Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt 010, gaat ook lekker bij jou toch of niet?

Ok Cm, zal eens kijken of het zo aanhoud en dan zoek ik er wel iets op!mooie training zeg, mooi volume.
plateau zal het heus niet zijn, je trainingen wat aanpassen,wat meer vreten, en je komt er zeker.
om je squats te verbeteren is boxsquat ook een geweldige oefening!
Hmh..misschien wel..boxsquats heeft deze jongen nog lang niet nodig
eerder eens een ander schema imo![]()

200squatbeestje.. ben benieuwd wat jij op je 17e squat als je zo blijft doorgaan![]()

Bedankt DW! Geeft me weer goeie moed, heb ik zeker nodig in deze schooltijdNice training! Laat je niet wijsmaken dat je op een plateau zit - als je dat gaat denken dan kom je er juist op... It's all in the head (kijk maar naar laatste training Mc.Chick).
Gewoon doorstampen, en wellicht binnenkort een nieuw trainingsschema!

Thnx Mino..nu nog even hard doorknallen en na de recupuratie van mijn operatie terug opbouwen en er voor het leven voor gaan!Mooie training pik! We kunnen veel van jou verwachten over jaren.![]()

Zaterdag ga ik me opnieuw wegen, binnekort ook eens moeten meten..gaat nog steeds goed hier.
Wat weeg je op et moment?
En gewoon nog ff doortrainen, mocht je op een plateau komen schaf dan creatine mono aan en eet nog ietsje meer dan knal je er wel doorheen.
Btw heb je wel eens omtrek gemeten van benen/buik/armen? Ben wel benieuwd wat die squatbeentjes meten![]()

Lekker Lennart! Gaat erg goed bij jou!Jup ik stuitert ook lekker verder gisteren weer 2 PR's gezet MP:27.5 en BOR 27.5 al was die BOR nog een eitje
Gewoon door blijven squatten het gaat vanzelf hoger.. leg extension samen met squat heeft bij mij echt geholpen![]()

Bedankt Marvin, als ik dat squat wordt ik helemaal knetter

Ok Kev, got it, I'll work on it! Gaat ook lekker bij jou hoor!Plateau? Niks daarvan! Jij gaat gewoon als een speer! Keep up the good work!

Ja anders komt die barbell tegen je testo lul aan..het is altijd wat met shrugsja hij kan dat nog behind the back shrugs
ik kan het niet meer met me squatreet![]()
! Je kunt behind the back ook gewoon wat breder pakken, dan blijft ie niet onder je reet steken..Barbell Shrugs gaan ook heel moeilijk zonder mijn voor- of achterwerk te toucheren.
Vandaar liever Dumbbell of Cage Shrugs.![]()