MuscleMeat

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Nice sqautting my man :D!

Denk aan de hipdrive he bij je squat, ik kan het niet goed zien, maar dat is alles wat nog even heb toetevoegen haha.
 
Hehe..geen probleem markrot, we zijn hier voor elkaar te helpen!:)

Als ik mijn kuiten train doe ik het als volgt:

1 setje Standing calf raises in de smith met een step-up bankje voor een extra grote ROM.

smith_calf1.jpg

Dit is dus zo'n bankje:
101309.image0.jpg

Daarna stap ik naar de Seated calf raise, rust ik ongeveer 10 seconden uit en doe ik de oefenining op dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daarna rust ik ongeveer 1 minuut en doe ik nog een superset en dat herhaal ik dan nog 1 keer.

Hopelijk heb je er wat aan!:thumbup:

Ahzo, helemaal duidelijk!

Filmpjes zien er trouwens goed uit. Enige opmerking inderdaad is een smallere grip op de MP, ongeveer schouderbreedte. Dan kun je als het goed is meer tillen.

Explosiever hoeft de uitvoering naar mijn mening niet, het blijft natuurlijk de bb manier van trainen door spierspanning te houden, ipv met behulp van explosieve kracht het dode punt te overwinnen, je zit zeker niet te langzaam met je uitvoering.
 
Ahzo, helemaal duidelijk!

Filmpjes zien er trouwens goed uit. Enige opmerking inderdaad is een smallere grip op de MP, ongeveer schouderbreedte. Dan kun je als het goed is meer tillen.

Explosiever hoeft de uitvoering naar mijn mening niet, het blijft natuurlijk de bb manier van trainen door spierspanning te houden, ipv met behulp van explosieve kracht het dode punt te overwinnen, je zit zeker niet te langzaam met je uitvoering.

Njaaaaaaaaah, zou dat niet helemaal zeggen..
Door explosier te zijn stimuleer je meer 'fast-twitch' spiervezels.
 
Barbell curl - 3 werksets
Hammer curl - 3 werksets
Cable curl - 3 werksets
Barbell wrist curl - 3 werksets


wil jij stiekem een superdude worden?:D

bijna 40% van je Pull gedeelte zijn Curls, hehe..
Ik weet het..maar ik wil echt iets aan mijn biceps doen:sad:...Ik zou misschien die cable curl naar 2 sets kunnen brengen en de BB wrist curl ook (al is die wel voor de pols/onderarmen)?
 
Wat valt er nog meer te doen voor je biceps dan curlen? :p
 
Ik weet het..maar ik wil echt iets aan mijn biceps doen:sad:...Ik zou misschien die cable curl naar 2 sets kunnen brengen en de BB wrist curl ook (al is die wel voor de pols/onderarmen)?

Ik vind dat je nog te weinig massa hebt om echt te kunnen zeggen dat je biceps achterlopen eerlijk gezegd. Denk ook niet dat ze zomaar meer gaan groeien als je wat meer curls doet. Less = more?
 
Wat valt er nog meer te doen voor je biceps dan curlen? :p
Geen idee?..Synthol?..:P
Ik vind dat je nog te weinig massa hebt om echt te kunnen zeggen dat je biceps achterlopen eerlijk gezegd. Denk ook niet dat ze zomaar meer gaan groeien als je wat meer curls doet. Less = more?
Hmh..dit kan inderdaad waar zijn maar toch weet ik dat ze wat achterlopen op mijn andere delen, heb ook al vaak de opmerking daarover gehad. Wie weet heb ik gewoon niet zo'n aanleg voor grote biceps dus het wordt afwachten en hard trainen!

Dus als je aanpassingen hebt aan het schema gelieve ze dan in het topic te posten, alleen als je er echt iets van weet s.v.p.!:)
 
Ik vind het wel slim om nu (al) achterlopende delen extra hard aan te pakken. Voorkomen is beter dan genezen...
 
Geen idee?..Synthol?..:P

Hmh..dit kan inderdaad waar zijn maar toch weet ik dat ze wat achterlopen op mijn andere delen, heb ook al vaak de opmerking daarover gehad. Wie weet heb ik gewoon niet zo'n aanleg voor grote biceps dus het wordt afwachten en hard trainen!

Dus als je aanpassingen hebt aan het schema gelieve ze dan in het topic te posten, alleen als je er echt iets van weet s.v.p.!:)

less = more

je hoeft toch niet extra veel oef in een sessie te doen. doe ze dan wat vaker in de week.

1 a 2 oef zijn meer dan voldoende voor de biceps...
 
Deadlift is toch voor je biceps? ??? (:roflol:)
 
ziet er goed uit schematje, ben benieuwd hoe het je bevalt.
alleen wel veeeel voor biceps
 
Back
Naar boven