- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Netjes! Misschien dat ik ze me ook ga aanschaffen als ik terug kan beginnen met liften na mijn revalidatie.Goed bezig biatch!
je gaat toch nog wel je 1rm's testen voor je operatie?
Heb trouwens gister de belt (€40) en pols wraps (wit met rood €10) van rumble store ontvagen, echt een aanrader!
Netjes! Misschien dat ik ze me ook ga aanschaffen als ik terug kan beginnen met liften na mijn revalidatie.
Hmm..ik weet het niet, vrijdag is het nog een push-dag, zondag een benen-dag en dan woensdag de laatste pull-dag. Misschien doe ik dinsdag nog iets extra. Donderdag (= de dag dat ik word opgenomen in het ziekenhuis) ga ik overigens ook nog eens hard kuiten trainen en misschien borst en triceps..ik weet het zo nog niet.
Misschien weet iemand iets waar ik me zo zwaar mee kan belasten dat ik wel een lange tijd MOET rusten?

Kom een dagje langs. Dan gaan we Joke-lopen, dumble holds, jumpsquats etc. doen en natuurlijk een paar medleys en dan ben je zo zwaar belast dat je wel moet rusten.![]()

Misschien weet iemand iets waar ik me zo zwaar mee kan belasten dat ik wel een lange tijd MOET rusten?

Komt in orde!

Dat zou ik wel eens willen doen ja..spijtig genoeg is het veels te verKom een dagje langs. Dan gaan we Joke-lopen, dumble holds, jumpsquats etc. doen en natuurlijk een paar medleys en dan ben je zo zwaar belast dat je wel moet rusten.![]()
..Idd, Oxygen zou wel een 2de squatrack kunnen gebruiken!Het was fijn je eens te ontmoeten, techniek van deadlift blijft ook als het zwaar wordt zeer goed. Wel pech dat het squatrack zo populair was vandaagLaat me weten wanneer je nog eens gaat hé!
Hm..dit lijkt me wel interessant maar ik ga volgens mij gewoon mijn normale schema aanhouden maar dan misschien dinsdag en donderdag nog wat extra doen. Donderdag zoiezo nog eens hard kuiten trainen en misschien wel ook benen als die al herstelt zijn en borst en triceps.4 Setjes 30-reppers squat, nadat je 4 sets 30-reppers walking lunges hebt gedaan... gevolgd door 4 sets 30-reppers standing gluteus. Beetje legcurlen en legextensions er achteraan (die laatste ook 4 sets met elk 30-reps) en de die-hard doet er nog wat legpresses bij (korte beweging en explosief uitstoten). Kuiten om de training af te maken.
Als je de volgende dag überhaupt nog kan lopen heb je de boel te licht aangepakt
(Ik kom meestal strompelend de gym uit)
Ik doe deze training 2x in de week... laatste keer zonder legpress....