Bedankt beescht!

Ja..laatste tijd met supersets gewerkt, ****ing killers zijn hetDamn, in de tijd dat ik hier niet was heb je flink door getraint, goed!
Als jij weg bent doe ik het zelfde!

Laat maar eens wat zien hé Bas! Heffen makker!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt beescht!

Ja..laatste tijd met supersets gewerkt, ****ing killers zijn hetDamn, in de tijd dat ik hier niet was heb je flink door getraint, goed!
Als jij weg bent doe ik het zelfde!

Zaterdag 2 mei : 56,9kg
Zaterdag 9 mei : 57,6kg
Zaterdag 16 mei : 58,2kg
Zaterdag 23 mei : 59,3kg
Zaterdag 30 mei : 60,1kg
Zaterdag 6 juni : 60,4kg
Zaterdag 13 juni : 60,7kg
Zaterdag 20 juni : 61,0kg
Zaterdag 27 juni : 62,0kg
Zaterdag 4 juli : 63,0kg
Zondag 12 juli : 63,5kg
Zaterdag 18 juli : 64,4kg
Zaterdag 25 juli : 64,7kg

Bedankt beescht!
Ja..laatste tijd met supersets gewerkt, ****ing killers zijn het
Laat maar eens wat zien hé Bas! Heffen makker!![]()
Phew..net 8 minuten HIIT gefietst!Lekker weertje ook..
Die quads branden als de hell nu..![]()
Nee hoor
Ik ga me zometeen alweer extra volsteken om het te compenseren

Nee hoorIk ga me zometeen alweer extra volsteken om het te compenseren
Morgen lekker knallen, jij ook heb ik gelezen!![]()
Haha, bedankt mannen! Pfft...wat ik wel haat is dat die gasten toch wel zo'n bruut fysiek hebben maar niet eens deftig trainen.

nah ze zijn gewoon goed droog en daardoor lijkt het alsof ze een zeer goed fysiek hebben

+1 ik wou dat ik tijd kon terugdraaien en ook zo jong als Yosh op DBB zat en was gaan bodybuilden.
Ga zo door topper!
ik vind je MP press ook aardig goed.
Goed bezig zo jong al! Gaat wat worden.
Bedankt, echt waar!als deze jongen het vol kan houden en de ambitie heeft om door te gaan, dan denk ik dat we wel eens een beste grote jongen zullen zien over 2-4 jaar![]()
Motivatie blijft maar doorgaan door dit!

Bedankt, echt waar!Motivatie blijft maar doorgaan door dit!
Spijtig genoeg ga ik een paar maanden moeten stoppen na de kerstvakantie, vanwege de operatie...
Maar daarna...gewoon ****ing hard gaan heffen en knallen! Met een deftige borstkas!![]()

Deadlift gaat steeds beter en beter, zit nog veel meer in! Bench press blijft een beetje achter..maarja
Was wel weer wat volk vandaag. Nog 3 trainingen te gaan en dan ga ik 2 weken op vakantie..dus even hard door beuken!
Prettige woensdagnamidag iedereen!