Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ja hoor...mijn schouders en vooral traps branden als de hell! Beentjes voel ik ook goedNetjes man!
Jij ook prettige middag - genietend van de spierpijn?
.Hmh..zal eens kijken of ik er nog een foto van heb, normaal wel!Waarom heb je eigenlijk geen foto van je quads gepost maar de rest wel? Terwijl je squats het sterkst zijn.

Hmh..zal eens kijken of ik er nog een foto van heb, normaal wel!![]()

Thnx
Er moet natuurlijk nog veel meer bij!Blij dat je je gripper hebt ontvangen. Het duurde wel lang...ik zag een leuk topic daarover. Hoog volume ook. Ik zal je nog wat trainingen voor die gripper doorgeven.
Greetzzz![]()
netjes
goede benen ook, zijn dikker als die van mij denk
Blij dat je je gripper hebt ontvangen. Het duurde wel lang...ik zag een leuk topic daarover. Hoog volume ook. Ik zal je nog wat trainingen voor die gripper doorgeven.
Greetzzz![]()
Had nooit verwacht dat jij aan mensen dit gratis zou weggeven.
Mijn complimenten ervoor dumba erg netjes dat je dit doet!
on topic;
Benen begin echt goed te komen man ongelooflijk dat meen ik echt!
Zo, goede benen hoor Yoshuba. Als ik dit zo zie, baal ik er zo enorm van dat we geen squatrack in de gym hebben! :O
Dikke poten man! Duidelijk te zien dat je veel squat.
Bedankt iedereen, jullie zouden eens moeten weten hoeveel steun deze opmerkingen kunnen gevensorry voor lange afwezigheid bij het volgen van je logje (heb nooit veel gepost, wel gevolgd) vanaf vandaag volg ik het weer trouw.
nette vooruitgang vind ik toch, die benen zien er best goed uit voor je leeftijd!
@dumba: nice, kerel.
. Ik hoop dat ik samen met jullie groot ga worden!

Bedankt iedereen, jullie zouden eens moeten weten hoeveel steun deze opmerkingen kunnen geven. Ik hoop dat ik samen met jullie groot ga worden!
![]()
Benen begin echt goed te komen man ongelooflijk dat meen ik echt!

Maar dit volume ga ik niet elke training aanhouden want dat is gewoon niet vol te houden.
Pomp zit er lekker in en voel me voldaan..mijn dag kan niet meer stuk.
..Prettig weekend iedereen! Geniet ervan en blijven heffen maar!
Bedankt makkerMooie training maat..
Doe je geen parallel squat meer ?
Verder genietse van je weekend he![]()