AndroidHealthClinic

zieke mensen at the gym

Wist niet dat het die naam had, en dacht altijd dat het alleen voor duursporters was. Weer een nieuwe hype ofzo?

Nee hoor. Bestaat al even. Er zijn wel wat sporters, dacht E Centopani, die er waarde aan hechten. Net zoals Coleman, Warren
zweren bij in de hitte trainen. Denk dat het voor de gemiddelde KT'er minimaal effect heeft.

Wist niet dat het die naam had, en dacht altijd dat het alleen voor duursporters was. Weer een nieuwe hype ofzo?

het trainen in hoogte is gewoon onzin, omdat je het voor jezelf veel moeilijker maakt om de goede intensiteit te behalen tijdens het trainen.
beter kun je dan gewoon op hoogte wonen en op zeeniveau gaan trainen.

die hoogtemaskers die crossfitters gebruiken zijn al helemaal onzin.
het enige wat die doen zijn het moeilijker maken van ademen waardoor de spieren die zorgen voor de ademhaling beter getrained worden, dit is totaal niet nodig omdat die normaal sterk genoeg zijn.
verder verlagen ze de intensiteit van de training en laat het je enorm dom uitzien.

ja misschien wel.. tis voor mij meer dat ik zelf ziek ben geweest en gebrand ben om te sporten.. en dit soort mense irriteerd mij dan meer niet..
maar blijkbaar ben ik de enige
Je bent niet de enige die zich daaraan stoort. Volledig met jou akkoord. Ik zit nu ook met een verkoudheid. Heb die ook opgelopen in de trainingszaal. Daar ben ik zeker van want het was de enigste plaats waar ik met volk in contact ben gekomen vermits ik een week verlof had. Mensen die verkouden zijn, moeten niet trainen maar een paar dagen rusten. Ik kan ook wel eens een paar weken met een hoest zitten na een verkoudheid. Dan ben ik niet meer ziek en train ik maar zal dan ook mijn handen gaan wassen als ik daarin moet niezen.

het trainen in hoogte is gewoon onzin, omdat je het voor jezelf veel moeilijker maakt om de goede intensiteit te behalen tijdens het trainen.

het enige wat die doen zijn het moeilijker maken van ademen waardoor de spieren die zorgen voor de ademhaling beter getrained worden, dit is totaal niet nodig omdat die normaal sterk genoeg zijn.
verder verlagen ze de intensiteit van de training en laat het je enorm dom uitzien.
Al boekte je er super resultaat mee, ik word al claustrofobisch van dat kapje met duiken

Best jammer als je daar in Jamaica pas achterkomt :roflol:

Je bent niet de enige die zich daaraan stoort. Volledig met jou akkoord. Ik zit nu ook met een verkoudheid. Heb die ook opgelopen in de trainingszaal. Daar ben ik zeker van want het was de enigste plaats waar ik met volk in contact ben gekomen vermits ik een week verlof had. Mensen die verkouden zijn, moeten niet trainen maar een paar dagen rusten. Ik kan ook wel eens een paar weken met een hoest zitten na een verkoudheid. Dan ben ik niet meer ziek en train ik maar zal dan ook mijn handen gaan wassen als ik daarin moet niezen.

Dus je komt nooit in een winkel, school, werk waar je van alles aanraakt/inademt?

Een virusje kan je overal oplopen, imo zorgen om niets.

Laatst bewerkt:
Volgens mij zit hier het grootste probleem tussen je oren, juist jou angst maakt dat je vatbaarder wordt (althans dat is wat ik geloof).

Ik gebruik immunosuppressiva (dus in theorie een lagere weerstand), ik werk met verslaafden en daklozen.
Dagelijks contact (ook fysiek bijv. handen schudden). Ik ben nooit ziek.

Heeft misschien ook iets met je mentaliteit te maken (?)

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij zit hier het grootste probleem tussen je oren, juist jou angst maakt dat je vatbaarder wordt (althans dat is wat ik geloof).

Ik gebruik immunosuppressiva (dus in theorie een lagere weerstand), ik werk met verslaafden en daklozen.
Dagelijks contact (ook fysiek bijv. handen schudden). Ik ben nooit ziek.

