Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

nice, en hard gewerkt maar te intens, makker.
 
Damn , in deadlift zit er zeker nog een stuk meer in! Ooit al eens je 1RM getest? ik gok easy 140-150.

Zieke rear delt raises ook!

Dat optrekken moetn og beter , maar gewoon blijven oefenen. Heb vroeger ook nog met assisted weight gedaan. Moet wel zeggen dat ik meer vooruitgang had toen ik zonder assisted weight deed. Als was het maar 1x en na 2minutennog 1x :').
 
Training vrijdag 13 november. SetsxRepsxGewicht.

Push-dag

Barbell overhead press

1x6x25kg
1x8x30kg
2x6x35kg
1x8x30kg

> Netjes! K'ben heel erg tevreden over de overhead press vandaag! Komt ook omdat ik hem nu eens als eerste oefening deed...dit zorgde overigens wel voor negatieve gevolgen op andere oefeningen!

Dumbbell lateral raises

3x10x7kg

> Mooi en gecontroleerd uitgevoerd, tevreden!:)

Dumbbell bench press

1x10x15kg
1x6x18kg
2x5x18kg

> Dit was dus het gevolg van de overhead press..

Incline bench press

1x5x45kg
1x4x45kg
1x3x45kg

> Deze ging ook best slecht:thumbdown:

Dumbbell incline flyes

1x8x12kg
1x6x12kg
1x8x12kg

> Lekker! De uitvoering zit goed!:thumbup:

Tricep dips

1x6xlichaamsgewicht
2x4xlichaamsgewicht

> Ik voelde het al dat ik wat minder herhalingen zou kunnen maken, k'heb toch alles gegeven!:D

Skull crushers

1x8x25,5kg
1x5x25,5kg
2x7x23kg

> Het cablestation was nog even bezet dus heb ik vlug nog een vierde setje gedaan, voelde goed!

Cable pushdown

1x8x60kg
1x7x60kg

> Na dat de toch wel buffe jongens klaar waren met het borst vol te pompen van de cable flyes heb ik toch nog mooi kunnen afsluiten!

Commentaar:
Het was lekker druk vandaag wat soms wel eens nadelig kan zijn! K'ben wel tevreden over de training behalve het borstwerk en de dips konden beter. Het volume zat goed!:)

Off-topic: Vandaag ook een grote overhoring van wiskunde gemaakt, peanuts!:D Nu gaan we lekker het weekend induiken, prettig weekend!:zzz:
 
On-topic: Cheers @ creatine...68,7kg BW:)..
 
De magische 70kg komt eraan zo te zien
 
Ik snap niet dat je dit schema doet, hoezo niet gewoon een makkelijke 3 of 4 daagse split met bijvoorbeeld borst biceps rug triceps schouders traps abs benen
 
Ik snap niet dat je dit schema doet, hoezo niet gewoon een makkelijke 3 of 4 daagse split met bijvoorbeeld borst biceps rug triceps schouders traps abs benen
En wat is precies jouw onderbouwing dat dit schema niet goed zou zijn? Dit is imo ook een 3 daagse soort van split...
 

De magische 70kg komt eraan zo te zien
Thnx! Die 70kg zit er misschien wel in ja!:)

+1. Nais heur.
Bedankt animals!:D

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Griptraining zaterdag 14 november. SetsxSecondenxGewicht.

Barbell static holds

4xFx105kg

Dumbbell static holds

4xFx36kg

Two handed pinch holds

4xFx30kg PR!

En dan nog weighted plank holds gedaan en nog wat buikwerk.

Commentaar:
Lekker kort! Veel gebabbeld ook...:o
 
Hebben jullie 30kg plates :eek: die wil ik ook xD
 
Training zondag 15 november. SetsxRepsxGewicht.
Training zondag 8 november. SetsxRepsxGewicht.

Benen-dag

Below parallel squat

1x10x60kg
1x8x70kg
1x6x80kg
1x5x82,5kg
2x4x82,5kg

> Great! Volgende keer 3x5x82,5kg pakken!:)
Benen-dag

Below parallel squat

1x10x60kg
1x6x70kg
1x6x80kg
2x5x82,5kg
1x4x82,5kg

> 3x5x82,5kg is niet gelukt maar toch 1 rep meer!:D

45° leg press

3x8x150kg

> Quads waren aan het branden!

Seated leg extensions

3x10x60kg

Romanian deadlift SS Hyperextension 45-degree

3x8x70kg SS 3x12x26kg VPR

> Hmm...mijn onderrug voelt helemaal niet optimaal aan tijdens de RDL...het is me toch wel een harde oefening!

Standing calf raises SS Seated calf raises

2x10x115kg
1x8x115kg SS 1x12x60kg 2x6x60kg

> Tijdens de eerste zet seated calf raises schoot er een kramp in mijn linkerkuit..toch nog doorgezet en er een mooie set van gemaakt!:)

Seated calf presses

1x20x197kg VPR
1x15x205kg PR

EZ-bar curls

1x8x25,5kg
1x8x23kg
2x6x23kg

> Soms een beetje gebruik gemaakt van momentum:o..

Commentaar:
Benen-dag is afzien! Ik hou er gewoon van om pijn te lijden tijdens een training, ik ben tevreden!:) De pijn in mijn onderrug door RDL is mij toch nog een mysterie...

Off-topic: Net 215gr roze zalmfilet met 435gr spinazie en 235gr zoete aardappelen gegeten, t'heeft gesmaakt!:D Prettige zondagnamiddag nog!
 
Beestige training makker! Maar zoveel volume squatten is nergens voor nodig kerel.
 
Reps zijn OK imo, maar 5 sets is meer dan zat. Meer kilo's idd. Vraag er een goeie spotter bij.
 
Reps zijn OK imo, maar 5 sets is meer dan zat. Meer kilo's idd. Vraag er een goeie spotter bij.

Het is niet erg dat hij veel setjes Squat, maar als je toch zoveel setjes maakt kun je net zo goed minderen in assistance trainingen. (lijkt me beter dan minderen met Squat)
 
Back
Naar boven