Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero!

ik ben niet zeker van de kort opeenvolgende trainingen vlak voor de operatie., ik snap wel wat je wilt bereiken , maar misschien is het op de lange run beter voor je lichaam om met zoweinig mogelijk spierpijn op de operatie tafel te liggen.

je lichaam heeft namelijk al zijn energie nodig om te revalideren, en als je voor een lange tijd niet mag eten, heeft het mss zowiezo geen nut.

moest ik in jou plaats zijn zou ik ma,di en do niet zo zwaar trainen, met een laag gewicht alle spiergroepen laten contrageren. om je lichaam op de operatie-tafel volop aan de operatie voor te bereiden

maar dit is slechts mijn mening ;)
succes alvast en hopelijk is het een snelle revalidatie

ik ben niet zeker van de kort opeenvolgende trainingen vlak voor de operatie., ik snap wel wat je wilt bereiken , maar misschien is het op de lange run beter voor je lichaam om met zoweinig mogelijk spierpijn op de operatie tafel te liggen.

je lichaam heeft namelijk al zijn energie nodig om te revalideren, en als je voor een lange tijd niet mag eten, heeft het mss zowiezo geen nut.

moest ik in jou plaats zijn zou ik ma,di en do niet zo zwaar trainen, met een laag gewicht alle spiergroepen laten contrageren. om je lichaam op de operatie-tafel volop aan de operatie voor te bereiden

Je kan mijn mening niet beter verkondigen ;) karma komt nog
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je loastres opnieuw punten kan geven.

Sterkte alvast.

Wat voor operatie was het ook alweer? Had toch invloed of het bb?

Hee chef, hou je me op de hoogte van je operatie?

Voor de medelezers van dit log, heb dezelfde operatie ondergaan en er ook een verhaal over geschreven, staat hier ergens op het forum.

De bar is 3 weken geleden bij mij verwijdert, en kan weer bijna trainen :)

Voor de medelezers van dit log, heb dezelfde operatie ondergaan en er ook een verhaal over geschreven, staat hier ergens op het forum.

De bar is 3 weken geleden bij mij verwijdert, en kan weer bijna trainen :)

Hoelang moet zo'n bar erin blijven zitten? En kan je gedurende die tijd helemaal niet trainen? Ik wil namelijk voornamelijk daarom die operatie niet ondergaan, ben beetje verslaafd aan het trainen/eten ;).

Maar ik heb ook 'n beetje meer de houding gekregen van: Als ik de 110kg aantik, dan boeit het geeneens meer :o :cool:

@Yoshuba
Sterkte met je operatie gast! En keep me posted ;)

Je kan wel trainen, maar ik heb nooit aan 1 stuk door kunnen trainen. Ik had altijd last, en hij heeft er 2.5 jaar in gezeten. Toen ze hem eruit haalde, kwamen ze er achter dat hij helemaal vergroeid was met mijn ribben. Er was overal nieuw bot over die bar gegroeid. Vandaar dat ik altijd last had, hadden de artsen nog nooit gezien

Hoelang moet zo'n bar erin blijven zitten? En kan je gedurende die tijd helemaal niet trainen? Ik wil namelijk voornamelijk daarom die operatie niet ondergaan, ben beetje verslaafd aan het trainen/eten ;).

Maar ik heb ook 'n beetje meer de houding gekregen van: Als ik de 110kg aantik, dan boeit het geeneens meer :o :cool:

@Yoshuba
Sterkte met je operatie gast! En keep me posted ;)

Als het niet zo heel erg is, kan ik het me voorstellen. Maar anders zou je gewoon gek zijn om zo'n operatie te laten alleen om de rede van '6 maanden niet trainen'.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.608
doe gewoon waar je zin in hebt, wat je leuk vind om te doen etc etc. niet vast houden aan een schema, pak dat maar weer op na je operatie..

echt k*t voor je die operatie, dus daarom zou ik gewoon alles doen waar je zin in hebt de laatste week, nog een paar keer lekker knallen op de oefeningen die je leuk vind!:thumb:

Eens met bovenstaande posts. Gewoon even lekker je gang gaan nu, en zodra je de nieuwe (wilde ouwe zeggen, maar dat past hier niet helemaal he ;)) bent knal je gewoon weer als een beest erop!

Niet trainen en gewoon vreten waar je zin in hebt. :p
Hehe..ik ga inderdaad trainen hoe ik wil en hoe het me het beste uitkomt, ik ga voor de laatste keer nog eens alles van mezelf geven en vreten als een monster!
Doe ik!

loastres..jij hebt zeker en vast een punt! Maar ik wil mijn laatste trainingen helemaal niet als p*ssy-trainingen laten verlopen dus ik zal eraan moeten geloven:P

Ik ga het volgende doen:

dinsdag : borst + schouders + kuiten + buik

woensdag : rug + hamstrings + traps

(*) donderdag : triceps + biceps + (quadriceps) + (kuiten)

(*) Alleen als ik volledig hersteld ben en instaat ben om degelijk mijn benen te trainen ga ik ze dus trainen, maar ik weet wel niet in welke volgorde ik het dan moet doen? Ik veronderstel benen, triceps, biceps?

Het worden allesinds erg harde trainen met een paar totaal nieuwe oefeningen in waarbij ik alles ga geven!

