XXL Nutrition

Yoshuba': From Zero to Hero!

im-0022shr-ssn.gif

• Topic Starter Topic Starter
Nogsteeds goed bezig hier! Begin je zelf al goed verschil te zien in de spiegel?
Bedankt maat, ik zie toch wel al progressie in de spiegel..traps beginnen eindelijk wat te komen:rolleyes:

Straks trainen na die ****ing vermoeiende week school!:wl:

Training Vrijdag 11 september. SetsxRepsxGewicht.

Below parallel squat

1x12x60kg
1x8x70kg
3x5x80kg
1x8x70kg

Dumbbell bench press > Weet nog niet hoe ik deze ga opbouwen..

1x12x15kg
1x8x16kg
1x6x16kg
1x7x15kg

Lateral pulldown > Zwak!:sad:

1x10x55kg
1x8x55kg
1x6x55kg

Deadlift > Heerlijk!:grinny:

1x12x60kg
3x8x75kg rep PR
1x8x70kg

Assistance oefeningen:

Dumbbell curl SS Cable pushdown with rope attachment

1x15x8kg
1x10x9kg SS 1x15x50kg 2x10x55kg
1x8x9kg

T-bar row

1x10x35kg
1x8x35kg
1x8x32,5kg

Dumbbell shoulder press SS Dumbbell rear lateral raises

1x10x14kg
2x8x14kg SS 3x12x6kg rep PR

Standing calf raises SS Seated calf raises > Word ik hier nu zwakker op?:dunno:

3x12x85kg SS 3x10x55kg

Commentaar: Hmh..niet helemaal tevreden over deze training, komt hoogstwaarschijnlijk omdat het na die vermoeiende week school was:grumble:
De deadlift ging super! Die gaat zeker mijn squat voorbij steken. De superset van standing&seated calf raises gaat minder goed als vroeger..raar:o

Off-topic: Hopelijk kan iedereen genieten van zijn weekend, want dat verdienen jullie wel! Vandaag op de weegschaal gestaan en de 66kg aangetikt..vet of spieren:dunno:

Vet of spieren maakt geen reet uit bro.
Je komt potverdomme aan en dat is ook nodig. Weet nog goed hoe je er als een 1000% ecto uitzag in het begin dat is al flink veranderd.
Van 57 naar 66 kg is bijna 10 kg gefeliciteerd.....

Je bent goed bezig bro en af en toe mindere trainingen voor je gevoel horen erbij!

Je komt potverdomme aan en dat is ook nodig. Weet nog goed hoe je er als een 1000% ecto uitzag in het begin dat is al flink veranderd.

Je bent goed bezig bro en af en toe mindere trainingen voor je gevoel horen erbij!

100% mee eens!

Daarbij: Je kunt niet elke training gewicht erbij gooien, soms gaat een training wat minder - en dat geeft niet. Kijk naar de grote lijn: die gewichten gaan echt wel omhoog!

+1 voor de 2 hierboven.. alsnog een pr gezet hoor moet je trots op zijn :)

ja nog steeds een goede training waar je niet over hoeft te klagen yosh!

Niet klagen Yosh! BEUKEN!

Inderdaad ga zo door!:clap:

Je gaat goed man, houden zo.

en maar blijven drammen op dat vet :p laat het nu eens liggen ... wat jij wilt is bijkomen, dus ook vet, toch zal het me verbazen want jij bent nog altijd droog als wat.

btw je zegt dat je zwakker wordt op die calf raises, maar die oefening heb je als laatste gedaan, en als je kijkt hoeveel sets je op de vorige oefeningen doet ... vb squats, 6 sets. damn

ik wil gewoon zeggen dat ik zeker geen energie meer zou hebben voor die calf raises op het einde :p dus niet mee inzitten

en het werd wel eens gezegd, maar missschien moet je eens je bench/dumbbell press eerst doen, dan squat, als je wilt dat je daarop gaat beter vooruit gaat.
want squats zijn nu al erg sterk, mss even focussen op iets anders ?

Dumbbell bench press is sws veel lastiger omdat de dumbbells nog meer uit balans kunnen raken en zeker een aanrader om enigzins verder te komen met je bench

Goede training gewoon lekker doorgaan niet te veel naar je eigen statts kijken die komen vanzelf

+1 voor de 2 hierboven.. alsnog een pr gezet hoor moet je trots op zijn :)
Bedankt..waarschijnlijk zit het gewoon allemaal in mijn hoofd van dat vet!;)
ja nog steeds een goede training waar je niet over hoeft te klagen yosh!