Heeft misschien ook iets met je mentaliteit te maken (?)
Ha wat toevallig..tuurlijk zit het tussen mn oren maar komt omdat ikzelf net beter ben er niet op zit te wachten om meteen weer ziek te worden.
wat lijd tot "ergernis" aan mijn zijde..

en je geloofd het of niet maar ook ik werk met daklozen en ex verslaafde maar daar heb ik van die mooie blauwe flesjes met ontsmettings alcohol of what ever..
Mentaliteit heeft het niets mee te maken.. ik kom uit een vechtsport familie en heb wedstrijden gevochten etc.
imo zijn mensen die in de ring staan of individuele sporten beoefenen juist mentaal super sterk..
omdat zij vaak met trots iets benaderen ( het niet willen onder doen voor elkaar) en nooit "willen" opgeven..

anyway.. het is wel iets van.. een gedachte als..
"na ziekte" een "comeback" willen maken.. en dan vind ik het niet tof dat mensen die sporten niet zo serieus nemen als ikzelf.. mij dat op een of andere wijze afnemen..
dat zou ik gewoon klote vinde.. maar toch iedereen heeft het recht om te sporten..
maar ik ben blijkbaar wel 1 vd weinige die zich eraan stoord..maar hey.. thats fine with me..

one great man said:

"The worst thing i could be, is the same as everybody else. I hate that"
haha :burger:

• Like
Waarderingen: Inb4
Respect hoor voor jou dat allereerst en mooi dat wel we min of meer (?) hetzelfde vak uitoefenen.
Mischien heb jij op school (toen je nog studeerde) ook wel eens de termen intern en extern Locus of Control voorbij zien komen ?

No offense hoor, maar bij het lezen van jou post(s) moest ik hier wel aan denken.
In welk plaatje plaats jij jezelf ?

Volgens mij heb je juist nadat je ziek bent geweest en dus weer beter bent antistoffen aangemaakt tegen het verkoudheidsvirus. Pas als er een nieuw virus om de hoek komt kijken heb jij weer de kans om ziek te worden. Of je moet ziek worden door een ander virus omdat je je immuunsysteem zwak hebt gemaakt met al je gestress. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Respect hoor voor jou dat allereerst en mooi dat wel we min of meer (?) hetzelfde vak uitoefenen.
Mischien heb jij op school (toen je nog studeerde) ook wel eens de termen intern en extern Locus of Control voorbij zien komen ?

No offense hoor, maar bij het lezen van jou post(s) moest ik hier wel aan denken.
In welk plaatje plaats jij jezelf ?
haha jij wilt mij profilen en in een hokje stoppen aangezien je hier mee aankomt..en jij plaatst mij door deze post in het externe hokje..
maar dit is gewoon een los staand iets wat ik zo random post..
over waar ik vandaan kom of wat voor rugzakje doet er niet toe..
maar ik weet wel dat ik alles op eigen kracht heb bereikt..ik ben een trots persoon te trots om hulp te vragen..
en ben trots op alles wat ik heb bereikt op eigen kracht.. dus miss is dat weer intern..

"well it's not going to lift itself"

Laatst bewerkt:
  • Like
Ik wil je niet in een hokje plaatsen, vandaar ook de vraag ;)

Dat is waarschijnlijk herkenbaar voor jou (cliëntencontact ?)

Het liefst pak ik een doekje en veeg de hand van de hoestende persoon af zodat hij zeker niet verder kan verspreiden. Mijn tip is consequent diegene volgen die kucht en consequent zijn handen afdoen.

Als er niemand in de buurt is kuch ik gewoon waar ik wil. Als er mensen zijn inderdaad in je hand. Wat écht smerig is wanneer iemand die even je achter je komt staan bij bankdrukken kucht of praat en daarbij kwijlt, bah bah bah (bij mij eigenlijk altijd ongewenst, hoef geen spotter, kan het zelf). Als ik iets irritant vind schroom ik niet om het te zeggen, alleen als iemand kucht ga ik me daar echt geen zorgen om maken als ik er geen last van heb, ook al raak ik dan later de stang aan.

Wat ik ook smerig vind is het zweet van dikke mannen op de squatstang. Die smerige vetrol van hun nek waar de stang dan in wegzakt en waardoor de stang compleet nat is. BAH

ja want mensen gaan zich door een manlet laten vertellen wanneer ze wel en niet mogen trainen.

lekker homegym aanschaffen als je dit al een probleem vind.

• Like

Plus je moet oppassen dat je niet wordt neergeschoten omdat mensen denken dat je een terrorist bent

http://www.dailymail.co.uk/news/art...frenzy-gas-mask-body-armour-running-gear.html

Dus je komt nooit in een winkel, school, werk waar je van alles aanraakt/inademt?

Een virusje kan je overal oplopen, imo zorgen om niets.
Als ik ziek ben, ga ik niet trainen. Dan heb ik in een zaal niets te zoeken. Ik zie daar enkel nadelen aan en geen enkel voordeel.

Terug
Naar boven