XXL Nutrition

Yoshuba': From Zero to Hero!

Mooie Squat jonkie!

Jij blijft ook maar gaan! Goed bezig man!

Succes met je examens bro. Je doet er veel voor, dus dat gaat helemaal goed komen!

Hmm..yosh preacher curled zwaarder dan ik doe..:eek: Top hoor yosh! Aardig wat PR's gepakt ook voor 1 training:fire:

Gaat lekker hier Yosh! Mooi zo gozert.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.586
Training woensdag 9 december. SetsxRepsxGewicht.

Pull-dag

Deadlift

1x10x60kg
1x8x70kg
1x6x80kg
1x6x95kg
1x6x105kg VPR!
1x5x105kg

Bent-over barbell row

1x10x52,5kg
1x7x52,5kg
1x6x52,5kg
1x5x52,5kg

> Progressie!:thumbup:

Pull-ups with assisted weight

1x5xlichaamsgewicht -15kg
1x5xlichaamsgewicht -20kg
1x4xlichaamsgewicht -20kg
1x5xlichaamsgewicht -25kg

> Pfft..zwak...

Dumbbell one-arm rows

2x10x20kg
1x8x20kg

Dumbbell shrugs SS Barbell shrugs

1x12x32kg
2x10x32kg SS 2x8x80kg PR!

Dumbbell rear lateral raises

1x15x12kg
1x8x13kg
1x12x12kg

> Veel gecheat, maar volgens mij is dit effectief voor mij bij deze oefening.

Barbell curls

1x8x25kg
1x6x25kg
1x6x22,5kg

> 1 woord, teleurstellend!:(

Hammer curls

1x10x9kg
1x6x9kg

Cable curls

1x10x35kg
1x8x35kg

> Hmm...het lijkt erop dat ik van deze oefening meer baat heb en een beter gevoel heb in mijn biceps dan gewone barbell curls?!

Commentaar:
Een OK training, het bicepswerk was wel om te huilen..Vandaag ook Rah Rah Man ontmoet, een vriendelijke kerel, zijn uitvoering is goed en heeft best al wat massa!:thumbup:

Off-topic: Morgen examen Engels dus dat valt wel mee, zometeen gemarineerd rundsvlees met zoete aardappelen en spinazie eten, smakelijk!

Laatst bewerkt:
Goed bezig biatch!
je gaat toch nog wel je 1rm's testen voor je operatie?
Heb trouwens gister de belt (€40) en pols wraps (wit met rood €10) van rumble store ontvagen, echt een aanrader!

• #1.588
Goed bezig biatch!
je gaat toch nog wel je 1rm's testen voor je operatie?
Heb trouwens gister de belt (€40) en pols wraps (wit met rood €10) van rumble store ontvagen, echt een aanrader!
Netjes! Misschien dat ik ze me ook ga aanschaffen als ik terug kan beginnen met liften na mijn revalidatie.

Hmm..ik weet het niet, vrijdag is het nog een push-dag, zondag een benen-dag en dan woensdag de laatste pull-dag. Misschien doe ik dinsdag nog iets extra. Donderdag (= de dag dat ik word opgenomen in het ziekenhuis) ga ik overigens ook nog eens hard kuiten trainen en misschien borst en triceps..ik weet het zo nog niet.

Misschien weet iemand iets waar ik me zo zwaar mee kan belasten dat ik wel een lange tijd MOET rusten?

Vergeet geen filmpjes van Romanian Deadlift !! :D

Netjes! Misschien dat ik ze me ook ga aanschaffen als ik terug kan beginnen met liften na mijn revalidatie.

Hmm..ik weet het niet, vrijdag is het nog een push-dag, zondag een benen-dag en dan woensdag de laatste pull-dag. Misschien doe ik dinsdag nog iets extra. Donderdag (= de dag dat ik word opgenomen in het ziekenhuis) ga ik overigens ook nog eens hard kuiten trainen en misschien borst en triceps..ik weet het zo nog niet.

Misschien weet iemand iets waar ik me zo zwaar mee kan belasten dat ik wel een lange tijd MOET rusten?

Kom een dagje langs. Dan gaan we Joke-lopen, dumble holds, jumpsquats etc. doen en natuurlijk een paar medleys en dan ben je zo zwaar belast dat je wel moet rusten.:D

Het was fijn je eens te ontmoeten, techniek van deadlift blijft ook als het zwaar wordt zeer goed. Wel pech dat het squatrack zo populair was vandaag :p Laat me weten wanneer je nog eens gaat hé!

Kom een dagje langs. Dan gaan we Joke-lopen, dumble holds, jumpsquats etc. doen en natuurlijk een paar medleys en dan ben je zo zwaar belast dat je wel moet rusten.:D

Sick medleys :D

Ik zou gewoon rustig aan doen joh, hou gewoon je rust des te eerder ben je er van af lijkt me

4 Setjes 30-reppers squat, nadat je 4 sets 30-reppers walking lunges hebt gedaan... gevolgd door 4 sets 30-reppers standing gluteus. Beetje legcurlen en legextensions er achteraan (die laatste ook 4 sets met elk 30-reps) en de die-hard doet er nog wat legpresses bij (korte beweging en explosief uitstoten). Kuiten om de training af te maken.

