Fitness Seller

Zomervakantie

Peiling Peiling Bestemming?

• Sunny Beach Bulgarije

Stemmen: 10 23,3%
  • Mallorca

Stemmen: 5 11,6%
  • Marmaris

Stemmen: 4 9,3%
  • Albufeira

• Sgergonisoss

Stemmen: 5 11,6%
  • Lloret/Blanes/Salou

Stemmen: 11 25,6%
  • Malta

Stemmen: 0 0,0%
  • Cyprus

• Totaal stemmers
    43
  • Topic Starter Topic Starter
Kroatie is erg goed te doen, ik was er vorig jaar met beachmasters en de gemiddelde leeftijd lag er toch wat hoger dan met de meeste jongerenvakanties in spanje etc. Ik zou het zo´n 17-21 schatten. Goedkoop eten en ook een beetje cultuur :)

Het enige nadeel is eigenlijk dat er niet echt zandstranden zijn

vertel.. ?:P

kzeg alleen dat het niet zoals normaal 2 drankjes en hup ze gaat mee is :P

In welke buurt behalve de wallen gaan dames met de benen wijd voor 2 drankjes? Normaal is het m.i. in ieder geval niet.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 22:36 ----------

Vond jij het afgelopen zomer lekker weer hier in Nederland? Daarbij wil ik gewoon niet in Nederland op vakantie. Logisch toch.

Geen idee, zat in het buitenland :o

Mallorca was chill, goedkoop, goede huisvesting, goed eten, leuke dames.

Slecht in bed waren ze ook niet

vertel is wat meer over mallorca kraky

Oke even een opsomming sunny beach
- hotels die crappy zijn
- nog crappier eten
- bulgaren zijn lomp, je kan worden overvallen daar (grotere kans dan andere populaire bestemmingen)
- heel veel, heeeel veel nederlandse gasten.
- uitgaan was op zich wel lachen, maar de verhouding was skeer. Als je goede moves etc. hebt kan je zeker wel een lekker wijf regelen, want ze lopen er wel.
- het zou er goedkoop zijn maar dat is het niet ;)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 22:47 ----------

Kroatie is erg goed te doen, ik was er vorig jaar met beachmasters en de gemiddelde leeftijd lag er toch wat hoger dan met de meeste jongerenvakanties in spanje etc. Ik zou het zo´n 17-21 schatten. Goedkoop eten en ook een beetje cultuur :)

Het enige nadeel is eigenlijk dat er niet echt zandstranden zijn
Kroatie! ja dat was goed. Ik zat bij Zrcé Beach, echt een top bestemming! Gruwelijk uitgaan en afterbeach party's (van 4 - 8 's middags) met happy hour 1 liter cocktails voor 15 eu of zoiets omgerekend. Dat was wél een goede vakantie ;)

Mallorca was chill, goedkoop, goede huisvesting, goed eten, leuke dames.

Slecht in bed waren ze ook niet

Inderdaad vertel meer. Makkelijk bitches te regelen daar?

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 22:50 ----------

- hotels die crappy zijn
- nog crappier eten
- bulgaren zijn lomp, je kan worden overvallen daar (grotere kans dan andere populaire bestemmingen)
- uitgaan was op zich wel lachen, maar de verhouding was skeer. Als je goede moves etc. hebt kan je zeker wel een lekker wijf regelen, want ze lopen er wel.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 22:47 ----------

Kroatie! ja dat was goed. Ik zat bij Zrcé Beach, echt een top bestemming! Gruwelijk uitgaan en afterbeach party's (van 4 - 8 's middags) met happy hour 1 liter cocktails voor 15 eu of zoiets omgerekend. Dat was wél een goede vakantie ;)
Vond de rest waar je mee was bulgarije ook niks? En mensen uit je omgeving?

Inderdaad vertel meer. Makkelijk bitches te regelen daar?

