XXL Nutrition

Zodroog's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Week 6

Squat smith (gewicht zonderrr stang):
15x40
10x80
5x100
3x120 (halve, niet full)
4x3x80 (na die 120 voelde het niet fijn in mn onderrug, het lijkt of die in smith meer belast wordt 0fzeaux)

Incline Bp:
8x60
5x80
5x3x90:D

Chinups:
4x3xbw+8

Dumbbell row:
3x10x40 (lekkah:D)

Enn toen moest ik gaan anders zou ik te laat zijn bij een afspraak met de hypotheekadviseur.
2e kerstdag train ik waar ik vandaag en woensdag niet aan toe kwam, en dan begint een week 3x20!! W0rdt wel tijd want 5x3 is wel leuk maar de trainingen duren dan zooo lang...

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Kerel, het logje goed bijgehouden zie ik ;)

Hoe zit het met je stats momenteel, je vp en je gewicht?
Waarom gebruik je eigenlijk geen dumbbells bij incline press?

Alvast fijne feestdagen!!

Jij ook fijne vreetdagen:D

toen ik me voor het laatst woog, begin deze week was het 98 kg.
ik weet mn vet % niet..... ongeveer 14% denk ik
Maar ik heb deze week op dinsdag- en donderdagochtend nog een uurtje cardio extra gedaan op een nuchtere maag. Wel BCAA's van tevoren genomen:)
Gewoon om extra te verbranden dezer dagen.
Vanaf volgende week ga ik ook mn borst meer met dumbbells aanpakken. Dit heb ik niet eerder gedaan omdat ik al halverwege mn 5x3 maand zat en dan moet je gelijk alle gewichten van alle oefeningen weer veranderen, omdat je dan sneller vermoeide armen krijgt.;)

Hee man!

Ik ben Frank, collega van Anouk, je herkent me vast wel!

Mooie log man! leuk om te lezen! Train je nog steeds bij club fit?

Ik wist niet dat je zo serieus bezig was man! Keep it going! foto's zijn gruwelijk hehe

gr.

Hee man!

Ik ben Frank, collega van Anouk, je herkent me vast wel!

Mooie log man! leuk om te lezen! Train je nog steeds bij club fit?

Ik wist niet dat je zo serieus bezig was man! Keep it going! foto's zijn gruwelijk hehe

gr.

Hey kerel! Ja ik train nog steeds daar, prima sportschool ik mis er alleen een squatrek maarja in de smith gaat het ook goed.
Ik ga meestal in het weekend maar ik heb nu verlof dus zal ik er wat vaker zijn. 2e kerstdag weer haha:D
Ik heb nog niet zo lang deze log, maar het helpt zeker in de voouitgang omdat ik makkelijk terug kan kijken en dan weer net ff zwaarder ga:D

Voor serieuze spieren moet je het serieus aanpakken hahaha

Hee fijne kerst heh misschien zie ik je nog bij club fit of anders de 30e bij Salami?

heerlijke incline bench weer man!

en squaten in de smith werkt, wel wat verschillen met losse barbell maar **** it. Ik vind squaten in de smith so ie so zwaarder en voel de hamstrings echt weg branden.

Week 6

"Inhaal training" 2e kerstdag :kerst:

10 min warming up hometrainert

Squat smith:

3x20x40

gewicht zonder stang, lekker licht

Bankdrukken, superset met Lat pulldown brede greep:
1x20x40 ss 1x15x30
1x15x50 ss 1x15x35
1x12x60 ss 1x12x40
1x10x70 ss 1x10x45
1x8x80 ss 1x8x50
en nog 1x12x60 bankdrukken

Lekkerr:D Ik ging achter mekaar door, ook tussen de supersets zegmaar.

Calve raise (donkey):

1x12x45
1x12x40
1x12x35
1x15x30

Links en rechts apart

Upright row dumbbells:
1x12x14
1x12x16
1x12x18

Side raise dumbbells:
1x8x14

beetje voorvermoeien:p

Shoulder press 1 arm:
3x3x30

Links en rechts natuurlijk:rolleyes:

Side raise dumbbells:

2x15x8

Dumbbell shrugs:
2x12x30

Ez-stang curl:
3x10x30
3x10x20

Ik begon met smalle greep (1e set), toen schouder breedte (2e set) en toen op zn wijdst (3e set) en dan 2x off course:rolleyes:

Dippen:

3x20xBw
jeah right.. lukte dus niet. het werd:
1x15xbw
3x10xbw
2x8xbw

Ik ging maar gewoon voor 60 reps. +1:p

Ik heb lekker getraind, de nadruk lag op mn schouders vandaag en ook mn kuiten lekker uitgeput, want daar was ik laatst niet aan toegekomen.

