XXL Nutrition

Zelda's BB trainingslog

Thanks all!

Vandaag:

DB press: 8x27 8x32 2x8x34
Dragon flags: 3x8xBW
Incline flyes: 8x22 2x8x24
Dips: 2x6xBW 7xBW
Side raises: 3x8x14
BB front raise: 1x30 Bij tweede rep dikke steek in bovenrug, heb op die plek wel eens eerder een steek gehad. Na 15 minuten voorzichtig overgestapt op dumbbell front raises: 3x8x24

heel netjes die Dragon Flags, ik red het nog niet eens eenmaal zonder hulp
:o

DB press is ook best hoog!
;)

lekkere training en goede db presses:cool:

netjes

als ik frontraise met barbell doe voelt het bij mij ook niet lekker, met dumbbells wel

dragon flags... NICE :D

EDIT: hoe heb je daarop getraind?

• Topic Starter Topic Starter
Nette presses zelda.:thumbup:

Zelf krijg ik ook wel eens last van een steekje bij frontraises,maar vanaf dat ik ze seated doe is dit verledentijd.;)

Bedankt voor de tip, ik zat er zelf ook al over te denken omdat er zo'n spanning op je rug komt met front raises.

heel netjes die Dragon Flags, ik red het nog niet eens eenmaal zonder hulp
:o

DB press is ook best hoog!
;)

Scheelt als je benen niet al te gespierd zijn om ze omhoog te krijgen. :D

lekkere training en goede db presses:cool:

Thanks, ik doe ze bijna altijd decline, maar flat ging ook lekker. :)

netjes

als ik frontraise met barbell doe voelt het bij mij ook niet lekker, met dumbbells wel

Dank je, ik ga denk ik inderdaad voortaan ook vaker dumbbell frontraises doen, is ook makkelijker als je ze seated wil doen.

dragon flags... NICE :D

EDIT: hoe heb je daarop getraind?

Valt mee hoor. Gewoon bescheiden beginnen met opgetrokken benen en dan steeds correcter uitvoeren, doe ze al een jaar of twee. En het scheelt zoals gezegd ook als je onderlichaam niet al te zwaar is natuurlijk. ;) :D

Vandaag pas aan rug toegekomen wat eigenlijk vrijdag al op het programma stond. Toe heb ik het echter maar evhe niet gedaan wegens de steek in mijn rug tijdens de borsttraining. Weekend had ik geen tijd, dus vandaar.

Dumbbell row: 8x42 8x46 2x6x52 (PR?)
EZ bar curl: 3x8x48
Bent over lateral raise: 3x8x48
Chin up: 2x8xBW

Redelijk korte training maar voldoende denk ik. Deadlifts en dergelijke durf ik nog niet aan.

Idd netjes zelda.:thumbup:

Ookal warm ik me op met jouw pr.:p

Vandaag:

Bench press: 8x50 8x70 8x75 2x6x80 Gaat echt beroerd, wss omdat ik deze oefening bijna nooit doe.
Crunches: 50xbw
Incline flyes: 8x24 8x25 2x8x26 PR :)
Side raises: 8x14 2x8x15
DB front raises: 3x8x15
Dips: 9xbw 2x8xbw

Al met al toch lekkere voor mijn doen intensieve training met goede gewichten, ondanks dat de BP nergens op leek.

lekkere fly's bro' :thumbs:

Supersterke flyes, en nette front raise wel;)

Zeker zware flyes. Ik doe front raises met een 20 kilo schijf, nooit last van steekjes ofzo ;)

Zo, vandaag was de borst weer aan de beurt:

Decline dumbbell press: 8x27 8x32 8x34 6x36 4x36
Dragon flags: 3x8xbw (weer last van steek in rug op dezelfde plek als laatst tijdens front raises)
Incline flyes (15 ipv 30 graden): 8x24 3x8x26 PR!
Side raises: 8x14 2x8x15
Seated dumbbell front raises: 2x8x12 (kon duidelijk minder gewicht aan dan staand, kennelijk toch beetje gecheat)
Dips: 10xbw 8xbw

Had twee capsules van Zwier genomen voor de training. Merk er niet heel van maar alles ging wel erg soepel en weinig last van vermoeidheid. Al met al lekkere training, zeker dat PR op de flyes. Ik wissel trouwens bij de hoek van het bankje al heel lang 30 graden af met 15 graden bij flyes, maar ga het vanaf nu ook opschrijven. Meestal ben ik iets sterker in 30 graden.

Ik heb trouwens het idee dat ik mijn borst alleen met flyes echt goed aanspreek. Bij compound borst oefeningen heb ik het idee dat ik vooral vanuit m'n armen, schouders en rug druk. Dat kan ook kloppen met het feit dat m'n borst iets groeit en flyes ook steeds sterker worden maar de compounds al lange tijd niet meer vooruit gaan...

Sterke training zeg. super!;)

Decline db press gaat richting 40:rocknana:

Terug
Naar boven