AndroidHealthClinic

Zodroog's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
ik ken het verhaal met bp, vd week 100 erop en 2 x gedrukt (wat me voor de eerste keer is gelukt) vervolgens lukte het een setjes van 70 niet eens meer :S moet zeggen dat jij het er dan nog vrij goed vanaf brengt.

Ja ik kon ook niet terug kijken wat ik de vorige keer had gedaan want deze site lag er een paar keer uit de laatste dagen. Heel irritant als je net wilt trainen en ff wil kijken wat je laatste gebruikte gewichten zijn...

Enniewee... thanx mate:D

Ik wil weer es extra af en toe een nieuwe pre-workout gaan proberen, ik twijfel tussen lit-up en noxipro...

iemand ervaring mee of aanraders?

Week 10

vorige week was week 9 haha foutje.

10 min crosstrainert

Squat

3x10x90

geen opwarmset en dat merkte ik goed. Verloor mn balans de 1e set 2 keer...

Bankdrukken
1x10x50
3x10x80

Toch maar een opwarmsetje:)
De 10e rep van mn laatste set failure... lekker gevoel zo'n stang over je borst en buik rollen zodat je rechtop kan gaan zitten:zweet:

Chin ups (handpalmen naar elkaar toe wijzend)
3x7xbw
1x6xbw
1x3xbw

ach ja....:o

Dippen
1x10xbw+8
2x9xbw+8
1x5xbw

De 10e rep van het 2e en 3e setje lukte net niet... 4e setje voor straf extra:cool:

Arnold press
2x10x18
1x8x18
1x3x18

Laatste setje lukte net niet 10 reps... kort rust en de laatste reps de 4e set eruit geknalt

Standing calve raises

3x15x50

Shrugs
3x10x90

En een buik circuitje.

Ik had weinig zin vandaag, veel rust tussendoor genomen maar achteraf gezien wel tevreden over mn prestatie.

Arnold presses, altijd leuk die tegen te komen in een logje :D

Heb het idee dat je benchpress flink voor loopt op de overige oefeningen, is dit ook terug te zien in je fysiek?

Arnold presses, altijd leuk die tegen te komen in een logje :D

Heb het idee dat je benchpress flink voor loopt op de overige oefeningen, is dit ook terug te zien in je fysiek?

Niet echt, de reden dat ik ben gaan fitnessen was omdat ik een kippenborst had hahaha:D

De laatste paar jaar ben ik serieuzer erin geworden, maar m'n borst vind ik zelf nog steeds wat platjes helaas.:o Het zal wel in m'n genen zitten ben ik bang. Misschien dat het nog veranderd als ik ooit boven de 100kg ga drukken.

En arnold presses altijd lekkah:D Ik blijf me iedere x weer verbazen hoe die vent eruit zag in zn beste jaren:bow:

Tja met je begin fysiek denk ik dat je beter een vetz*k kunt zijn zoals ik was dan heel erg dun. Ik had de massa al toen ik begon, dat helpt echt mee.

Mooie training nog steeds man.

cheers

Tja met je begin fysiek denk ik dat je beter een vetz*k kunt zijn zoals ik was dan heel erg dun. Ik had de massa al toen ik begon, dat helpt echt mee.

cheers

Ja misschien wel ja. Ik las btw laatst de stickies een beetje door en een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat ik vroegah toen ik nog niet zo lang trainde, regelmatig mn borst trainde op vrijdagavond en erna ging stappen. Misschien dat daarom de spiermassa weg blijft ofzo...
Maargoed.... we will never know...:rolleyes:

Week 10

10 min crosstrainer

Deadlift
1x10x60
1x3x100 warm up
1x10x120

Lekker explosief, laatste 2 reps ff grip hersteld. Maybe next week in 1x achtermekaar doorknalluh:)

Squat
3x10x90

ga goe jonguh

Bent over row
2x10x80 hmm ik dacht dat het 70kg was:D
1x10x60
1x10x60 omgedraaide grip

Military press
1x10x50
1x7x50
1x8x50 ss 1x6x40

1e setje ging prima... jammer dat ik maar 1x 10 reps haalde

Overhead barbell raise
1x5x20

Incline Dbll press
2x10x24

Incline Dbll Flyes

1x8x24

Pec dec machine
1x10x30
1x10x40
1x10x50
1x10x60

Chest press machine

1x10x50
1x10x60
1x10x70
1x10x80
1x10x90

Standing calve raise
linksx10x30 en rechtsx10x30
linksx10x40 en rechtsx10x40
beide benen 2x15x60

Side raise
3x10x14

Overhead raise barbell
2x5x20

Bankdrukken

1x15x70

Eventjes een klein beetje extra borst gedaan, misschien stimuleert het zo wat groeiprikkels en die overhead raises pittig maar wel lekker:D misschien dat ik ze vaker ga doen. Ik denk er ook over pull overs aan mn schema toe te voegen....

cheers
Aan de ene kant ben ik het hier mee eens...je lijkt snel buff! Echter al wil je een compleet fysiek inclusief droogte en massa (het hele jaar door!) dan kun je beter ecto of nog beter meso zijn..;):D

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Behoorlijke trainingen trouwens:eek:

Heb het ook met mijn borst, lukt me maar niet om hem de juiste prikkels te geven.
Frustrerend!!