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

heerlijke incline bench weer man!

en squaten in de smith werkt, wel wat verschillen met losse barbell maar **** it. Ik vind squaten in de smith so ie so zwaarder en voel de hamstrings echt weg branden.

Ja ik heb het ondervonden hahaha! Effe wat gewicht terugnemen dan maar:p

Incline bench verbeter idd aardig snel. Ben ik wel blij mee want het werd hoog tijd haha.

Leve dit forum!! :cheer:

Week 7

Okee het is deze week tijd voor de 3x20 training. Vol moed ging ik vandaag met m'n meissie mee naar haar sportschool waar je een losse squatrek hebt.
Haar moeder was jarig geweest en had zo'n kaartje gekregen om iemand gratis 1x mee te nemen. Lucky me.:D

Maaaarrr je voelt het misschien al aankomen.. Daar aangekomen bleek dat ze de sportschool volop aan het verbouwen zijn, het krachthonk volgezet met gay-beachboy machines. Het squatrek had daarvoor plaats gemaakt.:(

Een grote teleurstelling, maargoed m'n training:

Leg press:

20x101
20x125
20x149

Dumbbell press
(bankdrukrek ook foetsie):
15x24
10x24
2x20x20

:o verzurende onderarmen.... weird.:(

Chin ups:

4x5xbw
4x4xbw
2x2xbw

jup.. hier ben ik slecht in dus 3x20 reps is te hoog gegrepen.

Dippen:
6x10xbw

Gister ook gedaan maarja.. 3x20 reps zat er niet in. wel 60 reps totaal.

Arnold press:

3x20x10

Dumbbell shrugs:

3x20x23

Chin ups:
5x4xbw

Toch nog totaal 60 keer gedaan

Ik heb het uiterste uit mn training geperst, na de borstoefening voelde ik me al slapjes en licht in den kopf, terwijl ik toch voldoende gegeten had van tevoren.
Kapot gaan met p*ssy gewichten haha:p
Oja, het aparaat voor de kuiten was ook pleite. Volgende keer inhalen dus.

Volgende keer weer naar m'n eigen gym ghehe.

Week 7

Vandaag toch nog maar een keertje met mn vriendin meegeweest naar haar sportschool....

Warm up:
10 min crosstrainert

Deadlift:
2x15x70

Licht gepakt, ik heb nog steeds een vervelend gevoel in mn onderrrug.

Leg press:
1x20x149
2x20x157

T-bar row:
1x20x50
1x16x50
1x10x50
1x14x35

Mja.. geen 3x20, maar wel 60 reps

Dumbbell shoulder press:

3x20x14

Incline flyes:

Damn... ik heb ze gewoon plat gedaan... foutje:o

3x20x12

Calve raise legpress:
1x20x133
2x20x149

Lateral side raise kabel (schuin hangend):

1x20x10
2x20x12,5

En nog wat buik.

Niet lekker getraind... met het deadliften ging de hele tijd het brandalarm af, zeker een storing tijdens die verbouwing daar. Vet irritant iig:mad:
Misschien ligt het aan veel reps laag gewicht.. ik vind het gewon niet fijn trainen.

Wel goed nieuws vandaag gehad!!! Ik heb nu officieel een huisje gekocht!!!:D:D

Ik ga nu een olie'ana'bol eten om het te vieren:D:D:D:D:D

Week 8

Als eerst iedereen de beste wensen!!!!

(alle 3:o)

Afgelopen vrijdag had ik ook nog getraind maar niet gepost. Erna een lekker lang weekend rust gehad en straks weer vlammen in de gym.
Oja zondag nog een half uurtje hardgelopen maargoed..

Deze week begin ik met mn 3x10 training!!
Extra cardio wil ik erin houden op rustdagen. "Actieve rustdagen dus".

Verder ben ik nog aan het bekijken of in mn voedingsschema wat kan aanpassen. Die post ik zodra ik hem goed heb. Ik weet niet hoe snel er daarmee kom want ik moet deze week nogal wat dingen regelen en ondertekenen voor m'n (1e) huisje wat ik net gekocht heb.

Maar nu eerst trainen!!!:wl:

Goeie voornemens kerel! Veel cardio is gewoon goed.

