AndroidHealthClinic

Youri Strongman Log

Ga je log zeker volgen Youri :)

• Topic Starter Topic Starter
hahah zot!

bizar heb dit jaar ook eens 8*120 gebencht. en ik heb een zogezegde 1 RM van 135. wat een sul ben ik eigenlijk. motivating:D
Haha, dan ligt je max stiekem 15kg of zo hoger. :p Dat wordt nog een aangename verrassing.

Thx.
Geen idee waarom ik er zo goed in ben. Maar veel liever dit dan er niet goed in zijn, zoveel is zeker. :D

Moet je eens proberen. 100kg log gaat denk ik nog nooit zo licht gevoeld hebben. (morgen proberen, denk ik)

Ga je log zeker volgen Youri :)
Fijn!
Ik volg jou log ook. ;)

Ik heb al wel eens een 90-95kg powercurl gedaan maar 8x100 cheatcurl is een ander verhaal

Morgen ga ik normaal ook weer een beetje met mn log spelen :D

5x152,5 voor 165? wtf

165kg was paused, met nog een beetje overschot. Vandaag touch 'n go gegaan.
4*152,5kg paused is een ander PR.

Ik had verwacht 170-180kg paused bench te halen in een PL meet die ik onlangs deed, maar failde op 170 (beetje obscuur, maar denk omwille van een retezware squatgrinder ervoor).

Touch 'n go PR is 170kg (close grip) met een beetje overschot. Op die 5*152,5kg vandaag was er geen gram overschot. :D

Aha, vond het al raar. Voor 155 paused heb ik nooit meer dan 3x3 135 gedaan :D

hoi :hello:
ben jij niet de brede man uit de delhaize?

Ik heb al wel eens een 90-95kg powercurl gedaan maar 8x100 cheatcurl is een ander verhaal
Ik denk niet dat 'cheat curl' en 'power curl' essentieel verschillende bewegingen zijn voor mij. :D

Aha, vond het al raar. Voor 155 paused heb ik nooit meer dan 3x3 135 gedaan :D
Ik heb nogal de neiging om met een stevige psych-up voor all-out rep PRs te gaan bij bench. Heb zo'n hele verzameling aan RPRs. :p

hoi :hello:
ben jij niet de brede man uit de delhaize?
Als je Delhaize Heverlee bedoelt: daar kom ik wel eens. En voor zover ik gezien heb, zijn de meeste mensen daar behoorlijk underweight, zelfs vergeleken met mij. :p
Maar ik ken wel meer ~100kg mensen die zich daar bevoorraden. Dus best mogelijk dat je iemand anders bedoelt. ;)

Edit: dag Nick! Ik had je niet herkend, zo met een andere naam en al. :D

Hey Youri, Uwe hier. Leuk om te zien dat je nog altijd sterk bezig bent! Blijven gaan, en veel succes met industrial! :)

Hey Youri, Uwe hier. Leuk om te zien dat je nog altijd sterk bezig bent! Blijven gaan, en veel succes met industrial! :)
Hey Uwe. Thx!
Heb jij hier ook ergens een log (kan het niet meteen vinden)?

Ik blijf zeker gaan. Motivatie is even wat minder geweest (maar ben toch PRs blijven zetten :D), maar die is nu weer helemaal aan het terugkomen.

Zelf train ik voorlopig niet in Industrial Gym, maar voornamelijk thuis.

Extra trainingssessie

Log lift
3*3*70kg
1*80kg
1*90kg (vanaf hier belt)
1*100kg
F*105kg daar begint het al
icon_rolleyes.gif

2*1*105kg moeilijk
F*107,5kg
1*107,5kg zeer moeilijk
Evenaring training PR, maar het zou ondertussen toch beter mogen beginnen gaan.
Het wordt weer maar eens duidelijk dat God Sanca en Bulckie liever ziet dan mij.
icon_sad.gif

Strict log press
3*70kg
1*80kg (vanaf hier belt)
1*90kg
F*95kg
1*92,5kg PR
90kg ging vlot, maar 95 was kansloos. 92,5kg heel zwaar, maar ben blij toch een PR gehaald te hebben.
icon_smile.gif

Log clean (no belt)
3*110kg
2*130kg no belt PR
3*130kg RPR
1*130kg (2F)

(stretchen)

Ach laat bulck die logpress maar hebben!:(

Goeie bench.
Ik ben je eens tegengekomen in de Step onlangs, heb je toen aangesproken.
Abbonementje!

Goeie bench.
Ik ben je eens tegengekomen in de Step onlangs, heb je toen aangesproken.
Abbonementje!
Thx.

Fijn om je ook hier eens tegen te komen. ;)

@Sancs: bwa, je ownt me nu op log en yoke. Dat vind ik toch redelijk bedreigend. :p
Maar vooral motiverend, natuurlijk. :D

Heb nergens een log, ben er te lui voor en heb geen zin in alle commentaar. :D Misschien komt het er wel een keer van. :) Hoe komt dat je thuis traint? Ik dacht op facebook gelezen te hebben dat je dit jaar terug in Leuven studeerde? Hoe zien je trainingen er in het algemeen uit? Ik squat&bench drie keer in de week, that's it :)

nice log youri, ga het volgen zodat ik je volgende keer kan verslaan ;)

Hoe komt dat je thuis traint? Ik dacht op facebook gelezen te hebben dat je dit jaar terug in Leuven studeerde?
Yep, ben aan mijn master bezig in Leuven, maar zit voorlopig niet op kot.

Hoe zien je trainingen er in het algemeen uit?
Geen wekelijkse indeling; eerder een sequentie van enkele vaste trainingen, met af en toe een rustdag of extra training tussen.
1 Squat + RDL + rug etc.
2 standing overhead (press, push press, ben nog aan het twijfelen om log press vs. bands erin te laten) + bi's
3 power clean + DL + rug etc.
4 seated OH + bench + bi's

Sommige lifts doe ik eerder intuïtief, bij andere volg ik meer een vooraf bepaalde cyclus. Ben daar nog redelijk mee aan het experimenteren. :)

Ik squat&bench drie keer in de week, that's it :)
Deadlift? :( (haha, ik snap al wat je bedoelt met die commentaar :D)

nice log youri, ga het volgen zodat ik je volgende keer kan verslaan ;)
Zeer goed. Ik volg jouw log ook, zodat ik jou volgende eer opnieuw kan verslaan. :D (Alleen op strongman, niet met judo. Laten we daar op voorhand duidelijke afspraken over maken. :p)

Deads doe ik momenteel niet, kan het me niet permitteren om m'n vloer thuis te vernken :) Maar zolang m'n squat omhoog gaat, volgt m'n deadlift wel normaal gezien. Ik ben van plan om binnenkort toch af en toe te beginnen deadliften, als je zin hebt om eens samen te trainen in industrial? Ben ook van plan olympic gent eens te bezoeken, ziet er een mooie gym uit.

Terug
Naar boven