AndroidHealthClinic

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Lekkere training; vindt je curl t.o.v. de rest wel tegenvallen. Heb je moeite met die oef.???:)
Hmh..njah..helaas heb ik niet zo'n goede aanleg voor de biceps..zelfde geldt voor het bovenlichaam:(..
jezus je hebt mofo sterke benen, nog ff en dan haal je mij in?
Haha:D Ik haal je heus niet in hoor..binnekort ga ik op vakantie:p En als het dan weer school is...:mad:
Lekkere trainig Yosh!!
Doe zo voort! :D
Ik kijk echt naar je op ^^

weer een super training man. zou willen dat ik ook zo'n benen aanleg had :P
grats op de full squat pr
Bedankt gasten, Maarten en mikeo jullie gaan ook super hard! Samen gaan we groeien!:wl:
 
Wat voor operatie heb je straks dan?

Ik ben er ook een tijd uitgeweest vorig jaar, zo'n 4 mnd bijna niks gedaan ... sta er nu beter voor
dan voorheen .. spiergeheugen for the win.
 
Ooh..dat lucht al wat meer op:).

Hier staat de info over mijn operatie;) Beetje naar onder scrollen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/yoshuba-from-zero-to-hero-208855/index33.html

Bedankt voor je interesse makker!:D

ik zal pas na 1 à 3 maand rustig kunnen fietsen, lopen, zwemmen,... en pas na 6 maand of zelfs nog meer zal ik terug aan KT kunnen doen...

Dat is wel minder nieuws ... maar goed ze zeggen zelf al wel 1 a 3 maanden gewoon
afwachten tegen die tijd, wie weet pakt het wel goed uit, daarnaast zijn dokteren
sowieso al voorzichtiger met die uitspraken.

Nu gewoon blijven knallen en straks gewoon manieren vinden om toch te kunnen trainen
waarbij je de borst zo min mogelijk zal belasten. Zolang je maar bezig blijft.
 
legpresses kan je denk ik wel blijven doen?
 
Netjes hoor Yosh! Die squat gaat goed zo. Hoop je snel bij te kunnen zijn nu ik ook in een gym met squatrack ga sporten :) Die deadlift gaat ook lekker, elke training gewicht erbij!
Nog even, en je staat gelijk met mij! :O
 
legpresses kan je denk ik wel blijven doen?

Lijkt me eerlijk gezegd niet.. want met leg press zet je ook druk op je rug dus op je bovenlichaam..
Maar dit weet ik niet zeker hoor

Leg curl en Leg extension lijken me wel mogelijk om toch die kracht in je bovenbenen te houden.
 
Dat is wel minder nieuws ... maar goed ze zeggen zelf al wel 1 a 3 maanden gewoon
afwachten tegen die tijd, wie weet pakt het wel goed uit, daarnaast zijn dokteren
sowieso al voorzichtiger met die uitspraken.

Nu gewoon blijven knallen en straks gewoon manieren vinden om toch te kunnen trainen
waarbij je de borst zo min mogelijk zal belasten. Zolang je maar bezig blijft.
Hmh..Njah..hopelijk ga ik iets vinden waarbij er geen kans is dat die bar verschuift..:o
legpresses kan je denk ik wel blijven doen?

Lijkt me eerlijk gezegd niet.. want met leg press zet je ook druk op je rug dus op je bovenlichaam..
Maar dit weet ik niet zeker hoor

Leg curl en Leg extension lijken me wel mogelijk om toch die kracht in je bovenbenen te houden.
Inderdaad. Maar ik ga niet riskeren dat ik opnieuw geopereerd moet worden dan;) Als ik die maanden kan doorstaan, kan ik daarna gewoon voor de rest van mijn leven hard doorknallen!:wl:
Netjes hoor Yosh! Die squat gaat goed zo. Hoop je snel bij te kunnen zijn nu ik ook in een gym met squatrack ga sporten :) Die deadlift gaat ook lekker, elke training gewicht erbij!
Nog even, en je staat gelijk met mij! :O
Bedankt Kev! Jij gaat ook lekker man! :)
 
mooie pr's!

die squat gaat heel mooi.
 
K*t van je operatie. Jorin ofso had het ook gedaan? Die kerel heeft er zwaar mee afgezien. Hoe zat dat bij jouw? Succes met het herstel iig.
 
Ben benieuwd naar je benen, je bent voor je bw + leeftijd al behoorlijk sterk!:D
 
paar pagina's terug heeft ie foto's van zijn benen gepost

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Geen dank :'). Deftige benen btw ,zeker voor je leeftijd.
 
Benen zijn inderdaad netjes
 
O jee..vandaag heb ik een sample binnen van RPM & Drive..Morgen meteen uittesten!

Ben echt enorm benieuwd naar het effect..:D
 
nette benen! je ziet waar je kracht zit!
 
O jee..vandaag heb ik een sample binnen van RPM & Drive..Morgen meteen uittesten!

Ben echt enorm benieuwd naar het effect..:D
Verwacht niet teveel van RPM en Drive IMO..
 
Beste beesten, ik ben op zoek naar deftige squatschoenen..

Weet iemand waar ik deze kan verkrijgen voor een redelijke prijs i.v.m. de kwaliteit?

Heb ook al gevonden dat All-starts het goed doen, maar zou eerder toch echte squatschoenen willen aanschaffen! Alvast bedankt!:D
 
Ligt eraan wat je verstaat onder 'echt'...
Leg eens uit..
Als je het kunt (en het goed werkt) zou ik zo plat mogelijke schoenen nemen.
 
Back
Naar boven