zodroog
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 18%
Week 6
Squat smith (gewicht zonderrr stang):
15x40
10x80
5x100
3x120 (halve, niet full)
4x3x80 (na die 120 voelde het niet fijn in mn onderrug, het lijkt of die in smith meer belast wordt 0fzeaux)
Incline Bp:
8x60
5x80
5x3x90
Chinups:
4x3xbw+8
Dumbbell row:
3x10x40 (lekkah
)
Enn toen moest ik gaan anders zou ik te laat zijn bij een afspraak met de hypotheekadviseur.
2e kerstdag train ik waar ik vandaag en woensdag niet aan toe kwam, en dan begint een week 3x20!! W0rdt wel tijd want 5x3 is wel leuk maar de trainingen duren dan zooo lang...
---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------
Jij ook fijne vreetdagen
toen ik me voor het laatst woog, begin deze week was het 98 kg.
ik weet mn vet % niet..... ongeveer 14% denk ik
Maar ik heb deze week op dinsdag- en donderdagochtend nog een uurtje cardio extra gedaan op een nuchtere maag. Wel BCAA's van tevoren genomen
Gewoon om extra te verbranden dezer dagen.
Vanaf volgende week ga ik ook mn borst meer met dumbbells aanpakken. Dit heb ik niet eerder gedaan omdat ik al halverwege mn 5x3 maand zat en dan moet je gelijk alle gewichten van alle oefeningen weer veranderen, omdat je dan sneller vermoeide armen krijgt.
Squat smith (gewicht zonderrr stang):
15x40
10x80
5x100
3x120 (halve, niet full)
4x3x80 (na die 120 voelde het niet fijn in mn onderrug, het lijkt of die in smith meer belast wordt 0fzeaux)
Incline Bp:
8x60
5x80
5x3x90

Chinups:
4x3xbw+8
Dumbbell row:
3x10x40 (lekkah
)Enn toen moest ik gaan anders zou ik te laat zijn bij een afspraak met de hypotheekadviseur.
2e kerstdag train ik waar ik vandaag en woensdag niet aan toe kwam, en dan begint een week 3x20!! W0rdt wel tijd want 5x3 is wel leuk maar de trainingen duren dan zooo lang...
---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------
Kerel, het logje goed bijgehouden zie ik
Hoe zit het met je stats momenteel, je vp en je gewicht?
Waarom gebruik je eigenlijk geen dumbbells bij incline press?
Alvast fijne feestdagen!!
Jij ook fijne vreetdagen

toen ik me voor het laatst woog, begin deze week was het 98 kg.
ik weet mn vet % niet..... ongeveer 14% denk ik
Maar ik heb deze week op dinsdag- en donderdagochtend nog een uurtje cardio extra gedaan op een nuchtere maag. Wel BCAA's van tevoren genomen

Gewoon om extra te verbranden dezer dagen.
Vanaf volgende week ga ik ook mn borst meer met dumbbells aanpakken. Dit heb ik niet eerder gedaan omdat ik al halverwege mn 5x3 maand zat en dan moet je gelijk alle gewichten van alle oefeningen weer veranderen, omdat je dan sneller vermoeide armen krijgt.

verzurende onderarmen.... weird.

? waar is dat dan voor nodig?? Slaat nergens op als je het mij vraagt, maakt echt geen verschil. Het is juist stoer, een beetje bloeduitstortingkies van het trainen