- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt maat, ik zie toch wel al progressie in de spiegel..traps beginnen eindelijk wat te komenNogsteeds goed bezig hier! Begin je zelf al goed verschil te zien in de spiegel?

Vet of spieren maakt geen reet uit bro.
Je komt potverdomme aan en dat is ook nodig. Weet nog goed hoe je er als een 1000% ecto uitzag in het begin dat is al flink veranderd.
Van 57 naar 66 kg is bijna 10 kg gefeliciteerd.....
Je bent goed bezig bro en af en toe mindere trainingen voor je gevoel horen erbij!
laat het nu eens liggen ... wat jij wilt is bijkomen, dus ook vet, toch zal het me verbazen want jij bent nog altijd droog als wat.
dus niet mee inzittenVet of spieren maakt geen reet uit bro.
Je komt potverdomme aan en dat is ook nodig. Weet nog goed hoe je er als een 1000% ecto uitzag in het begin dat is al flink veranderd.
Van 57 naar 66 kg is bijna 10 kg gefeliciteerd.....
Je bent goed bezig bro en af en toe mindere trainingen voor je gevoel horen erbij!
Bedankt..waarschijnlijk zit het gewoon allemaal in mijn hoofd van dat vet!+1 voor de 2 hierboven.. alsnog een pr gezet hoor moet je trots op zijn![]()

ja nog steeds een goede training waar je niet over hoeft te klagen yosh!
Thnx! Zijn jullie soms ook zoals mij begonnen? Is wel leuk om jullie geschiedenis zo'n beetje te weten!

Hmh..een wijze post loastres, inderdaad misschien eens de squat als 2de of zelfs 3de oefening doen. Morgen uitproberen!en maar blijven drammen op dat vetlaat het nu eens liggen ... wat jij wilt is bijkomen, dus ook vet, toch zal het me verbazen want jij bent nog altijd droog als wat.
btw je zegt dat je zwakker wordt op die calf raises, maar die oefening heb je als laatste gedaan, en als je kijkt hoeveel sets je op de vorige oefeningen doet ... vb squats, 6 sets. damn
ik wil gewoon zeggen dat ik zeker geen energie meer zou hebben voor die calf raises op het eindedus niet mee inzitten
en het werd wel eens gezegd, maar missschien moet je eens je bench/dumbbell press eerst doen, dan squat, als je wilt dat je daarop gaat beter vooruit gaat.
want squats zijn nu al erg sterk, mss even focussen op iets anders ?
Ok, got it bro!Dumbbell bench press is sws veel lastiger omdat de dumbbells nog meer uit balans kunnen raken en zeker een aanrader om enigzins verder te komen met je bench
Goede training gewoon lekker doorgaan niet te veel naar je eigen statts kijken die komen vanzelf

.Bedankt..waarschijnlijk zit het gewoon allemaal in mijn hoofd van dat vet!
Thnx! Zijn jullie soms ook zoals mij begonnen? Is wel leuk om jullie geschiedenis zo'n beetje te weten!
Hmh..een wijze post loastres, inderdaad misschien eens de squat als 2de of zelfs 3de oefening doen. Morgen uitproberen!
Ok, got it bro!
Waarschijnlijk deze avond eens met Start to run beginnen met mijn moeder..ben eens benieuwd![]()
Dumbbell bench press is sws veel lastiger omdat de dumbbells nog meer uit balans kunnen raken en zeker een aanrader om enigzins verder te komen met je bench
Goede training gewoon lekker doorgaan niet te veel naar je eigen statts kijken die komen vanzelf

Top kerel! Squat weer lekker hoog volume , de deadlift gaat lekker. De dumbbell presses zullen je bench zeker omhoog krijgen. En 10kg is gewoon netjes! Nog 10 kilo en je bent ecto af.
Start to run is pokkesaai kerel. Lopen , stappen , lopen , stappen. Is goed als je niets van conditie hebt... Als je dat wel hebt is het gewoon saai xD.
Tenzij je natuurlijk 3 minuten voluit sprint , 3 mins rust , weer sprint etc. Maar dat is niet de bedoeling van het programma xD

Waarom wil je zo'n start 2 run programma doen ? mij lijkt toch dat je dan veel kcals verbrand en dan val je weer af ? dan is nou juist niet de bedoeling![]()
Bedankt DB, doet me goedGoed getraind weer, en inderdaad bijna 10 kg bijgekomen is heel goed!

Inderdaad..bij Dumbbell Press voel ik die "stretch" veel meer in mijn borst, ik blijf deze nog even volhouden!Is niet de reden waarom de Dumbbell Press beter is.. De reden is de vele malen diepere ROM die je maakt.![]()
Top kerel! Squat weer lekker hoog volume , de deadlift gaat lekker. De dumbbell presses zullen je bench zeker omhoog krijgen. En 10kg is gewoon netjes! Nog 10 kilo en je bent ecto af.
Start to run is pokkesaai kerel. Lopen , stappen , lopen , stappen. Is goed als je niets van conditie hebt... Als je dat wel hebt is het gewoon saai xD.
Tenzij je natuurlijk 3 minuten voluit sprint , 3 mins rust , weer sprint etc. Maar dat is niet de bedoeling van het programma xD
Waarom wil je zo'n start 2 run programma doen ? mij lijkt toch dat je dan veel kcals verbrand en dan val je weer af ? dan is nou juist niet de bedoeling![]()
Hehe..inderdaad..''Veel'' , veel zal hij er iig niet verbranden. Sprintjes zou ik net wel doen. Maar cardio is natuurlijk wel goed om je vet weg te krijgen , alleen heeft Yosh gewoon geen vet xD, het zit allemaal in zijn hoofd!!!