Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Wist niet dat het die naam had, en dacht altijd dat het alleen voor duursporters was. Weer een nieuwe hype ofzo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wist niet dat het die naam had, en dacht altijd dat het alleen voor duursporters was. Weer een nieuwe hype ofzo?
Je bent niet de enige die zich daaraan stoort. Volledig met jou akkoord. Ik zit nu ook met een verkoudheid. Heb die ook opgelopen in de trainingszaal. Daar ben ik zeker van want het was de enigste plaats waar ik met volk in contact ben gekomen vermits ik een week verlof had. Mensen die verkouden zijn, moeten niet trainen maar een paar dagen rusten. Ik kan ook wel eens een paar weken met een hoest zitten na een verkoudheid. Dan ben ik niet meer ziek en train ik maar zal dan ook mijn handen gaan wassen als ik daarin moet niezen.ja misschien wel.. tis voor mij meer dat ik zelf ziek ben geweest en gebrand ben om te sporten.. en dit soort mense irriteerd mij dan meer niet..
maar blijkbaar ben ik de enige
Al boekte je er super resultaat mee, ik word al claustrofobisch van dat kapje met duikenhet trainen in hoogte is gewoon onzin, omdat je het voor jezelf veel moeilijker maakt om de goede intensiteit te behalen tijdens het trainen.
beter kun je dan gewoon op hoogte wonen en op zeeniveau gaan trainen.
die hoogtemaskers die crossfitters gebruiken zijn al helemaal onzin.
het enige wat die doen zijn het moeilijker maken van ademen waardoor de spieren die zorgen voor de ademhaling beter getrained worden, dit is totaal niet nodig omdat die normaal sterk genoeg zijn.
verder verlagen ze de intensiteit van de training en laat het je enorm dom uitzien.

Je bent niet de enige die zich daaraan stoort. Volledig met jou akkoord. Ik zit nu ook met een verkoudheid. Heb die ook opgelopen in de trainingszaal. Daar ben ik zeker van want het was de enigste plaats waar ik met volk in contact ben gekomen vermits ik een week verlof had. Mensen die verkouden zijn, moeten niet trainen maar een paar dagen rusten. Ik kan ook wel eens een paar weken met een hoest zitten na een verkoudheid. Dan ben ik niet meer ziek en train ik maar zal dan ook mijn handen gaan wassen als ik daarin moet niezen.
Ha wat toevallig..tuurlijk zit het tussen mn oren maar komt omdat ikzelf net beter ben er niet op zit te wachten om meteen weer ziek te worden.Volgens mij zit hier het grootste probleem tussen je oren, juist jou angst maakt dat je vatbaarder wordt (althans dat is wat ik geloof).
Ik gebruik immunosuppressiva (dus in theorie een lagere weerstand), ik werk met verslaafden en daklozen.
Dagelijks contact (ook fysiek bijv. handen schudden). Ik ben nooit ziek.
Heeft misschien ook iets met je mentaliteit te maken (?)

haha jij wilt mij profilen en in een hokje stoppen aangezien je hier mee aankomt..en jij plaatst mij door deze post in het externe hokje..Respect hoor voor jou dat allereerst en mooi dat wel we min of meer (?) hetzelfde vak uitoefenen.
Mischien heb jij op school (toen je nog studeerde) ook wel eens de termen intern en extern Locus of Control voorbij zien komen ?
No offense hoor, maar bij het lezen van jou post(s) moest ik hier wel aan denken.
In welk plaatje plaats jij jezelf ?
"rust en veiligheid"Ik wil je niet in een hokje plaatsen, vandaar ook de vraag
Dat is waarschijnlijk herkenbaar voor jou (cliëntencontact ?)
Het liefst pak ik een doekje en veeg de hand van de hoestende persoon af.

Wat ik ook smerig vind is het zweet van dikke mannen op de squatstang. Die smerige vetrol van hun nek waar de stang dan in wegzakt en waardoor de stang compleet nat is. BAH
Ik heb nooit geweten dat jij zo'n zorgzaam type bent

ja want mensen gaan zich door een manlet laten vertellen wanneer ze wel en niet mogen trainen.
lekker homegym aanschaffen als je dit al een probleem vind.
het trainen in hoogte is gewoon onzin, omdat je het voor jezelf veel moeilijker maakt om de goede intensiteit te behalen tijdens het trainen.
beter kun je dan gewoon op hoogte wonen en op zeeniveau gaan trainen.
die hoogtemaskers die crossfitters gebruiken zijn al helemaal onzin.
het enige wat die doen zijn het moeilijker maken van ademen waardoor de spieren die zorgen voor de ademhaling beter getrained worden, dit is totaal niet nodig omdat die normaal sterk genoeg zijn.
verder verlagen ze de intensiteit van de training en laat het je enorm dom uitzien.
Als ik ziek ben, ga ik niet trainen. Dan heb ik in een zaal niets te zoeken. Ik zie daar enkel nadelen aan en geen enkel voordeel.Dus je komt nooit in een winkel, school, werk waar je van alles aanraakt/inademt?
Een virusje kan je overal oplopen, imo zorgen om niets.