MuscleMeat

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

je benen zijn echt sterk yos. verder ook weer nette training weten neer te zetten.
werkt dat goed he rippetoe voor massa?

Bedankt Mikeo! Hmh..njah ik vol niet volledig Rippetoe zoals je ziet, maar ik hou wel hetzelfde principe ongeveer aan..bekijk eens een paar trainingen en dan zie je de evolutie van de oefeningen, zo doe ik het dus want anders ga je je meer focussen op kracht, wat ook wel goed is! Maarja..met rippetoe volledig te volgen krijg je ook wel massa hoor.
 
Ja ik zit in met die 5 reps.
lijkt me ook wel interessant om rippetoe te gaan volgen over een paar maanden, je bouwt er idd wel kracht mee op.

maar massa rippetoe vs split zal niet zo heel veel verschillen?
 
Ja ik zit in met die 5 reps.
lijkt me ook wel interessant om rippetoe te gaan volgen over een paar maanden, je bouwt er idd wel kracht mee op.

maar massa rippetoe vs split zal niet zo heel veel verschillen?
Hmh..je kan anders zoals mij gaan doen. In plaats van het gewicht te verhogen als de 5 reps perfect lukken kan je gewoon verhogen naar 6 reps, als dat lukt naar 7 reps, dan naar 8 en zo kan je verder gaan maar ik hou het maar tot 8 reps.

Zo varieer je ook met je reps en ik vind het behoorlijk goed voor je uithouding, zeker met dat squatten..die 8 reps zijn killers:p.

Of split meer massa brengt dan Rippetoe weet ik niet..binnekort ga ik misschien eens veranderen naar een split schema als ik merk dat ik hier niet meer op groei..dan kan ik het je wel zeggen:).
 
Training Zondag 2 augustus. SetsxRepsxGewicht.

Full squat > Bijna perfect..:grumble:

1x12x60kg
1x8x70kg
2x8x77,5kg
1x7x77,5kg > Nu moet ik volgende training weer die 8 reps doen!:fire:
1x6x70kg

Military press

1x8x25kg
2x6x30kg
1x5x30kg
1x6x25kg

Bent-over barbell row

1x10x45kg
3x8x47,5kg rep PR
1x8x45kg

Assistance oefeningen:

Tricep dips SS Dumbbell hammer curls

1x7xlichaamsgewicht +4kg
2x4xlichaamsgewicht +4kg SS 3x10x9kg

Dumbbell flyes SS Dumbbell rear lateral raises > Doodgaan:evil2:

1x10x9kg
2x8x9kg SS 3x10x6kg PR!

45° leg press SS Cable straight back row

1x10x130kg
2x12x130kg SS 3x10x50kg PR!

Dumbbell 45° weighted side bend

3x12x18kg

Commentaar: Damn...gisteren had ik een hellse pijn in mijn linker schouder, in mijn delta spier van de superset van lateral raises en front raises...Deze morgen stond ik op (had me zelf wat overslapen!:finger:) en had ik nog steeds pijn...Toch ben ik in volle moed naar de gym gegaan en aan dat zware hef werk begonnen! De pijn was volledig verdwenen toen ik begon:D. Het volume lag weer lekker hoog, nu voel ik mijn schouder wel nog een beetje maar gelukkig volgen er nu 2 complete rustdagen:). Pomp zit er dik in.

Off-topic: Ik heb me zojuist weer bomvol gegeten:meal: Prettige zondagnamiddag iedereen!:)
 
Laatst bewerkt:
nette complete training
fijne middag ook
 
Je gaat goed Yoshuba!! Keep up the good work!
 
Lekkere training hoor.
Maar wordt je niet gek van elke training al het gewicht bijhouden?
Ik train vooral op gevoel en om de paar weken top ik een keertje om te kijken hoe het met de kracht gaat. Verder laat ik me vooral leiden door de spiegel.
Maar lees dat je een goede pomp had dus het gevoel zit wel goed. Komt de voeding op de plaatsen waar het moet :D
 
nette complete training
fijne middag ook

Je gaat goed Yoshuba!! Keep up the good work!

