Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste beesten, ik ben op zoek naar deftige squatschoenen..
Weet iemand waar ik deze kan verkrijgen voor een redelijke prijs i.v.m. de kwaliteit?
Heb ook al gevonden dat All-starts het goed doen, maar zou eerder toch echte squatschoenen willen aanschaffen! Alvast bedankt!![]()
waarom nu al professionele gewichthef schoenen kopen? Is nog veel te vroeg imo![]()
Ik bedoel dus schoenen die doorveren..heb er ooit eens over gelezenLigt eraan wat je verstaat onder 'echt'...
Leg eens uit..
Als je het kunt (en het goed werkt) zou ik zo plat mogelijke schoenen nemen.
.Euhm, zou je eigenlijk even moeten googlen.
Ik snap wat je bedoelt, maar waarom niet gewoon nep all stars.
€9,95 bij de aktie sport, en zijn prima voor kracht training!
waarom nu al professionele gewichthef schoenen kopen? Is nog veel te vroeg IMO![]()
idd gewoon bij de skapino voor nog geen tientje wat allstars halen
voldoet prima
Zal eens gaan kijken voor Allstars..wel niet van die lange want die vindt ik

Nike Airs ?Ik bedoel dus schoenen die doorveren..heb er ooit eens over gelezen.
Zal eens gaan kijken voor Allstars..wel niet van die lange want die vindt ik![]()
WTF maakt het nou uit hoe je schoenen eruit zien in de gym, het is geen mode show
maakt toch niet uit manZal eens gaan kijken voor Allstars..wel niet van die lange want die vindt ik![]()

+1Zou idd allstars oid kopen. Van die PL schoenen lijkt me enigsinds overbodig..
zou geen nike airs kopen aangezien die vooraan toch een beetje omhoog krullen, lijkt me irritant om te squatten.Nike Airs ?
Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt zolang je maar een goed comfortabel voetbed hebt.
+ a lotWTF maakt het nou uit hoe je schoenen eruit zien in de gym, het is geen mode show
ik zou het nog durven doen...maakt ook niet zoveel uit, maar je gaat toch niet met roze barbie schoenen rondlopen als die het goed zouden doen met squatten

Maar ik had toch wel een dikke pomp en heb ook fantastisch getraint!
MP en BOR ging onvoorstelbaar goed..nog nooit meegemaakt! Misschien toch die RPM..
Prettige weekend iedereen!
.heerlijke training yosh, fijn dat je de mp een keer goed gaat
en nette t-bar en squat uiteraard
lekker gewerk jos!
die fullsquats blijf ik echt uitzonderlijk goed vinden.....
Bedankt mannen! Neen, volgende training nog eens RPM..wie weet..die samples moeten toch opYep. Ben ik het mee eens. Je benen zijn sterk!
Lekker dat je MP en BOR ook goed gingen!
Ben benieuwd naar je volgende training, weer zonder RPM?

Nette training - ik kan niet wachten tot ik weer kan squatten!
Ik ga vanmiddag eens NOX pump proberen... ik hoor veel goede verhalen over boosters, maar heb nog niets gevonden dat aanslaat![]()
.. crack al geprobeerd ?