XXL Nutrition

Yoshuba': From Zero to Hero!

niks te snel man
met jou lengte moet er sowieso nog 10kg bij.

• Topic Starter Topic Starter
niks te snel man
met jou lengte moet er sowieso nog 10kg bij.
Inderdaad, maar niet in vet maar spiermassa, Ik weet dus niet of ik vet of spiermassa aankom nu...Ik denk ook veel vocht want ik drink en eet nogal veel melk en kwark :D

Inderdaad, maar niet in vet maar spiermassa, Ik weet dus niet of ik vet of spiermassa aankom nu...Ik denk ook veel vocht want ik drink en eet nogal veel melk en kwark :D

pff, niet b**chen over dat vet. in jou geval kan het alleen maar goed doen (voller uitzien). als je al iets van vet hebt, wat mij sterk zou verbazen als ik naar je foto's kijk.

Jouw gewicht is nog lang niet waar je het wilt hebben!
Gewicht gaat netjes omhoog, en een beetje extra vet kun je best hebben... Voorlopig nog écht geen zorgen maken!

pff, niet b**chen over dat vet. in jou geval kan het alleen maar goed doen (voller uitzien). als je al iets van vet hebt, wat mij sterk zou verbazen als ik naar je foto's kijk.

Jouw gewicht is nog lang niet waar je het wilt hebben!
Gewicht gaat netjes omhoog, en een beetje extra vet kun je best hebben... Voorlopig nog écht geen zorgen maken!

Idd Yosh, wat vet zou je alleen maar positief kunnen beïnvloeden!
Hehe...ik denk dat het tijd wordt voor nieuwe foto's binnekort:) Eind juli maak ik er wel een paar, dan kunnen jullie daar op oordelen of ik vet of niet ben aangekomen! ;)

Bedankt voor de steun beesten!

Hoe was de CT scan trouwens?

Hoe was de CT scan trouwens?
Pff...

We waren aan het ziekenhuis, alles regelen en het wachten kon beginnen...
30 minuten à 45 minuten moeten wachten vooraleer ze de CT-scan konden doen. CT-scan duurde maar 5 minuutjes..Daarna zeiden ze dat we nog een halfuur moesten wachten op de CD-rom waar de scans opstaan..
10 minuten later kregen we de CD-rom al! :)
Op het einde kreeg ik te horen dat ik eigenlijk totaal niet nuchter moest zijn dus ik had gewoon kunnen eten!:fire:

Maarja...Nu weer lekker thuis, het was wel een drukke dag vandaag!

Hehe...ik denk dat het tijd wordt voor nieuwe foto's binnekort:) Eind juli maak ik er wel een paar, dan kunnen jullie daar op oordelen of ik vet of niet ben aangekomen! ;)

Bedankt voor de steun beesten!

Ookal kom je wel vet aan, it's no problem! Het zal er alleen maar voor zorgen dat je borst etc voller is. We hoeven er dit jaar niet beach proof bij te staan met een six pack, dat komt wel als we fatsoenlijke massa hebben.

gewoon kilo's gainen yosh:P buikje train je er later wel weer af

Probeer nog even wat extra eiwitten te pakken topper.....

gewoon kilo's gainen yosh:P buikje train je er later wel weer af

Super toch, je gaat lekker hard man.

Zolang je vet % acceptabel blijft moet je dankbaar zijn dat je zo snel gaint!

Keep it up.
Bedankt mannen :) Spijtig genoeg heeft mijn gym geen huidplooimeter maar de spiegel zegt het mij wel of ik goed bezig ben of niet!
Probeer nog even wat extra eiwitten te pakken topper.....
Hehe...Ik pak al een hoop eiwitten hoor, ik schommel rond de 230 - 290:)

Met je gewicht is niks mis man. Lekker volhouden zo.

Als je zo droogaat tik je eind dit jaar de 70kg aan.

Lekker toch :thumb:

Zeker niets mis met je gewicht. Op jouw leeftijd woog ik nog geen 60 bij 1m75 ofzo, doe er je voordeel mee.

Je bent al goed vooruitgegaan en je bent er al serieuzer mee bezig dan ik van mn 16,5 tem 18e. ;)

idd lekker doorknallen

Tel je je kcals eigenlijk? Zo ja, op hoeveel zit je?

Met je gewicht is niks mis man. Lekker volhouden zo.

Als je zo droogaat tik je eind dit jaar de 70kg aan.

Lekker toch :thumb:
Hehe...jah 70kg zou leuk zijn :)
Zeker niets mis met je gewicht. Op jouw leeftijd woog ik nog geen 60 bij 1m75 ofzo, doe er je voordeel mee.

Je bent al goed vooruitgegaan en je bent er al serieuzer mee bezig dan ik van mn 16,5 tem 18e. ;)
bedankt makker :D
Thnx!
Tel je je kcals eigenlijk? Zo ja, op hoeveel zit je?
Jep, Op rustdagen zit ik ongeveer op 2700 - 2900 kcal en op trainingsdagen 2900 - 3200 kcal :)

Terug
Naar boven