AndroidHealthClinic

Zojuist koekjes gegeten die 6 maanden over houdbaarheidsdatum waren, slecht?

Bezoekers in dit topic

kamikaza

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
2.775
Waardering
25
Zoals in de TT staat heb ik net 3 Knuspi koekjes op ( nep knoppers :D )

Maar die waren dus 6 maanden over datum, is dat slecht?
 
Kom je vanzelf wel achter :p
 
Je overleeft het wel, zou er geen dagelijkse gewoonte van maken :p
 
Hmmz nee , maar er was niks anders en had wel zin in wat lekkers. Deze lagen ook echt helemaal achterin in de kast :p
 
en dat zie je pas als je op hebt??
 
Nee, in 1978 of zo at ik een noodrantsoen dat houdbaar was tot 1965. Ik leef nog. In Nepal dronk ik een Fanta die houdbaar was tot 2001 en inmiddels meer leek op Sprite, dat was in 2003.

Alleen met zaken als melk, boter, vlees, eieren moet je oppassen. Droge waar kan je meestal gerust eten als er geen schimmel op staat.
 
ik zou vlug naar spoed gaan..
 
Denk dat het allemaal wel mee valt, je zal er in ieder geval niet dood aan gaan ofzo :D Vooral als de verpakking nog dicht was zou ik me niet zo druk maken.
 
rip kamikaza, het was fijn je gekend te hebben
helaas zul je ons in één van de komende uren moeten verlaten
doe ze daarboven alleszins de groetjes van ons :hello:
 
Als het niet vreemd smaakt, maakt het geen reet uit.
 
Nee, in 1978 of zo at ik een noodrantsoen dat houdbaar was tot 1965. Ik leef nog. In Nepal dronk ik een Fanta die houdbaar was tot 2001 en inmiddels meer leek op Sprite, dat was in 2003.

Alleen met zaken als melk, boter, vlees, eieren moet je oppassen. Droge waar kan je meestal gerust eten als er geen schimmel op staat.

Linkse boomknuffelaars zijn immuun voor alles he!
 
ten minste houdbaar tot is wat anders dan te gebruiken tot vriend.. met (vers)vlees/groente zou ik het niet doen:P

die koekjes van je waren nog prima wsl
 
Houdsbaarheidsdatum is altijd ten minste houdbaar tot. Voor de meeste producten geeft de datum alleen maar aan tot welke datum de kwaliteit gewaarborgd is. Na de datum kan de smaak/kleur anders zijn, maar je loopt met de meeste producten geen kans ziek te worden (enkele verse producten zoals melk en eieren daargelaten).
 
You still alive dude? :D
 
vinger in je keel steken voordat het in je bloedbaan wordt opgenomen.
 
we have a dead man walkin'!

Ik hoop dat je galgemaal goed heeft gesmaakt.
 
Heb je koekjes gegeten?! :eek:
 
Back
Naar boven