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 22:50 ----------

Vond de rest waar je mee was bulgarije ook niks? En mensen uit je omgeving?
Ja, niemand uit mijn groep vond het wat.
We hadden nog wat mensen gevonden uit een of ander rijk oord hier in NL.
Die gaven 150 euro per avond uit en die vonden het zelfs matig :p

Jup..
Drie vakanties waar ik me het meest heb vermaakt waren:
Kroätie: Zrcé Beach
Turkije: Marmaris
Frankrijk: Argeles sur mer

Kroätie en Frankrijk op een super gezellige X-travel camping en Marmaris in een all-inclusive hotel.

Jup..
Drie vakanties waar ik me het meest heb vermaakt waren:
Kroätie: Zrcé Beach
Turkije: Marmaris
Frankrijk: Argeles sur mer

Kroätie en Frankrijk op een super gezellige X-travel camping en Marmaris in een all-inclusive hotel.

Is dat relaxed een all-inclusive hotel?

Marmaris is echt vet ja, 's avonds is het druk en gezellig sfeertje. Goed strand, je hebt een stuk waar je zo direct in het diepe zit en kunt snorkelen. Veel bananen en parasailing. Veel tentjes waar je lekker kunt eten, niet perse heel goedkoop maar ook gewoon een fastfood restaurant als je wilt.

Mallorca is volgens mij iets goedkoper (correct me if i'm wrong), echt wel typisch voor chillvakanties. Heel veel boulevards met toeristen-winkeltjes maar er is ook een heel vet winkelcentrum met outlets en gamehallen enz kun je ook wel hele dag vermaken(weet niet meer welke stad). En het is echt chill uitgaan, leuke kroegjes waar je ook kunt poolen maar er zit ook ergens een club onder de grond bij zo'n boulevard naar het strand. Die is echt geniaal, goede muziek, leuke mensen achter de bar enz.

All-inclusive zou ik niet doen, is wel makkelijk als je weet dat je sowieso 's middags/'s avonds weer terug naar hotel gaat maar als je dagjes weggaat enzo is het beetje zonde van het geld. Kun je beter in de stad gaan eten. Maar het is wel makkelijk, en je kunt zoveel eten als je wilt meestal. Zou wel 's ochtends ontbijt erbij nemen.

- hotels die crappy zijn
- nog crappier eten

veel veranderd dan, ik was er 5 jaar geleden.
-hotel was top.
-eten was goed
-van die bulgarenb moet je wel gelijk geven
-en het was zeker wel goedkoop, 1,50 voor een halve liter bier, ik heb 300 opgemaakt in 2 weken(had all inclusive hotel),en ik had keer 150 euro gepint wat nooit van mn rekening is afgeschreven:)

Marmaris is echt vet ja, 's avonds is het druk en gezellig sfeertje. Goed strand, je hebt een stuk waar je zo direct in het diepe zit en kunt snorkelen. Veel bananen en parasailing. Veel tentjes waar je lekker kunt eten, niet perse heel goedkoop maar ook gewoon een fastfood restaurant als je wilt.

Mallorca is volgens mij iets goedkoper (correct me if i'm wrong), echt wel typisch voor chillvakanties. Heel veel boulevards met toeristen-winkeltjes maar er is ook een heel vet winkelcentrum met outlets en gamehallen enz kun je ook wel hele dag vermaken(weet niet meer welke stad). En het is echt chill uitgaan, leuke kroegjes waar je ook kunt poolen maar er zit ook ergens een club onder de grond bij zo'n boulevard naar het strand. Die is echt geniaal, goede muziek, leuke mensen achter de bar enz.

All-inclusive zou ik niet doen, is wel makkelijk als je weet dat je sowieso 's middags/'s avonds weer terug naar hotel gaat maar als je dagjes weggaat enzo is het beetje zonde van het geld. Kun je beter in de stad gaan eten. Maar het is wel makkelijk, en je kunt zoveel eten als je wilt meestal. Zou wel 's ochtends ontbijt erbij nemen.

Dagjes weg gebeuren meestal niet. Sta meestal rond een uurtje of 2 op en lig dan tot 's avonds met m'n kl***zak op het strand/zwembad.