Laatst bewerkt:
  • #1.609
Met mijn lichaamsgewicht ben ik trouwens ook tevreden..k'ben benieuwd hoeveel ik ga terugvallen na mijn operatie. Geen creatine meer, geen trainingen meer en de hele dag liggen..

Ik weet nog altijd niet goed wat ik hiermee ga doen..gewoon knallen denkik?:P

dinsdag : borst + schouders + kuiten + buik

woensdag : rug + hamstrings + traps

(*) donderdag : triceps + biceps + (quadriceps) + (kuiten)

(*) Alleen als ik volledig hersteld ben en instaat ben om degelijk mijn benen te trainen ga ik ze dus trainen, maar ik weet wel niet in welke volgorde ik het dan moet doen? Ik veronderstel benen, triceps, biceps?

Laatst bewerkt:
Dat is idd nogal een tegenvaller

hey yosh, ik zie dat je hard gaat:D

hoe bevalt dat push pull benen gedoe je?

aanrader?

succes trouwens!

Laatst bewerkt:
echt chef, geloof me. Het maakt geen ene moer uit wat je met die laatste trainingen doet. Toen ik het ziekenhuis uit kwam 2.5 jaar geleden woog ik 7 kilo minder dan dat ik erin ging. Je gaat zo ernstig verzwakken dat je weer van scratch moet beginnen

echt chef, geloof me. Het maakt geen ene moer uit wat je met die laatste trainingen doet. Toen ik het ziekenhuis uit kwam 2.5 jaar geleden woog ik 7 kilo minder dan dat ik erin ging. Je gaat zo ernstig verzwakken dat je weer van scratch moet beginnen
7kg minder, damn. Dat is wel heel veel ;O

Ik kon niks vreten, en was echt totaal naar de kk om het maar grof te zeggen

• #1.616
hey yosh, ik zie dat je hard gaat:D

hoe bevalt dat push pull benen gedoe je?

aanrader?

succes trouwens!
Thnx, ja hoor push/pull/benen bevalt me wel, want voorheen deed ik een FB-schema waar ik 3/week squatte dus dat werd me wat te zwaar;) Ik merk nu toch wel betere groei dus uitproberen zou ik zeggen!
Verdorie..dat ziet er me niet echt leuk uit! Maarja, ik zal toch wel trainen tot op het laatste, al heb ik er wat aan of niet, een mooie afsluiter heb ik wel nodig!:)

Na mijn operatie ga ik zo snel mogelijk proberen te eten/drinken van zodra mijn darmen weer op gang zijn gekomen. Dus vanaf de eerste scheet die ik laat dan weet ik wat me te doen staat, VRETEN!:P

Nu heb ik wel nog een vraag:

Op donderdag ben ik dus van plan om mijn armen voor de laatste keer zwaar aan te pakken en misschien nog mijn benen erbij, maar moet ik eerst armen doen of eerst benen? Want na een benen-training ben ik al gauw een hoop energie kwijt die ik dan niet meer kan gebruiken om mijn armen enorm hard aan te pakken..

Grootste spiegroepen eerst, was toch een 'gouden' regel? Benen -> armen, dus. Zou ik zeggen in ieder geval

• #1.618
Training zondag 13 december. SetsxRepsxGewicht.

Benen-dag

below parallel squat

1x10x60kg
1x8x70kg
1x6x80kg
2x5x87,5kg VPR!
1x4x87,8kg

> Lekker!

45° leg press

2x12x155kg
1x10x155kg

Seated leg extensions

3x10x60kg

> Quadriceps waren op.

Romanian deadlift SS Hyperextension 45-degree

1x8x75kg
2x5x75kg SS 1x15x28kg 2x10x28kg

Seated calf raises SS Standing calf raises

1x13x70kg
1x6x70kg SS 3x6x120kg
1x7x65kg

Seated calf presses

1x15x229kg VPR!
1x10x237kg PR!

EZ-barbell curls

1x10x25,5kg
1x6x25,5kg
1x7x23kg
1x8x20,5kg

Commentaar:
Een heerlijke training, benen waren dood. Spijtig genoeg had ik de verkeerde camera mee en kon ik dus niet filmen! Jammer...ik wou mijn squat en RDL wel filmen...woensdag kan ik misschien nog de RDL op een filmpje zetten en heel misschien zet ik donderdag een lichtere squatsessie ook op filmpje.

Off-topic: Net goed gegeten trouwens, 200gr roze zalmfilet met 450gr spinazie en 250gr zoete aardappelen. Nog maar 2 examens! Economie en een mondeling examen van Nederlands..

goede training, mooie PR's!

Goede training.
Hoe bevallen die griptrainingen jou ? merk je dat je veel kracht heb opgebouwd en wat is je schema daarvoor :).
Kon ik niet zo 1,2,3 vinden

Edit: found

Griptraining Donderdag 23 juli. SetsxRepsxGewicht.

Barbell reverse wrist curls

3x10x22,5kg

Barbell wrist curls

3x10x25kg PR!

Barbell static hold

3x12secondenx90kg

Dumbbell static hold

3x20secondenx36kg

Two handed pinch hold

3x25secondenx25kg rep PR

Commentaar: Hmmh..:)

Off-topic: Pff wat een zeik weer vandaag...Regen, regen en nog eens regen:( Maarja...niets aan te doen:) Nu ga ik mij lekker vol steken :D

Ga dit ook eens proberen want m'n grip is een beperkende factor bij de deadlift.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven