TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De totale training was wel OK alhoewel bijna alle oefeningen een beetje leden onder het zware DL'en, maar dat kan mij niet schelen..zwaar compounds liften is wat ik moet doen!
Ik ga denkik iets lager gaan in gewicht bij sommige bicepsoefeningen en ze gewoon volledig geconcentreerd en traag doen..
Commentaar:
Cheers! De deadlift is alweer met meer gewicht!De totale training was wel OK alhoewel bijna alle oefeningen een beetje leden onder het zware DL'en, maar dat kan mij niet schelen..zwaar compounds liften is wat ik moet doen!
Ik ga denkik iets lager in gewicht gaan en al mijn bicepsoefeningen gewoon volledig geconcentreerd en traag doen..
Off-topic: Pff..k'zit alweer in de studieperiode..maar nu ga ik lekker anabool eten! Roze zalmfilet met spinazie en zoete aardappelen, smakelijk!![]()

Eerst heb je het over dat compounds de shit zijn, vervolgens zeg je dat je gaat minderen in compounds gewicht en je gaat richten op biceps
Verder goeie PR

volgens mij gaat 'ie z'n biceps met lagere gewichten doen![]()
.. ik ben een beetje een ezel vandaag xD, ach leesfoutje kan gebeuren 
Netjes hoor, die PR! Je staat al gelijk met mij op de deadlift! :O
Nice pr dude
Gewoon blijven gaan op die compounds, biceps groeien wel mee hehe![]()
Ziet er goed uit Yosh! Je gaat hard vooruit op die deadlift![]()
Lees ik die getallen bij de DL nou goed?Netjes jongen!
Bedankt allemaal! De deadlift gaat inderdaad enorm goed!

..
...K'heb toch alles gegeven dus hopelijk ga ik groeien!

Goede training, maar bij de wristcurls kun je beter 20-100hh maken om ze echt te laten branden.![]()