Hoppa, dikke training dude!

cheers

Behoorlijke trainingen trouwens:eek:

Thanx:)

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Heb het ook met mijn borst, lukt me maar niet om hem de juiste prikkels te geven.
Frustrerend!!

Jup I know... gewoon blijven doortrainen veel varaties en heel strict aan de techniek houden geeft wel ietsie verschil

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

hoppa, dikke training dude!

Cheers

hoppa!! :D

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

OK mannen van het roestige ijzer,

Ik was dus niet fit in het weekend dus ik heb een training overgeslagen:o

Koppijn, verhoogde temperatuur, overmatig zweten in bed (tijdens het slapen ja).... Niet best.

Thanx:)

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Jup I know... gewoon blijven doortrainen veel varaties en heel strict aan de techniek houden geeft wel ietsie verschil

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

hoppa!! :D

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

OK mannen van het roestige ijzer,

Ik was dus niet fit in het weekend dus ik heb een training overgeslagen:o

Koppijn, verhoogde temperatuur, overmatig zweten in bed (tijdens het slapen ja).... Niet best.
Het heerst op het moment, ben al een week lang aan het hoesten en ik vermoed ook lichte verhoging. Ik weigerde echter meer dan 1 training over te slaan :D
Zolang je goed blijft eten is het niet zo erg een keertje een training te missen.

Borst is voor heel veel mensen moeilijk te laten groeien. Bij mij loopt hij ook achter (of mijn schouders en rug voor :p ). Beste wat je denk ik kan doen is je borst programma even compleet omgooien als je niet echt vooruit gaat.

Week 11

Deze week wijk ik effe af van m'n normale schema. Ik was van 't weekend wat ziek en zag een leuk schemaatje in de M&F met korte trainingen.
Het is wel behoorlijk zweten geblazen wat me weer ten goede komt om het laatste beetje virus uit te zweten ofzo iets.:zweet:

1min rust tussen de setjes.

10 min hometrainer

Squat

1x12x30 ss military press 1x10x30 warm up
1x12x80
1x8x80
3x12x60

bedoeling was 5x12 maar ik overschatte mezelf weer eens:rolleyes:

Deadlift
3x12x80

Leg curl
5x15x50

Sitting calve raises

1x20x35
4x20x40

en 2x trisetje buik, nl. crunches, scharen en plank

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Het heerst op het moment, ben al een week lang aan het hoesten en ik vermoed ook lichte verhoging. Ik weigerde echter meer dan 1 training over te slaan :D
Zolang je goed blijft eten is het niet zo erg een keertje een training te missen.

Ik ben van mening dat je dan beter een training over kunt slaan, omdat je lichaam druk bezig is om te herstellen van de 'ziekte'. Als je dan ook nog traint moet je lichaam daar ook nog es van herstellen.
Wat je dan krijgt is langer ziek en minder progressie:cool:

Laatst bewerkt:
toch een mooie training nog, ben het wel met je eens trouwens, gewoon rusten als je hersteld van ziekte.

cheers

Voedingsschema

maaltijd1:
whey 60gr
volle melk 400ml
tarwebrood met noten en muesli 90gr
banaan

maaltijd2:
brood (waldkorn) 90gr
pindakaas 15gr
volle melk 300ml
bietensap 100ml

maaltijd3: (pre wo)
volle melk 400ml
whey 45gr
havermout 1kopje, ik schat 50 gr

maaltijd4:
(after wo)
alpro soya light chocomelk 500ml
kwark 250gr
whey 45gr
AH stoommaaltijd zalm of kip 500gr totale hap (zit ook groente bij)

maaltijd5:
gemengde sla 300gr

maaltijd6:

volle melk 300ml
tonijn in tomatensaus 160gr (blikje)

maaltijd7:
bietensap 100ml
kwark 500gr
walnoten 25gr

De whey is isolaat van powersupplements, tussendoor drink ik ong. 2 bakjes koffie en eet ik ook regelmatig een bifiworstje, ca. 50gr.

Ik kom dan uit op ongeveer 4100kcal, 1450 e,1200 k ,1350 v
EKV % = 36%e 30%k en 34%v

is dit goed om richting 100+kg lichaamsgewicht te gaan?

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man, lijkt me een goed schema. Ben er geen expert in hoor.

Merkte je geen progressie meer op je vorige voedingsschema? En hoe hoog zat je daarbij in calorieen?

Als dit een verhoging is moet die 100+ kg haalbaar zijn!:D

Merkte je geen progressie meer op je vorige voedingsschema? En hoe hoog zat je daarbij in calorieen?

Als dit een verhoging is moet die 100+ kg haalbaar zijn!:D

ja ik blijf hangen op de 96 kg.... In het weekend eet ik vaak meer calorieen, pasta's, rijst, meer brood, havermout..... En minder vetten.
Dit is wat ik doordeweeks ongeveer eet.

Mn streefgewicht is 107 kg, Schwarzeneggers wedstrijdgewicht:D

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Ziet er goed uit man, lijkt me een goed schema. Ben er geen expert in hoor.

Dankje, ik zet het schema voor de zekerheid ook maar in de voedings sectie. Misschien krijg ik dan meer feedback want ik weet het ook niet supergoed allemaal:p

Terug
Naar boven