Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, maar dat zal niet lukken, ik ga trainen rond 18u30, beuken maar hé!Sterke trainingen yosh! Als je het morgen ziet zitten, rond kwart na 1 zijn ik en jonas in de gym te vinden![]()
Ga ik zeker doen!ben benieuwd naar pics, zeker maken voor de operatie !

Vooral die SlimGuide wordt slecht beoordeeld, aangezien het gewoon een plastic tang is.Yosh, was jij tevreden met die vetpercentagemeter van XXL? Zit te denken of ik hem ook zal bestellen, maar bij een aantal meters op XXL staan hele slechte recensies..
Enig idee over die defender fat caliper?Vooral die SlimGuide wordt slecht beoordeeld, aangezien het gewoon een plastic tang is.
Het gaat erom wat je er mee kunt...
Je kunt er
Ik heb die defender al een tijdje, maar ik ben er niet zo heel erg tevreden over. Het is namelijk erg moeilijk om zelf goed te meten. Je krijgt wel een ruwe schatting hoe hoog je percentage is maar het beste is toch om het bij je sportschool te laten doen door een ervaren iemand. Ik gebruik nu meestal de spiegel als fat caliper.

Thnx.
Neen, vergetenGoed getraind.. heb je een filmpje van die Romanian Deadlift omdat je de dacht dat je hem niet goed uitvoert
...volgende benen-training komen er zeker en vast filmpjes want dat wordt dan ook mijn laatste wheeltrainining...16 februarilight weight!
lekkere gewichten yosh, wanneer word je 16 trouwens?

16 februari
Off-topic: Morgen nog een halve dag naar school en dan beginnen de examens..ik zie het eigenlijk wel zitten!![]()
nu al