AndroidHealthClinic

zieke mensen at the gym

Als ik ziek ben, ga ik niet trainen. Dan heb ik in een zaal niets te zoeken. Ik zie daar enkel nadelen aan en geen enkel voordeel.

En als je niet ziek bent maar soms kucht, kriebel in je keel hebt of niks ernstig? Blijf je dan thuis omdat iemand anders misschien bang is om verkouden te worden...

En als je niet ziek bent maar soms kucht, kriebel in je keel hebt of niks ernstig? Blijf je dan thuis omdat iemand anders misschien bang is om verkouden te worden...
Als ik uitgeziekt ben niet natuurlijk. Als ik wat kuch of kriebels in de keel heb ook niet maar dat is niet hetzelfde als iemand die constant zit te hoesten en te snotteren omdat hij ziek is.

Waarom loop je er niet op af en geef je diegene in kwestie een hoek? Dat zal ze leren!
Een beetje jou ziek maken, moet niet gekker worden joh

in totaal 6 weken verkouden geweest sinds de zomervakantie, De kans zit er in dat ik 1 vd personen ben waar andere zich aan gestoord hebben. hierbij mijn excuses : Sorry

Smetvrees, I guarantee it :)

Ben het eens met TS. Vaak op materialen lopen rond te hoesten zonder poten voor hun bek... Smerig.

Of het nou hoest is of zweet, of mensen die hun handen niet wassen na het kakken en dan verder trainen, gewoon handen wassen als je klaar bent met trainen.

• Like
Waarderingen: vntl
Ik heb zo een grote opblaasbare bal waar ik dan in kruip.Wel niet makkelijk om zo te trainen.

Ik vind mensen die enorm zweten en geen handdoek gebruiken een stuk erger... Van die mensen die eerst een halfuur cardio gaan doen, zich helemaal de pl**ris in zweten, en dan met hun zweetnaad op elk apparaat gaan zitten en overal zo'n smerig nat zit pad achter laten, en dan heb ik 't nog niet eens over de geur die er vanaf komt

Ik vind mensen die enorm zweten en geen handdoek gebruiken een stuk erger... Van die mensen die eerst een halfuur cardio gaan doen, zich helemaal de pl**ris in zweten, en dan met hun zweetnaad op elk apparaat gaan zitten en overal zo'n smerig nat zit pad achter laten, en dan heb ik 't nog niet eens over de geur die er vanaf komt
Niet op apparaten gaan zitten

Apparaten / Bankjes / Sweat everywhere

Hoi, ik heb vandaag ziek getraind. Veel gehoest en gekucht. Groetjes.

Terug
Naar boven