Je gaat goed man, houden zo.
Thnx! Zijn jullie soms ook zoals mij begonnen? Is wel leuk om jullie geschiedenis zo'n beetje te weten!:D
en maar blijven drammen op dat vet :p laat het nu eens liggen ... wat jij wilt is bijkomen, dus ook vet, toch zal het me verbazen want jij bent nog altijd droog als wat.

btw je zegt dat je zwakker wordt op die calf raises, maar die oefening heb je als laatste gedaan, en als je kijkt hoeveel sets je op de vorige oefeningen doet ... vb squats, 6 sets. damn

ik wil gewoon zeggen dat ik zeker geen energie meer zou hebben voor die calf raises op het einde :p dus niet mee inzitten

en het werd wel eens gezegd, maar missschien moet je eens je bench/dumbbell press eerst doen, dan squat, als je wilt dat je daarop gaat beter vooruit gaat.
want squats zijn nu al erg sterk, mss even focussen op iets anders ?
Hmh..een wijze post loastres, inderdaad misschien eens de squat als 2de of zelfs 3de oefening doen. Morgen uitproberen!
Dumbbell bench press is sws veel lastiger omdat de dumbbells nog meer uit balans kunnen raken en zeker een aanrader om enigzins verder te komen met je bench

Goede training gewoon lekker doorgaan niet te veel naar je eigen statts kijken die komen vanzelf
Ok, got it bro!

Waarschijnlijk deze avond eens met Start to run beginnen met mijn moeder..ben eens benieuwd:rolleyes:

Top kerel! Squat weer lekker hoog volume , de deadlift gaat lekker. De dumbbell presses zullen je bench zeker omhoog krijgen. En 10kg is gewoon netjes! Nog 10 kilo en je bent ecto af :D.

Bedankt..waarschijnlijk zit het gewoon allemaal in mijn hoofd van dat vet!;)

Thnx! Zijn jullie soms ook zoals mij begonnen? Is wel leuk om jullie geschiedenis zo'n beetje te weten!:D

Hmh..een wijze post loastres, inderdaad misschien eens de squat als 2de of zelfs 3de oefening doen. Morgen uitproberen!

Ok, got it bro!

Waarschijnlijk deze avond eens met Start to run beginnen met mijn moeder..ben eens benieuwd:rolleyes:

Start to run is pokkesaai kerel. Lopen , stappen , lopen , stappen. Is goed als je niets van conditie hebt... Als je dat wel hebt is het gewoon saai xD.

Tenzij je natuurlijk 3 minuten voluit sprint , 3 mins rust , weer sprint etc. Maar dat is niet de bedoeling van het programma xD

Goed getraind weer, en inderdaad bijna 10 kg bijgekomen is heel goed!

Is niet de reden waarom de Dumbbell Press beter is.. De reden is de vele malen diepere ROM die je maakt. :)

Top kerel! Squat weer lekker hoog volume , de deadlift gaat lekker. De dumbbell presses zullen je bench zeker omhoog krijgen. En 10kg is gewoon netjes! Nog 10 kilo en je bent ecto af :D.

Start to run is pokkesaai kerel. Lopen , stappen , lopen , stappen. Is goed als je niets van conditie hebt... Als je dat wel hebt is het gewoon saai xD.

Tenzij je natuurlijk 3 minuten voluit sprint , 3 mins rust , weer sprint etc. Maar dat is niet de bedoeling van het programma xD

Waarom wil je zo'n start 2 run programma doen ? mij lijkt toch dat je dan veel kcals verbrand en dan val je weer af ? dan is nou juist niet de bedoeling ;)

Waarom wil je zo'n start 2 run programma doen ? mij lijkt toch dat je dan veel kcals verbrand en dan val je weer af ? dan is nou juist niet de bedoeling ;)

''Veel'' , veel zal hij er iig niet verbranden. Sprintjes zou ik net wel doen. Maar cardio is natuurlijk wel goed om je vet weg te krijgen , alleen heeft Yosh gewoon geen vet xD, het zit allemaal in zijn hoofd!!!

Goed getraind weer, en inderdaad bijna 10 kg bijgekomen is heel goed!
Bedankt DB, doet me goed:)
Is niet de reden waarom de Dumbbell Press beter is.. De reden is de vele malen diepere ROM die je maakt. :)
Inderdaad..bij Dumbbell Press voel ik die "stretch" veel meer in mijn borst, ik blijf deze nog even volhouden!

''Veel'' , veel zal hij er iig niet verbranden. Sprintjes zou ik net wel doen. Maar cardio is natuurlijk wel goed om je vet weg te krijgen , alleen heeft Yosh gewoon geen vet xD, het zit allemaal in zijn hoofd!!!
Hehe..inderdaad..
Ben dus gaan lopen met mijn moeder..

Eerst 2 minuten joggen, 1 minuut stappen, 3 minuten joggen, 1 minuut stappen..

Toen had ik er genoeg van en heb ongeveer 6 keer 15 seconden gesprint en 30 seconden gestapt.

Niet teveel gedaan maar toch eens leuk:)

Fijne avond beesten!

Terug
Naar boven