Bedankt! Ja zeker...Iets te veel naar mijn mening...Gaat goed met je kerel.
Gaat je bodyweight nog omhoog de laatste tijd trouwens?![]()

Check maar eens m'n spoiler!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt! Ja zeker...Iets te veel naar mijn mening...Gaat goed met je kerel.
Gaat je bodyweight nog omhoog de laatste tijd trouwens?![]()

Inderdaad, maar niet in vet maar spiermassa, Ik weet dus niet of ik vet of spiermassa aankom nu...Ik denk ook veel vocht want ik drink en eet nogal veel melk en kwarkniks te snel man
met jou lengte moet er sowieso nog 10kg bij.

Inderdaad, maar niet in vet maar spiermassa, Ik weet dus niet of ik vet of spiermassa aankom nu...Ik denk ook veel vocht want ik drink en eet nogal veel melk en kwark![]()
Jouw gewicht is nog lang niet waar je het wilt hebben!
Gewicht gaat netjes omhoog, en een beetje extra vet kun je best hebben... Voorlopig nog écht geen zorgen maken!
pff, niet b**chen over dat vet. in jou geval kan het alleen maar goed doen (voller uitzien). als je al iets van vet hebt, wat mij sterk zou verbazen als ik naar je foto's kijk.
Jouw gewicht is nog lang niet waar je het wilt hebben!
Gewicht gaat netjes omhoog, en een beetje extra vet kun je best hebben... Voorlopig nog écht geen zorgen maken!
Hehe...ik denk dat het tijd wordt voor nieuwe foto's binnekortIdd Yosh, wat vet zou je alleen maar positief kunnen beïnvloeden!
Eind juli maak ik er wel een paar, dan kunnen jullie daar op oordelen of ik vet of niet ben aangekomen! 
Pff...

Hehe...ik denk dat het tijd wordt voor nieuwe foto's binnekortEind juli maak ik er wel een paar, dan kunnen jullie daar op oordelen of ik vet of niet ben aangekomen!
Bedankt voor de steun beesten!
Bedankt! Ja zeker...Iets te veel naar mijn mening...
gewoon kilo's gainen yoshbuikje train je er later wel weer af
Bedankt mannenSuper toch, je gaat lekker hard man.
Zolang je vet % acceptabel blijft moet je dankbaar zijn dat je zo snel gaint!
Keep it up.
Spijtig genoeg heeft mijn gym geen huidplooimeter maar de spiegel zegt het mij wel of ik goed bezig ben of niet!Hehe...Ik pak al een hoop eiwitten hoor, ik schommel rond de 230 - 290Probeer nog even wat extra eiwitten te pakken topper.....

Bedankt! Ja zeker...Iets te veel naar mijn mening...

Hehe...jah 70kg zou leuk zijnMet je gewicht is niks mis man. Lekker volhouden zo.
Als je zo droogaat tik je eind dit jaar de 70kg aan.
Lekker toch![]()

bedankt makkerZeker niets mis met je gewicht. Op jouw leeftijd woog ik nog geen 60 bij 1m75 ofzo, doe er je voordeel mee.
Je bent al goed vooruitgegaan en je bent er al serieuzer mee bezig dan ik van mn 16,5 tem 18e.![]()

Thnx!
Jep, Op rustdagen zit ik ongeveer op 2700 - 2900 kcal en op trainingsdagen 2900 - 3200 kcalTel je je kcals eigenlijk? Zo ja, op hoeveel zit je?