Is dat relaxed een all-inclusive hotel?
Hangt heel erg van het hotel af. Ik vind het zelf niet opwegen tegen de sfeer van een camping!
Een georganiseerde camping van X-travel oid welteverstaan.
De vrienden waarmee ik ging naar marmaris en sunny beach willen niet anders (snap niet waarom, vreten is vaak niet echt lekker en het gratis drinken ligt vaak aan een limiet). De camping vakantie's deed ik met m'n neef en waren wel leuker..

Marmaris nog een geile rus geregeld die nog naar Amsterdam kwam hehe :D Daar lopen wel een boel geile russen..

Dit jaar naar Sunny Beach ik heb er juist goede verhalen over gehoord :/
Vorig jaar naar Lloret geweest, is wel heel druk en leuk daar, maar bijna geen wijven en hoop lompe duitsers en fransen. Als je goed hotel wilt hebben in Lloret moet je zoiezo naar App. Trimar gaan, heel luxe hotel met zwembad, luiken die het appartement compleet donker maken en rustig op de straat voor het hotel.

Chersonissos(of hoe je het ook moge spellen) lijkt me niks.

Serieus? Ik hoor echt van iedereen uit mijn omgeving dat sunny beach perfect is. Veel wijven (Scandinaviërs) om te nken, goed uitgaan, relaxte sfeer.

LIJKT je niks idd, heb echt wel een top vakantie gehad hoor door oh oh cherso is het een beetje naar achter gehaald, maar ze laten niet zien hoe het uitgaan echt is! ook laten ze snachts geen strandbeelden zien ;) (helaas)
goed weer, lekker eten, k*t hotels, lekkere wijven en ze zijn heel makkelijk.
uitgaan is alles lekker in de buurt, behalve starbeach ligt een beetje afgelegen terwijl je overdag er lekker heen loopt en terug met de taxi is misschien 4 euro pp

kan zelf niet oordelen over sunny beach, maar schijnt dat het super ver lopen is alle discotheken vergeleken met cherso, en je kunt er niet heel veel doen.

Mijn voorkeur gaat overigens uit naar Sunny Beach in Bulgarije, verleden jaar in Albufeira geweest. Uitgaan viel daar zwaar tegen. Vrienden gaan liever nog een keer naar Albufeira of Mallorca.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 21:50 ----------

Het gaat niet om mooi. Vooral om het uitgaan, de sfeer, de vrouwen en de zon.

Waarom vond je Albufeira tegenvallen dan? En hoe komt het dat je vrienden dan wel terug willen :P

Waarom vond je Albufeira tegenvallen dan? En hoe komt het dat je vrienden dan wel terug willen :P

Uitgaan is 3x niks. Alleen in Kiss(grote discotheek) ben ik 2 vd 10 nachten goed losgegaan, de rest zijn allemaal saaie barretjes en kroegen. Alles gaat ook vroeg dicht.

Ze willen niet allemaal terug hoor, een paar. Zijn een beetje simpele zielen, de gene die echt puur voor het nachtleven gaan willen niet meer terug.

Uitgaan is 3x niks. Alleen in Kiss(grote discotheek) ben ik 2 vd 10 nachten goed losgegaan, de rest zijn allemaal saaie barretjes en kroegen. Alles gaat ook vroeg dicht.

Ze willen niet allemaal terug hoor, een paar. Zijn een beetje simpele zielen, de gene die echt puur voor het nachtleven gaan willen niet meer terug.

Uitgaan vond ik juist wel relaxt in albu, je hebt super veel keus.
In nieuw albufeira zit aardig wat, en in oud albufeira ook.
Zat vrouwen ook, veel engelse vrouwe altijd lagge.
Klimaat was ook super tjil, in de zon lkkr heet maar als je dan in de zee/zwembad was geweest was het lkkr koel, omdat er altijd wel een windje stond.
Savonds koelde het ook altijd lkkr af.
2 jaar geleden was ik blanes geweest, daar vond ik het maar klote.
facking benauwd savonds, weinig uitgaansgelegenheid.

Terug
Naar boven