Als je de volgende dag überhaupt nog kan lopen heb je de boel te licht aangepakt ;)
(Ik kom meestal strompelend de gym uit)
Ik doe deze training 2x in de week... laatste keer zonder legpress....

• #1.594
Vergeet geen filmpjes van Romanian Deadlift !! :D
Komt in orde!:)
Dat zou ik wel eens willen doen ja..spijtig genoeg is het veels te ver:(..
Het was fijn je eens te ontmoeten, techniek van deadlift blijft ook als het zwaar wordt zeer goed. Wel pech dat het squatrack zo populair was vandaag :p Laat me weten wanneer je nog eens gaat hé!
Idd, Oxygen zou wel een 2de squatrack kunnen gebruiken!
4 Setjes 30-reppers squat, nadat je 4 sets 30-reppers walking lunges hebt gedaan... gevolgd door 4 sets 30-reppers standing gluteus. Beetje legcurlen en legextensions er achteraan (die laatste ook 4 sets met elk 30-reps) en de die-hard doet er nog wat legpresses bij (korte beweging en explosief uitstoten). Kuiten om de training af te maken.

Als je de volgende dag überhaupt nog kan lopen heb je de boel te licht aangepakt ;)
(Ik kom meestal strompelend de gym uit)
Ik doe deze training 2x in de week... laatste keer zonder legpress....
Hm..dit lijkt me wel interessant maar ik ga volgens mij gewoon mijn normale schema aanhouden maar dan misschien dinsdag en donderdag nog wat extra doen. Donderdag zoiezo nog eens hard kuiten trainen en misschien wel ook benen als die al herstelt zijn en borst en triceps.
Dinsdag misschien wat oefeningen die ik nog nooit heb gedaan voor specifieke lichaamsdelen.

• #1.595
Training vrijdag 11 december. SetsxRepsxGewicht.

Push-dag

Barbell overhead press

1x8x25kg
1x8x30kg
1x6x35kg
1x6x32,5kg
1x6x30kg

Dumbbell lateral raises

1x10x8kg
1x8x8kg
1x8x8kg

Dumbbell bench press

1x8x15kg
1x8x18kg
1x4x18kg
1x5x17kg

> Pff..teleurstellend.

Incline bench press

1x8x40kg
1x5x40kg
1x6x40kg

Dumbbell incline flyes

1x7x12kg
1x6x12kg
1x6x11kg

Tricep dips

1x8xlichaamsgewicht
1x4xlichaamsgewicht
1x4xlichaamsgewicht + 1x2xlichaamsgewicht -10kg

Skull crushers

1x8x25,5kg
1x7x23kg
1x7x20,5kg
1x7x20,5kg

Cable pushdowns

1x6x60kg
1x6x55kg

Commentaar:
Ik heb aan deze training een goed gevoel overgehouden dus ben tevreden!

Off-topic: Nog 2 examens te gaan..volgende week is de laatste week dat ik kan trainen!

• #1.596
Beste medeloggers,

Op donderdag 17 december wordt ik om 17u in het ziekenhuis opgenomen voor mijn operatie.
Ik mag dan nog eten tot 12u00, maar dan mag ik niets meer eten omdat mijn maag 'leeg' moet zijn.

Nu zit ik nog te twijfelen..hoe ga ik mijn laatste week aanpakken dat ik kan trainen?
Zondag wordt het zoiezo nog een harde benen-training.

Ik zit te denken aan deze 2 opties:

A) Dinsdag : Push-dag ; Woensdag : Pull-dag ; Donderdag : Benen-dag

B) Dinsdag : Borst + voorkant en zijkant schouders ; Woensdag : Rug + achterkant schouders + Hamstrings ; Donderdag : Biceps + Triceps + Quadriceps + Kuiten

Laat me weten wat jullie hierover denken! Alvast bedankt!:)

Laatst bewerkt:
doe gewoon waar je zin in hebt, wat je leuk vind om te doen etc etc. niet vast houden aan een schema, pak dat maar weer op na je operatie..

echt k*t voor je die operatie, dus daarom zou ik gewoon alles doen waar je zin in hebt de laatste week, nog een paar keer lekker knallen op de oefeningen die je leuk vind!:thumb:

Eens met bovenstaande posts. Gewoon even lekker je gang gaan nu, en zodra je de nieuwe (wilde ouwe zeggen, maar dat past hier niet helemaal he ;)) bent knal je gewoon weer als een beest erop!

Niet trainen en gewoon vreten waar je zin in hebt. :p

Terug
Naar boven