Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Het is al eerder gezegd: Voeding is NIET off-topic! ;)

Verder, een leuke training. Je zegt het zelf al: Je stijgt gestaag in de gewichten, dus het gaat prima.. Volhouden nu!

je stijgt in gewichten, maar hoe zit het me je bodyweight?:D

Bedankt! Morgen ga ik me wegen..ben benieuwd:)

@ Kwark, Jij gaat ook hard beuken man! Verbaas ons eens allemaal met de kuur!

Nou weegze ik hoop voor je dat je 68kg aantikt ;)

Train jij nog in oxygen in eke? Vanaf volgende week ga ik daar ook, welke dagen en uren ga je? We kunnen dan misschien eens te samen gaan als je dat goed vind ;)

yosh hoe zit het nou met jou kuur?

• #1.448
Hehe...68kg gaat het heus niet zijn, 1kg in één week zou een beetje teveel zijn:P
Train jij nog in oxygen in eke? Vanaf volgende week ga ik daar ook, welke dagen en uren ga je? We kunnen dan misschien eens te samen gaan als je dat goed vind ;)
Ja, ik train er nog elke week 3 dagen!
- woensdag : meestal rond 15u15 begin ik.
- vrijdag : is na school en meestal rond 18u15.
- zondag : rond 10u15 sta ik al te squatten!
Verder neem ik ook altijd een sauna, echt een aanrader! Volgende week ga ik dinsdag rond 18u15 trainen ipv woensdag omdat de gym woensdag gesloten is!
Ik zie je daar binnekort wel eens maar als ik bezig ben met trainen ben ik wel gefocust en babbel ik totaal niet veel, tussen de sets of oefeningen door kan het natuurlijk wel eens maar wel met haast!:P
yosh hoe zit het nou met jou kuur?
Wait wut? Bedoel je mijn creatine inname?
Ja dat gaat wel goed, merk er wel niet zoveel van omdat ik al best veel biefstuk eet.
- trainingsdagen : 's morgens voor het ontbijt 5gr creatine met 10gr Isomax (snelle KH) en na de training nog eens 5gr creatine met 28gr dextrose
- rustdagen : 's morgens voor het ontbijt 5gr creatine met 10gr Isomax (snelle KH)
Maar ik merk wel dat ik wat voller kom te staan..

• #1.449

Hehe...68kg gaat het heus niet zijn, 1kg in één week zou een beetje teveel zijn:P

Nu zat ik ermee te lachen dat 68kg teveel zou zijn en komt het erop neer dat ik deze morgen 68,2kg woog:o...Eigenlijk 69,2kg maar had al veel gedronken en nog niet goed naar het toilet geweest dus vandaar -1kg.
Misschien speelt is de creatine hier de oorzak van?:P

Met creatine houdt je wel vocht vast, maar alsnog nice!:D

Nu zat ik ermee te lachen dat 68kg teveel zou zijn en komt het erop neer dat ik deze morgen 68,2kg woog:o...Eigenlijk 69,2kg maar had al veel gedronken en nog niet goed naar het toilet geweest dus vandaar -1kg.
Misschien speelt is de creatine hier de oorzak van?:P

Heb je nou 69,2 of 68,2 op die weegschaal gezien?
Zelf er een kilo'tje aftrekken want... kan natuurlijk niet ;)

Van creatine kun je makkelijk een kilo vocht vasthouden is heel verschillend hoe er op gereageerd wordt.

Heb niet zo'n zin te gaan zoeken , dus vraag het gewoon hier..hoelang ben je Yosh?

Prettig weekend alvast!:D

Nog een klein vraagje, yosh. Die barbells die naast de gewichten hangen in dat rekje, hoeveel wegen die? Want die zijn toch kleiner dan de barbells van de bench? Van de bench wegen ze 20 kg, veronderstel ik? En 70 kg wegen is al mooi op 15 jarige leeftijd.

• #1.455
Heb niet zo'n zin te gaan zoeken , dus vraag het gewoon hier..hoelang ben je Yosh?

Prettig weekend alvast!:D
Even wat informatie:

Leeftijd: 15.
BF: 10% > 7-puntsmeting
Lengte: 1m74.
Gewicht: 68,2.
Doel: Kracht en Massa. 70kg wegen voor 18/12/09 de dag van mijn operatie.

Fijn weekend!
Thnx:)
Nog een klein vraagje, yosh. Die barbells die naast de gewichten hangen in dat rekje, hoeveel wegen die? Want die zijn toch kleiner dan de barbells van de bench? Van de bench wegen ze 20 kg, veronderstel ik? En 70 kg wegen is al mooi op 15 jarige leeftijd.
Hmm...Ik heb alleen nog maar de EZ-bar gewogen (8kg) omdat ik de rest van die barbells toch niet gebruik maar pak anders zo'n barbell mee naar de weegschaal die bij de stretchstoelen staan en weeg hem af.
Hopelijk wegen die Olympic barbells 20kg want anders kan ik mooi wat gewicht van mijn oefeningen trekken!:P
Prettig weekend nog!

On-topic: Ooh...slecht nieuws, ik heb binnenkort voor L.O. een looptest (20 minuten lopen) en zou graag toch nog redelijk wat punten willen scoren want mijn conditie is door het vermijden van cardio niet wat het zou moeten zijn of geweest is...Wat zou ik kunnen eten voor ik ga lopen? Iets waar ik echt een goede prestatie kan neerzetten. Ik heb nog een sample Unleash V2 en RPM maar die dingen zijn 18+ en lijken me niet echt nuttig voor deze situatie.

On-topic: Ooh...slecht nieuws, ik heb binnenkort voor L.O. een looptest (20 minuten lopen) en zou graag toch nog redelijk wat punten willen scoren want mijn conditie is door het vermijden van cardio niet wat het zou moeten zijn of geweest is...Wat zou ik kunnen eten voor ik ga lopen? Iets waar ik echt een goede prestatie kan neerzetten. Ik heb nog een sample Unleash V2 en RPM maar die dingen zijn 18+ en lijken me niet echt nuttig voor deze situatie.

Je zou de RPM samples kunnen gebruiken voor de test zelf. Ik heb ook een sample geprobeerd en ik had er echt veel meer energie door. zit ook gedeeltelijk tussen de oren. :D

• #1.457
Je zou de RPM samples kunnen gebruiken voor de test zelf. Ik heb ook een sample geprobeerd en ik had er echt veel meer energie door. zit ook gedeeltelijk tussen de oren. :D
Inderdaad, meer focus is zeker aanwezig maar heb je geen last om in slaap te vallen na het gebruik van RPM? Ik dus wel, zelfs alsik RPM neem in de ochtend...

Misschien gewoon wat Isomax (snelle KH) of DextroJuice?

Hmm... Ik zou ongeveer hetzelfde doen als voor een krachttraining: Een uurtje ervoor veel trage carbs. Net voordat je begint lijkt dextrojuice mij een goed idee'tje en misschien wat dextrotabletjes ofzo in je zak meepakken voor onderweg?

Inderdaad, meer focus is zeker aanwezig maar heb je geen last om in slaap te vallen na het gebruik van RPM? Ik dus wel, zelfs alsik RPM neem in de ochtend...

Misschien gewoon wat Isomax (snelle KH) of DextroJuice?

Goed ontbijt, beetje dextrojuice en wellicht zo'n booster.
Ik zou me er niet al te druk om maken, wellicht een keertje 'oefenen'.

Terug
Naar boven