijn er!...

maar dan niet van de oefening maar soms van het gewicht. (ik weet het, een verkaapte ik-kan-veel-tillen-post
)
(als ik het niet zou doen, zonder een goeie excuus, zou ik mezelf slappen!)
)

Haha bij ons valt het wel mee die super dude's, die zitten op de apparaten!
Omdat het zo goedkoop is zitten er allemaal buitenlanders. Die zitten allemaal bij de free weights. Niets mis mee, ze zijn super gemotiveerd, en super sociaal.
Hehe...lijken me wel leuke gyms bij jullieIk sport tussen de 'sjappies', behoorlijk lachen mensen - dat wel (en ze beginnen te begrijpen dat het voor mij serieus is dat hangen aan de gewichten)!

Hmm...ik zal het denkik wel moeten doen dan...dan ga ik wel lager in gewicht moeten gaan veronderstel ik...Ach, zo heb je ze vaker hoor.
Bij mij is het ook vanmaar dan niet van de oefening maar soms van het gewicht. (ik weet het, een verkaapte ik-kan-veel-tillen-post
)
En dan blijven ze maar kijken.. Heerlijk.. PURE AFGUNST!
Oh, en ja sommige mensen weten hoe facking serieus ik ben omdat de eigenaar dat altijd zegt omdat ik zondag standaard om 10 uur bij de gym aanwezig ben, lol.(als ik het niet zou doen, zonder een goeie excuus, zou ik mezelf slappen!)
Motivated tot en met makker!
Over je training, je gaat erg lekker! Probeer je dieper te zakken bij het Squat? Je moet met je stang richting die opvangrail komen.
(soms knal ik tegen ze aan, maar daar moet je even mee oppassen, zeker bij hooge gewichten, kan je je balans verliezen)

Idd, maar het is wel maar op parallel
Bedankt makker!

Jah, ik weet het MinoEven voor alle duidelijkheid, Squat hoort niet voor te lopen. Je weet toch dat Deadlift eigenlijk voor hoort te lopen?![]()
Ik stoor me er enorm aan en vindt het ook heel raar...Ik zal maar eens proberen dieper te squatten i guess...
Hopelijk wordt mijn greep snel sterker!
Nope, in het squatrack of powerrack (weet niet precies), gewoon een barbell langs achteren vasthouden voor maar 10 seconden, ging lekker snelDamn yoshuba, ik ben net wakker man. Hoe heb je die static hold gedaan? in de smith?

Thnx