- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
je stijgt in gewichten, maar hoe zit het me je bodyweight?![]()
+1. Nice gewerkt Yoshy!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is al eerder gezegd: Voeding is NIET off-topic!
Verder, een leuke training. Je zegt het zelf al: Je stijgt gestaag in de gewichten, dus het gaat prima.. Volhouden nu!
Bedankt! Morgen ga ik me wegen..ben benieuwd

Bedankt! Morgen ga ik me wegen..ben benieuwd
@ Kwark, Jij gaat ook hard beuken man! Verbaas ons eens allemaal met de kuur!
Hehe...68kg gaat het heus niet zijn, 1kg in één week zou een beetje teveel zijn

Ja, ik train er nog elke week 3 dagen!Train jij nog in oxygen in eke? Vanaf volgende week ga ik daar ook, welke dagen en uren ga je? We kunnen dan misschien eens te samen gaan als je dat goed vind![]()

Wait wut? Bedoel je mijn creatine inname?
Hehe...68kg gaat het heus niet zijn, 1kg in één week zou een beetje teveel zijn![]()
...Eigenlijk 69,2kg maar had al veel gedronken en nog niet goed naar het toilet geweest dus vandaar -1kg.
Nu zat ik ermee te lachen dat 68kg teveel zou zijn en komt het erop neer dat ik deze morgen 68,2kg woog...Eigenlijk 69,2kg maar had al veel gedronken en nog niet goed naar het toilet geweest dus vandaar -1kg.
Misschien speelt is de creatine hier de oorzak van?![]()

Heb niet zo'n zin te gaan zoeken , dus vraag het gewoon hier..hoelang ben je Yosh?
Prettig weekend alvast!![]()

Even wat informatie:Heb niet zo'n zin te gaan zoeken , dus vraag het gewoon hier..hoelang ben je Yosh?
Prettig weekend alvast!![]()
Thnx

Hmm...Ik heb alleen nog maar de EZ-bar gewogen (8kg) omdat ik de rest van die barbells toch niet gebruik maar pak anders zo'n barbell mee naar de weegschaal die bij de stretchstoelen staan en weeg hem af.Nog een klein vraagje, yosh. Die barbells die naast de gewichten hangen in dat rekje, hoeveel wegen die? Want die zijn toch kleiner dan de barbells van de bench? Van de bench wegen ze 20 kg, veronderstel ik? En 70 kg wegen is al mooi op 15 jarige leeftijd.

On-topic: Ooh...slecht nieuws, ik heb binnenkort voor L.O. een looptest (20 minuten lopen) en zou graag toch nog redelijk wat punten willen scoren want mijn conditie is door het vermijden van cardio niet wat het zou moeten zijn of geweest is...Wat zou ik kunnen eten voor ik ga lopen? Iets waar ik echt een goede prestatie kan neerzetten. Ik heb nog een sample Unleash V2 en RPM maar die dingen zijn 18+ en lijken me niet echt nuttig voor deze situatie.

Inderdaad, meer focus is zeker aanwezig maar heb je geen last om in slaap te vallen na het gebruik van RPM? Ik dus wel, zelfs alsik RPM neem in de ochtend...Je zou de RPM samples kunnen gebruiken voor de test zelf. Ik heb ook een sample geprobeerd en ik had er echt veel meer energie door. zit ook gedeeltelijk tussen de oren.![]()
Inderdaad, meer focus is zeker aanwezig maar heb je geen last om in slaap te vallen na het gebruik van RPM? Ik dus wel, zelfs alsik RPM neem in de ochtend...
Misschien gewoon wat Isomax (snelle KH) of DextroJuice?
goed ontbijt, beetje dextrojuice en wellicht zo'n booster.
ik zou me er niet al te druk om maken, wellicht een keertje 'oefenen'.