Gefeliciteerd met je nieuwe huis. Komt idd een hoop bij kijken, is echter goed te combineren met trainen hoor. Je kunt altijd trainen, als je maar wilt en vooral niet te veel naar de vrouw luisterd... haha.

cheers

Week 8

10 min hometrainert

Front squat smith:

3x10x60

gewicht zonder stang, verhoudingsgewijs laag gewicht maar ik heb iig geen last meer van onderrug of lies

Bankdrukken:

1x10x50
1x8x80
2x10x75

50 veels te licht, 80 net ff te zwaar. Vorige week met dumbbells lope klote en mn conclusie is dat ik met bankdrukken veel beter mn borst voel. Met dumbbells verzuren mn schouders, onderarmen en triceps te schnell:o.

Chin ups:
4x6xBw
2x4xbw

Mn minst favoriete oefening, 10 reps achter mekaar lukt niet.

Dippens:
1x10xbw+10
1x7xbw+10
2x6xbw+10

Volgende keer kijken of 3x10 wel lukt met 8kg.

Arnold press:
1x8x20
2x10x18

Calve raises:
2x10x40 links en rechts apart
2x15x40 links en recht tegerlijkertijd

Shrugs:
2x10x60
1x10x80
1x20x40

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Goeie voornemens kerel! Veel cardio is gewoon goed.

Gefeliciteerd met je nieuwe huis. Komt idd een hoop bij kijken, is echter goed te combineren met trainen hoor. Je kunt altijd trainen, als je maar wilt en vooral niet te veel naar de vrouw luisterd... haha.

cheers

Dankje ik zit een beetje op een roze wolk ghehe.
En ik blijf gewoon lekker door trainen hoor. En mn meissie gaat nog vaker naar de sportschool dan ik, 4x pw. dus dat zit wel goedd:D

haha nette work out weer man!
en toen ik altijd last van mn schouders kreeg kreeg ik de tip: ellebogen heeel licht naar binnen..maar dat zal je ongetwijfeld al doen..

Echt tof dat je jullie huisje hebben man! anouk (en jij natuurlijk ook) zullen wel super blij zijn!

Doe jij squat in club fit? ik erger me mateloos dat ze dat zachte ding voor je rug niet meer hebben.. ik betaal er contributie voor jan lul! :P

Zet m op ouwe!

Week 8

10 min hometrainer

Deadlift:

1x10x50 warm ups
1x10x100

easy

Front squat smith:

2x10x65
1x5x65
1x5x40

Ik ging steeds zwaarder ademen, de stang drukte hard om mn borst.
gewicht is zonder stang.

Upper back machine row:
1x10x67,5
2x10x57,5

Lichter gewicht gebruikt, langzamer uitgevoerd zodat ik de spierspanning beter voelde.

Shoulder press machine:
1x10x40
1x10x55
1x10x67,5
1x8x67.5

Incline dumbbell press:
1x10x20
1x10x22
1x10x30

Beetje voorzichtig startgewicht:p

Calve raise donkey:

1x10x45
1x12x45 links en rechts los van elkaar
2x15x45 allebei de kuitjes saampies

burn baby burn:D

Dumbbell side raise:

3x10x12

chill

en nog wat zittend roeien en chest press machine gedaan om het af te ronden.

Vandaag wat meer machine oefeningen gedaan voor de afwisseling en zo hoefde ik ook niet te wachten op anderen want het was druk in de gym.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

haha nette work out weer man!
en toen ik altijd last van mn schouders kreeg kreeg ik de tip: ellebogen heeel licht naar binnen..maar dat zal je ongetwijfeld al doen..

Echt tof dat je jullie huisje hebben man! anouk (en jij natuurlijk ook) zullen wel super blij zijn!

Doe jij squat in club fit? ik erger me mateloos dat ze dat zachte ding voor je rug niet meer hebben.. ik betaal er contributie voor jan lul! :P

Zet m op ouwe!

Haha jaa we zijn er echt super blij mee, gister de koopakte getekend. Morgen alvast een bank en een kast bestellen.

Ik doe in de smith squatten, ik doe dan die beveiligings steuntjes op 4 en dan begin ik in de onderste positie. Stang op de schouders en borst en hoppa probeer maar es te springen hahaha.

Ennuh... zacht ding???? waar is dat dan voor nodig?? Slaat nergens op als je het mij vraagt, maakt echt geen verschil. Het is juist stoer, een beetje bloeduitstortingkies van het trainen:D
Das juist een teken van een goede training! :who:

Mooie training mate!