Lekkere training hoor.
Maar wordt je niet gek van elke training al het gewicht bijhouden?
Ik train vooral op gevoel en om de paar weken top ik een keertje om te kijken hoe het met de kracht gaat. Verder laat ik me vooral leiden door de spiegel.
Maar lees dat je een goede pomp had dus het gevoel zit wel goed. Komt de voeding op de plaatsen waar het moet :D
Bedankt matties!:D

Hopelijk gaat die schouderpijn over binnen 2 dagen!
 
progressive weights zorgen voor groei. dus 'op gevoel' vind ik maar niets, eens je het gewicht gedaan hebt moet je het blijven doen, eventueel meer reps. behalve tijdens een deload natuurlijk
 
Zier er erg sterk uit vooral voor die leeftijd!
 
Goede training zo op de zondagmiddag!
 
Lekkere training hoor.
Maar wordt je niet gek van elke training al het gewicht bijhouden?
Ik train vooral op gevoel en om de paar weken top ik een keertje om te kijken hoe het met de kracht gaat. Verder laat ik me vooral leiden door de spiegel.
Maar lees dat je een goede pomp had dus het gevoel zit wel goed. Komt de voeding op de plaatsen waar het moet :D

Pfiew, het brein moet ook getreind worden hé. cijfertjes hé!!



Yosh sterke training kerel. Form zero to hero ben je aan het waar maken.
 
progressive weights zorgen voor groei. dus 'op gevoel' vind ik maar niets, eens je het gewicht gedaan hebt moet je het blijven doen, eventueel meer reps. behalve tijdens een deload natuurlijk

Zier er erg sterk uit vooral voor die leeftijd!

Goede training zo op de zondagmiddag!

Pfiew, het brein moet ook getreind worden hé. cijfertjes hé!!

Yosh sterke training kerel. Form zero to hero ben je aan het waar maken.
Inderdaad! Bedankt beesten!:D

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Griptraining Maandag 3 augustus. SetsxRepsxGewicht.

Reverse barbell wrist curls

3x8x25kg

Barbell wrist curls

3x8x30kg

Barbell static hold

3x15x90kg

Commentaar: Dit was een onverwachte training..was in de gym met een paar maten om wat te kijken naar hun techniek. Heb dan toch een heel korte training erbij gepakt:p Het was me wel een biceps dag vandaag in de gym!:o
 
Commentaar: Dit was een onverwachte training..was in de gym met een paar maten om wat te kijken naar hun techniek. Heb dan toch een heel korte training erbij gepakt:p Het was me wel een biceps dag vandaag in de gym!:o
Onverwachtse trainingen, altijd leuk!

En duh, het was maandag.. Da's standaard borst of biceps dag! :P
 
Wordt ook altijd zo ****ing moe van die landelijke borst dag op maandag:mad:..heb gezworen dat nooit standaard in m'n schema te stoppen!
 
Wordt ook altijd zo ****ing moe van die landelijke borst dag op maandag:mad:..heb gezworen dat nooit standaard in m'n schema te stoppen!
+1 ik flikker borst ook altijd naar dinsdag of donderdag, maandag heeft het geen zin om borst te willen trainen :D
 
Gewoon traps dag op de maandag :D ... altijd een ramp ja borst op de maandag.

Goede squat al wel!
 
Onverwachtse trainingen, altijd leuk!

En duh, het was maandag.. Da's standaard borst of biceps dag! :P

Wordt ook altijd zo ****ing moe van die landelijke borst dag op maandag:mad:..heb gezworen dat nooit standaard in m'n schema te stoppen!

+1 ik flikker borst ook altijd naar dinsdag of donderdag, maandag heeft het geen zin om borst te willen trainen :D

Gewoon traps dag op de maandag :D ... altijd een ramp ja borst op de maandag.

Goede squat al wel!
Haha, bedankt mannen! Pfft...wat ik wel haat is dat die gasten toch wel zo'n bruut fysiek hebben maar niet eens deftig trainen:(.
 
nice fullsquats, zeker voor iemand van 15!!!!
 
Damn, in de tijd dat ik hier niet was heb je flink door getraint, goed!
Als jij weg bent doe ik het zelfde!
 
Back
Naar boven