- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Deze middag wordt het nog een beetje leren en lekker chillen
Fijne zondagnamiddag!Thnx 010!Goeie training, eindelijk die squat verhoogt hopelijk kan je dit hoge niveau volhouden !
Bedankt, ongeveer 60 minutennette squat en leg press !
vraagje, hoelang heeft die training zo in totaal geduurd ?
Hehe..aangepast

in een zone waar 24/7 thee word gedronken

Hmm, nu krijg ik zin in thee!in een zone waar 24/7 thee word gedronken
nice training yosh
dan moet je eerst in de ''zone'' komen

Juist, ik moet niet klagenAch die 2de training voelt minder omdat je vorige zoveel PR's bevatte :').
Volgende keer beter , een PR per training is niet slecht he![]()

Thnx, jij gaat ook lekker man!toch een nette training hoor!
niet zeuren.
lekker doorknallen <3
Hmm..is inderdaad een mogelijkheid, ik zal eens kijken of wij zoiets hebben! Bedankt!Ik denk dat de helft hier wel zit te pielen met BOR/yates.
Mooie DL, volgende keer maar matjes gebruiken tegen het lawaai, is ook beter voor de stang.
Neen, het was Leen, die bruine (de eigenares eigenlijk)...onze gym is helemaal niet hardcore...Haha, was het die blonde? Lekker wijf wel hé! Mij hebben ze tot nu toe altijd gerust gelaten als ik aan het deadliften ben, gelukkig maar. PR op deadlift = goede training imo. Je moet echt niet ontevreden zijn!
Yates rows, zijn volgens mij juist WEL parallel met de grond.Hmh..ik ben er dus achter gekomen dat ik niet echt parallel met de grond ben tijdens de 'BOR' en dat het dus meer Yates rows waren die ik voortdurend deed...ik voel mijn lats wel veel beter nu dus ik ga me aan deze techniek van uitvoering houden.

K'ben benieuwd hoeveel mijn lichaamsgewicht morgen gaat zijn!