Die front squats in de smith, heavy shit. Ik heb de oefening zelf nog niet onder de knie. Moet even de juiste houding gaan zoeken.

cheers

Mooie training mate!

Die front squats in de smith, heavy shit. Ik heb de oefening zelf nog niet onder de knie. Moet even de juiste houding gaan zoeken.

cheers

Ja het viel mij idd wel effe tegen dat ik er drastisch minder gewicht mee kon verplaatsten haha.En bij elke rep gaat die oefening me steeds meer tegenstaan haha!
Volgende weer lekker los squatten:)

Week 8

Vandaag een special workout gedaan!! De gladiator/spartacus workout. Nieuw bij mn gym.

1 uur HIIT training, 10 verschillende oefeningen 3x. Met 15 sec rust tussen de oefeningen en 2 min tussen de rondes. Vooral met lichaamsgewicht en lichte gewichtjes.
Pfff ik was behoorlijk kapot erna.

Na weer bijgekomen te zijn nog wat krachttraining gedaan:

Geen squat, mn benen al genoeg mishandeld met de HIIT.

Incline Bankdrukken:
1x10x30
3x5x70

Pull ups:

1x4xBw
2x5xBw

Strict uitgevoerd, gaat al beter.

Chin ups:
3x5xBw

Ook strict.

Dumbbell row 1 arm:
3x10x30

Upright row Ez-bar:

1x10x40

Upright row dumbbell:
1x10x18
1x10x16

Shrugs:
3x10x80

Ez-bar bicepscurl:
1x10x40
1x8x4o

Bicep curls dumbbells:

1x8x16
1x8x14
1x8x12
1x10x10
1x10x8

Steeds lichter gewicht, zonder rust. Links en rechts afwisselend. Reps en gewicht zijn per arm.

Lekker getraind, met de krachttraining niet zo zwaar gegaan i.v.m. de spartacus workout vooraf.

Laatst bewerkt:
Week 9

Ik maakte net mn after-workout-shake klaar, kwark, alpro soya choco light en whey..... knalt het dopje van mn shake beker:( pc, broek, vest, tshirt, vloer... alles onder....:o

10 min crosstrainer

Squat:

1x6x60
3x10x85

chill

Bankdrukken:
1x6x50
3x10x75

chill

Chin ups:
(handpalmen naar elkaar)
2x7xBw
2x6xBw
1x4xBw

Hopelijk volgende week 4x7. Blijf het een k*toefening vinden maar ik wil persé 30 reps en hopelijk ooit 3x10.

Dippen:
3x10xBw+8kg

Bankdippen:
(extraatje)
1x15xbw

Arnold press:
sjit... vergeten hoeveel reps
4 setjes waarvan de 1e 3 met 18kg en de 4e met 14.

Calve raises:

*blackout* ik ben deze oefening totaal vergeten te doen:mad:

Shrugs:
1x10x82
2x10x90 en toen drop sets naar:
1x10x70
1x10x50

En nog wat buikoefeningen.

Laatst bewerkt:
i shall not :D:D:D oeps, toch wel!

Nette trainingen man, lekkere squat serie!

cheers

10 min crosstrainer

Deadlift

1x10x60
1x5x90 warm up
1x10x110

Squat
3x10x85

Bent over Row
3x10x60

Military press

3x10x40

Incline dumbbellpress
1x10x20
1x5x30
1x10x20
1x5x30

Standing calve raises

2x10x40 links en recht apart

1x10x50
1x10x60
1x10x70 saampies

Side raises
3x10x14

Relaxxx:D

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

oja en nog buik gedaan op het eind:)

Week 8

De training van vanochtend

Squat smith

1x12x40
1x8x60 warming up
3x10x80

Incline bankdrukken

1x10x50
1x5x85
1x5x75
1x8x75
1x7x75
1x5x75

Te zwaar ingezet met 85 kg in het begin wat negatief effect had op het vervolg.

Chin ups
1x8xbw
1x7xbw
2x6xbw
1x5xbw

k*toefening gaat gestaag steeds iets beter...

Dumbbell row

3x10x40

En toen einde training. Chille zondag.

ik ken het verhaal met bp, vd week 100 erop en 2 x gedrukt (wat me voor de eerste keer is gelukt) vervolgens lukte het een setjes van 70 niet eens meer :S moet zeggen dat jij het er dan nog vrij goed vanaf brengt.

Terug
Naar boven